Eikö tästä flunssasta pääse jo eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeellinen kesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeellinen kesä

Vieras
Nyt on riivannu jo viikon päivät. Tiedän että flunssat voi kestää hyvinkin vaikka 2-4viikkoakin. Mutta mä en jaksaisi nyt yhtään enää. Mulla on todella raskasta töissä tämä ja tuleva viikko. Sairaslomalle ei voi jäädä muutaku siinä tilanteessa että tyyliin yrjö ja ripuli lentää. perjantain sinnittelin buranalla töissä vaikka olin kuumeessa kun ei sijaista saanut mistään. Nyt ei tänään enää ollut kuumetta mutta aivan järjetön väsymys vaivaa vielä vaivannut koko flunssan ajan. Oon popsinut nyt vaikka ja mitä vitamiinia ja musta tuntuu ettei ne yhtään piristä. Tänäänkin pää oli niin kipeä että ei edes burana 600mg ja panadol 1g auttanut mitään. Onneksi se meni ohi kun pääsin kotiin töistä ja lepäsin hetken. Ikävä kyllä saattaa olla että se tekee nyt poskiontelontulehdusta mulle. On vähän sen suuntaiset oireet. Vihreää paksua räkää tulee ja vähän vertakin oli seassa, poskeakin särkee vähän väliä. Ei sitten ollu nenäkannusta mitään apua tällä kertaa vaikka aloitin käytön heti kun flunssa alkas.

En jaksaisi millään mennä lääkäriin. Tai no sinne saisi ajan aikaisintaan torstaina..

Lääkäriin ja pian jos ei apu löydy niin lisätutkimuksia vaatikaa hyvät ihmiset nyrkkiä pöytään ei mitään nyky-yhteiskunnassa saa jos ei vaadi kun ei niitä kiinnosta.

Yhteistyössä