Kalle oli hyvä eilen idolssissa !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ii:
No hei rukoilijasirkka , olen pitänyt sinua fixuna.

No mutta kyllä sillä pojalla kaunis ääni oli, mutta en mä vaan tykännyt siitä esityksenä. Musta se vaan oli liian flegmaattinen. Tarkasti se laulaa, mikä on kyllä hyvä.

Paljonko sen olis pitäny vempuloida ton biisin aikana?????

Eiköhän se esittäminen liity myös niihin sanoihin ja siihen sanomaan vai oonko mä taukki tässäki asiassa?

Hei asiasta toiseen ( koskee kyllä myös tätä biisiä).

Onko Teille kenellekkään koskaan käyny näin kuten minulle esim kun kuulette ensimmäisen kerran jonkun kappaleen niin se kappale kulkee Teidän mukana jotenkin vuosia.

Minä ajoin autoa muutama vuosi sitten ja radiosta tuli Saku Kuosmasen laulamana pieni enkeli ja se kappale sai minut itkemään ja aina kun se tulee jossain niin se pysäyttää minut.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

No mutta kyllä sillä pojalla kaunis ääni oli, mutta en mä vaan tykännyt siitä esityksenä. Musta se vaan oli liian flegmaattinen. Tarkasti se laulaa, mikä on kyllä hyvä.

Eiköhän se esittäminen liity myös niihin sanoihin ja siihen sanomaan vai oonko mä taukki tässäki asiassa?

Ei mitään vempulointeja sentään. Saattohan se uneliaisuus johtua myös siitä miten bändi sen soitti.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Ei mitään vempulointeja sentään. Saattohan se uneliaisuus johtua myös siitä miten bändi sen soitti.

Miten se olis pitäny esittää sun mielestä?

Mun mielestä toi ranteet auki biisi nimittäin esitettiin just niin et se tasan uppos

Aiemmin en oo tykännyt,ois joutanut tippua jo.Mut kyllä se tuon biisin ihan hyvin veti,vähän ihmettelin kyl sitä sovitusta..kuulosti siis vähän oudolta kun sen on aiemmin kuullu vaan eppujen esittämänä.

Sitä myös katoin tuossa Kallen esityksessä,et se näytti kuin ei ois tienny miten olla siinä lavalla,et heiluako vai ei tms...ihan ok sikäli,kun esim.Ari Koivunen oli vielä eksyneemmän näkönen lavalla esiintyessään.

Vähä asian vierestä,hämmästyin kun selvis että se Koop onkin vm-84..näyttää vanhemmalta.

Yhteistyössä