Kalsarikännipikkujoulut

Osallistutko?

  • Mies (sinkku)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mies (varattu)

    Ääniä: 1 6,7%
  • Nainen (sinkku)

    Ääniä: 2 13,3%
  • Nainen (varattu)

    Ääniä: 4 26,7%
  • Muunsukupuolinen (sinkku)

    Ääniä: 1 6,7%
  • Muunsukupuolinen (varattu)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mode on ilkimys :)

    Ääniä: 6 40,0%
  • En osallistu, Rättis on tymä

    Ääniä: 3 20,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    15
Ihanaa kun levikset on taas muodissa. Pitkään meni kun ne eivät olleet ”oikein pinnalla”.

Poika halusi ekat Leviksen n. vuosi sitten ja ilokseni huomasin, että edelleen ne ovat laatukamaa! Mustat väriltää - eivätkä ole edes haalistuneet.
Laatia ovat siis kuten silloin kun me oltiin nuoria!

Itse en ole Leviksiä kummemmin ostellut, mitä mallia suosittelet naisille?

Tiiä vaikka pukki tois mamalle pyysat!
Rehellisesti sanoen en suosittele ainakaan tällä käyttökokemuksella, nää haalistu saumoista heti, en ole paljoa käyttänyt juuri siksi että jotenkuten värit pysyisi. Ja käytän mustan pesuainetta ja pesen hellällä pesuohjelmalla:unsure:.
Mulla on toiset espritin mustat olleet enempi käytössä jotka on värinpidoltaan paljon paremmat olleet, nää levikset on vaan kapeammat ja sopii yksien nilkkureiden kans paremmin niin käytän näitä välillä:).
Toiset levikset teki mun perseestä laatikon mallisen joten palautin ne:D.
710 super skinnyt ovat nämä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Toivottavasti tuo ja laitay niistä sitten kuvia

Ihanaa kun Levikset on taas muodissa. Pitkään meni kun ne eivät olleet oikein ”pinnalla”.

Poika halusi ekat Leviksen n. vuosi sitten ja ilokseni huomasin, että edelleen ne ovat laatukamaa! Mustat väriltää - eivätkä ole edes haalistuneet.
Laatua ovat siis kuten silloin kun me oltiin nuoria!

Itse en ole Leviksiä kummemmin ostellut, mitä mallia suosittelet naisille?

Tiiä vaikka pukki tois mamalle pyysat!
 
Rehellisesti sanoen en suosittele ainakaan tällä käyttökokemuksella, nää haalistu saumoista heti, en ole paljoa käyttänyt juuri siksi että jotenkuten värit pysyisi. Ja käytän mustan pesuainetta ja pesen hellällä pesuohjelmalla.
Mulla on toiset espritin mustat olleet enempi käytössä jotka on värinpidoltaan paljon paremmat olleet, nää levikset on vaan kapeammat ja sopii yksien nilkkureiden kans paremmin niin käytän näitä välillä.
Toiset levikset teki mun perseestä laatikon mallisen joten palautin ne.
710 super skinnyt ovat nämä
Ai nekin on nykyään tuollaisia.
Pojalla on säilyneet ihmeen hyvänä, tosin eivät ole jokapäiväisessä käytössä.
 
Tulipas sitä paljon, hyvä minä
Sehän toimii silleen tosimiehen mittari nakin.
Terve mies terveessä kehossa!(y)

Lähetkö mukaan:

 
Laatikonmallisen, laatikon missä pidetään ***** :love:

Rehellisesti sanoen en suosittele ainakaan tällä käyttökokemuksella, nää haalistu saumoista heti, en ole paljoa käyttänyt juuri siksi että jotenkuten värit pysyisi. Ja käytän mustan pesuainetta ja pesen hellällä pesuohjelmalla.
Mulla on toiset espritin mustat olleet enempi käytössä jotka on värinpidoltaan paljon paremmat olleet, nää levikset on vaan kapeammat ja sopii yksien nilkkureiden kans paremmin niin käytän näitä välillä.
Toiset levikset teki mun perseestä laatikon mallisen joten palautin ne.
710 super skinnyt ovat nämä
 
  • Rakkaus
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä