Laihduttaja
Liityin pari päivää sitten tonne kalorilaskuri.fi. Onneksi maksoin vaan sen 1,90 euron kk-maksun... vaikuttaa nimittäin aika sekavalta hommalta. Ja musta tuntuu oudolta, että minä, 150 cm ja tällä hetkellä vähän alle 58-kiloinen imettävä äiti saisin syödä laskurin mukaan päivässä n. 1200 kaloria... liikuntapäivinä vähän enemmän. Tänäänkin, kun merkkasin sinne, mitä olen syöny (1 pieni pyöreä näkkäripala jonka päällä kurkkuviipaleita ja 15 % -polarviipale, pari desiä rasvatonta jugurttia, lasi mehua ja kahvikuppi) niin päivän hiilarit olis käytetty! Huh huh... Jotenkin tuntuu, että maalaisjärkeä käyttämällä laihtuu varmasti ihan yhtä hyvin. En ainakaan jaksa alkaa noita hiilari-proteiini-rasva suosituksia noudattamaan... Eihän sitä sais syödä juuri mitään päivän aikana!
Olen muuten laihduttanut viime lokakuun alusta n 6-7 kiloa syömisiä tarkkailemalla ja runsaasti liikkumalla. Vielä haluaisin melkein saman verran pois. Paino on tippunut melko hitaasti, mutta toivottavasti sitäkin varmemmin...
Onko muilla kokemuksia kalorilaskurista? Mielelläni kuulisin...
Olen muuten laihduttanut viime lokakuun alusta n 6-7 kiloa syömisiä tarkkailemalla ja runsaasti liikkumalla. Vielä haluaisin melkein saman verran pois. Paino on tippunut melko hitaasti, mutta toivottavasti sitäkin varmemmin...
Onko muilla kokemuksia kalorilaskurista? Mielelläni kuulisin...