Kalle oli hyvä eilen idolssissa !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika jännä juttu , minä oikeasti ensimmäisen kerran kuuntelin kunnolla tuon kappaleen sanoja kun Kalle sen esitti. En yleensä edes tykkää Eppujen esityksistä , mutta nyt kolahti ja hankin heti ton levyn jos hän sen levyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ii:
Aika jännä juttu , minä oikeasti ensimmäisen kerran kuuntelin kunnolla tuon kappaleen sanoja kun Kalle sen esitti. En yleensä edes tykkää Eppujen esityksistä , mutta nyt kolahti ja hankin heti ton levyn jos hän sen levyttää.

no huh huh!

Sma kun viimevuonna Ari laulo sen Kirkan kappaleen yli synkän virran , oli kyllä myös mielettömän hieno tulkinta.
Ehkä noissa Kallessa ja Arissa viehättää se toisenlainen ote tuohon biisïin.

Se oli hyvä veto ja jotenki on vaan olo et toi biisi kuuluu vielä parempana myöhemmin samalta esittäjältä.
Se oma elämänkokemus ku vaan joihinki biiseihin sopii ku nyrkki silmään

Alkuperäinen kirjoittaja ii:
No hei rukoilijasirkka , olen pitänyt sinua fixuna.

No mutta kyllä sillä pojalla kaunis ääni oli, mutta en mä vaan tykännyt siitä esityksenä. Musta se vaan oli liian flegmaattinen. Tarkasti se laulaa, mikä on kyllä hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No mutta kyllä sillä pojalla kaunis ääni oli, mutta en mä vaan tykännyt siitä esityksenä. Musta se vaan oli liian flegmaattinen. Tarkasti se laulaa, mikä on kyllä hyvä.
Siinä biisissä ei saa revitellä yhteään, mutta kalle olisi voinut hönkiä vähän enemmän mikkiin.

Yhteistyössä