Kallis ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulossa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hyvänen aika mikä poloinen tuo avokkisi on!! Eroon tuollaisesta naisesta tai ""naisesta"" ja ÄKKIÄ! Ja ihan siitä syystä etten voi kuvitella miten joku voi olla noin ""munattoman"" naisen kanssa alunperikään. Minulla on eräs tyttökaveri joka on aika avuton yksilö itse, enkä ymmärrä mitä hänen miehensä tässä kaverissani näkee! Miten tuollaista naiata voi pitää viehättävänä joka ei osaa huolehtia edes itsestään, eipä siis ihme jos parisuhteesta huolehtiminenkin on jäänyt lapsen kenkiin! Jos olet hyvä mies niin löydät taatusti naisen joka harrastaa kanssasi muutakin kuin big brotheria ja prismassa käymistä ja arvostaa sinua todella korkealle kun haluat tehdä muutakin kuin maata sohvalla.
Sinun ei tarvitse huolehtia pätkän vertaa tämän naisen pärjäämisestä, ei ainakaan taloudellisesta. Jos ei saa töitä, voi mennä asioimaan sossuu ja sillä siisti. Ei siihen ole muutkaan kuolleet, itse mukaan lukien. Nyt tienaan ihan mukavasti vakityössä ja niin itsenäinen olen ettei ole kenenkään tarvinut vuosiin minua elätellä enkä suostuisi siihen itsekään. Tuo ettette saa eroa fiksusti aikaiseksi kertoo molempien avuttomuudesta. Jakakaa tavarat järkevästi puoliksi ja eri osoitteen saamisen jälkeen molemmat alkavat elä äomilla tuloillaan.
Ero tekee naisellesi hyvää sillä hän oppii sen kautta itsenäisyyttä ja joku päivä vielä osaa arvostaa sitä itsekin.

Voi hyvää päivää millaisia naisia meillä Suomessa on... edelleen järkyttynyt....

Teillä on noin kaksi ongelmaa ja molempiin löytyy ratkaisu ! :)

1) Et saa käydä kavereiden kanssa kaljalla

- pyydä kaverisi teille kylään ! Pitäkää pieni kotositudio vaikka urheilun merkeissä. Näkee nainenkin, ettet vonkaa muita tyttöjä kaljoitellessasi.

2) Naisesi pihtaa ja vaatii vastikkeettomasti rahaa, mutta ei kuitenkaan pärjää ilman sinua.

- Palkkaa naisesi antamaan sinulle seksiä ja molemmat olette tyytyväisiä: nainen saa rahaa käyttöönsä ja sinä saat seksiä.

... jos siis vielä meinaat tuossa suhteessa pysyä ;)

Yhteistyössä