siis onko oksennustaudis maha aivan sairaan kovaa kipee??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nellustiina

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
5 360
5
38
Eli eilen oksensin vaan kerran mut vattan ihan tyhjäksi... no mulla oli koko eilisen päivän mähä yli kovaa kipee...teki mieli välillä rääkyä :ashamed: mut oli ja oon raskaana viikkoja 33+6 ja vauva liikku koko eilsen päivän siis koko ajan.. välillä oli muutaman hetken hiljaa ja sitte alko..
No nyt ei oo enää vatta kipee eikä okseta söin murojaki aamulla mut mä en muista koska vauva olis liikkunu :/ ja joo mä oon niin hemmetin hysteerinen mut mä pelkään koko ajan et jotain kamalaa vielä tapahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No kyllähän se voi olla tosi kipiä... Mee maaten ja ala seurailla tuntuuko liikkeitä, juo jotaki sokerimehua ja kiusaa massua taputtelulla ja silittelyllä, mie ainaki sain aina vaavin liikkeelle niillä keinoilla. :hug:

pitää kokeilla..

Mulla oli kyllä aivan sairaan kipee maha pari päivää kun oksennus/vatsatauti pukkas päälle. (Tosin oli kyllä ripulikin, luulen että suurimmaks osaks siitä johtu kivut)

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ei viel'äkää liikkeitä.. oon juonu jaffaa ja maannu sohvalla.. mitä muuta voi yrittää tehä??

Taputtelua ja silittelyä? Tökkimistä? Jos yhtään tunnet vaavin masun läpi niin kevyesti painelet, mut jos ei oikeasti ala tuntua mittään niin kipin kapin näytille...
Mulla kävi samalla lailla kyllä että en tuntenu liikkeitä sitte millään, ultraan paineltiin tuhatta ja sattaa ja sielä sitte todettiin että vaavi on vaan kääntyny niin päin ettei liikkeet tuntunu...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ei viel'äkää liikkeitä.. oon juonu jaffaa ja maannu sohvalla.. mitä muuta voi yrittää tehä??

Taputtelua ja silittelyä? Tökkimistä? Jos yhtään tunnet vaavin masun läpi niin kevyesti painelet, mut jos ei oikeasti ala tuntua mittään niin kipin kapin näytille...
Mulla kävi samalla lailla kyllä että en tuntenu liikkeitä sitte millään, ultraan paineltiin tuhatta ja sattaa ja sielä sitte todettiin että vaavi on vaan kääntyny niin päin ettei liikkeet tuntunu...

vähä aikaa sitte tuntu vauva tos ihos kiinni ja nyt on kadonnut et kuiteski liikkuisko? mut en mä tunne liikkeita enkä potkuja..

Yhteistyössä