Kamalin ja helpoin synnytys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helpoin on varmaan sattunu mulle itselle :D Supistukset alko kivuliaina puolen yön aikaan ja klo 2 yöllä likka jo syntyi. Ei repeämiä ja olisin syntymäkahvien jälkeen ollut valmis lähtemään kotiin.

Pahin synnytyskertomus on kuultu mun tädin suusta. Kaikkea en ala tässä kirjottamaan mutta synnytyksen kesto oli huimat 62 tuntia ja siinä on ollu kuolema lähellä sekä lapsella että synnyttäjällä.
 
Todistettavasti ei kenellekkään tutulle, mutta kauhein olisi kai synnyttää kuollut lapsi.
Oma synnytys oli jo ohi kun alkoi kauhea verivuoto ja kuume nousi yht äkkiä noin 40 asteeseen. Pelkäsin oikeasti kuolevani, kun kätilökin ihan häsessä oli...
 
Meidän ryhmässä täällä kaksplussassa maaliskuun odottajissa sunburnedin kaksoset saa mut varmaan vieläkin itkemään :ashamed:
En mä halua sitä kertoa. Sen voi lukea sunburnedin teksteistä.

Iloisin synnytys on mun äidin tekemät synnytykset joita se kehuu ja ihmettelee miten vaikeaa mulla on ollut raskaus ja synnytys.
Äidin pahimmat kivut olivat vain kuukautiskipujen luokkaa ja silti minä ja veli synnyimme yli 3 kiloisina ja 9 pistettä jne.
Olisipa niin helppoa.. että 1) menee vedet 2) siitä suoraan synnärille 3) helppo ponnistus ja lapsi ulkona.. jep
 

Yhteistyössä