kamalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Onko mitän mahdollisuutta jatkaa miehen kanssa yhdessä.Ei auta lapsen hoidossa,eikä kodin.Häntä ei kiinnosta eikä hän jaksa.Hän ei tue minua missään,eikä kuuntele minua päätöksissä.Viina maistuu liiankin hyvin,nytkin kaljoittelee rentoutuakseen ja tuijottaa teeveetä,silloin ei saa puhua kun katsoo...muulloinkaan ei oikein koska sitten on joko poissa,nukkuu tai on puhelimessa kavereiden kanssa.Haukkuu hulluksi jne.Uhkaa lyödä,vaikka olen raskaana,ei sen kuulemma väliä..on nyt odotusaikana hillinnyt ettei lyö.Hän valehtelee ja huijaa.Silti epäilee kokoajan minua jostain,enhän edes pääse kodistamme yksin minnekkään koskaan.Anteeksi ei ole pyytänyt sanojaan tai tekojaan.Ne piinaavat mieltäni varsinkin illalla.
Kuinka kuitenkaan ikinä voisin lähteä,ja kuinka lapset..jos jostain saisin joskus uuden kumppanin millainen hän olisi lapsille..olisiko sellainen kuin miehen toivon olevan,sellainen kuin melkein kaikilla on.

hoh hoh.. näitä on täällä ollut enemmän kuin tarpeeksi.
eikö jokainen ihminen osaa ajatella jotenkuten omalla järjellään...
miksi et voi lähteä sekopää äijän tyköä joka on sua hakannut ja kun olet raskaana uhkaa vieläkin...valehtelee ja huijaa.. huh huh.. = lähdes niitä matkalaukkujas pakkaamaan.

oikeesti...mustakin oman pään käyttö on sallittua,,,julmaa olla julma....mutta eihän tossa suhteessa ole mtn. järkeä että jos sulla on noin kauhee mies..kun kerrot....niin häivyt lastes kanssa...eiköhän aika moni mies ole parempi sun lapsilles ja sulle kuin tuo...daa...

Huomen aamuna pakkaat pakolliset varusteet mukaan ja lähdet pois!!! Jos sulla ei ole ketään sukulaisia/kevereita mene turvakotiin!!!

Äläkä pelkää sitä miten lapsesi tähän suhtautuu. He kiittävät sua vielä siitä että lähdit!!!

Turha ainakaan toivoa, että mies muuttuisi. Nimimerkillä KOKEMUSTA ON! Kuulostaa tosi hälyttävältä tollanen käytös. Sun täytyy ajatella lasten parasta myös ja voin sanoa, ettei tollanen parisuhde oo lapsille hyväksi... Ne kyllä vaistoo missä mennään ja pelkäävät, vaikka te ette sitä huomaiskaan. Ja mitä siihen uuteen kumppaniin voisin kommentoida, niin kyllä se mies vaan joskus vaihtamalla paranee! Itse olen "törmännyt" maailman ihanimpaan mieheen joka hyväksyy mut lapsien kera. Ottaa lapsset huomioon ja ajattelee meitä kokonaisuutena, eikä pelkästään itseensä ja mua...

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
No eikös lapsillekin olisi parempi jos ei tarvisi kattoa kun isä kohtelee äitiä kaltoin?? Älä jää tuohon tilanteeseen.

Lisään tähän, että pahimmassa tapauksessa kohtelee vielä lapsiaankin kaltoin. Mieti sitä. Haluatko lapsillesi todellakin tuollaisen "isän". Sinun on parempi melkeimpä missä vaan muualla, usko pois. Tuo kuvailemasi tilanne kuulostaa maanpäälliseltä helvetiltä. LÄHDE, älä hyvä nainen alistu tuollaiseen... sinulla on vain yksi elämä elettävänä, älä tuhlaa sitä.

Ihminen on oikeutettu tulemaan rakastetuksi. Löydät rakkauden muualta, usko pois.

Yhteistyössä