flunssasta ja turpoomisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
Voiko joku flunssa viirus turvottaa posken sisäpuolelta ja puuduttaa huulen?

miettii vieläkin osa huulta turtana. Eilisen sapuskan jälkeen päivällä turpos toi vasen poski sisäpuolelta ihan niinkuin allergia reaktiossa ja huulet meni tunnottamaksi. Ainut ongelma mut en ollut syönyt mitään uutta kun aamulla 8tuntia aiemmin muutaman sipsin(niissä oli sitä pirun sitruunaruohoa joista sain sillä hetkellä reaktion ja se meni ohi ) .
Se ei esim hampaasta johtunut kun meni ohi 2aikaan yöllä kun olin ottanut allergia lääkettä tuplat(heti plus yötä vasten) sekä miranax+panadol reaktion.
Sitten ennen noita lääkkeitä olikin semmonen pelit seis olo vähä ku ois flunssa mut ei kuitenkaan(poski siis ei ollu kipee ainoastaan et se oli turvonnu sisäpuolelta allergiamaisesti) .
Mä mietin et mikä hemmetti se taas oli...

Vaikeeta ruveta taas jahistamaan jotain uuttaa ruoka aine allergiaa jos se sitä oli...sillä mietinkin kun pojan koulussa on flunssaa liikkeellä ja silläkin oli pari päivää et voiskohan se sitä olla?

:ashamed: no joo jäi vaan mietittymään kun se turpos niin yhtäkkiä

Mulle tuli kans ihan puskan takaa se, että olen ananakselle allerginen...ei tarvitse olla kuin pieni määrä ananasta jossakin ja turpoo huulet sekä poski. Sitä ennen olen voinut ananasta syödä miten paljon tahansa, nyt ei kestä enää yhtään. Tälläset allergiat ovat sitten ihania...esim buranasta mulla turpoo nielu...ja buranaakin olen ennen voinut ottaa ilman ongelmia. Kaipa tämä on lopun alkua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jos sittenkin allergiaa?:
Mulle tuli kans ihan puskan takaa se, että olen ananakselle allerginen...ei tarvitse olla kuin pieni määrä ananasta jossakin ja turpoo huulet sekä poski. Sitä ennen olen voinut ananasta syödä miten paljon tahansa, nyt ei kestä enää yhtään. Tälläset allergiat ovat sitten ihania...esim buranasta mulla turpoo nielu...ja buranaakin olen ennen voinut ottaa ilman ongelmia. Kaipa tämä on lopun alkua :D

ainut mikä mahollista ois tietty allergiaksi noi kurpitsan siemenet mitä soin paria tuntia ennen...et jos se on reaktio tullu viiveellisesti.
Mutsi kyllä soitti et jollakin meillä sisaruksista(ei muista et kellä ) oli flunssassa tommosta turpoomista et en sit tiedä.

Et en sit tiedä ..rasittavaa varsin(siis mulla ei turvonnu koko huuli vaan pienen pieni matka tosta alahuulesta)

Yhteistyössä