Kamala rakko suussa=/

16.11.2006
119
0
16
Eilen ilmesty yhtäkkiä ihan julmettu rakko tuohon alahuuleen sisäpuolelle ja pureskelin sitä eilisen päivän. No, nyt on huuli pikkusen turvonnu :ashamed: :ashamed: voi h.elvettiläinen..!
Auttaakos tuohon rakkoon mikään.? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:19 nauravainen nakki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 07:18 kukkamaaria kirjoitti:
Onko se Afta? Siihen ei oikein mikään auta, paitsi aftavoiteet joita saa apteekista.
saattaa olla :/ tuo on sellanen vaalea, "matala" ja sellanen jännä pinnaltaan.. :whistle:

Afta se on. Siihen on olemassa sellaista geeliä apteekista ja jotain päälle laitettavia "lappusia" vaihda hammastahnaa (on monesti syynä aftoihin) minulle tulee myös stressin yhteydessä suu täyteen aftoja.
 

Yhteistyössä