Kalevala-korun lapsihela

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksi hela mutta kaikki lapset haluan samaan. Oma mielipide, että jos esim viisikin lasta niin aika näky kun samassa ketjussa sitten kaikki viisi helaa, nätti ihan yksinäänkin. Mutta makuasioista ei voi kiistellä;)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa-maija:
Yksi hela mutta kaikki lapset haluan samaan. Oma mielipide, että jos esim viisikin lasta niin aika näky kun samassa ketjussa sitten kaikki viisi helaa, nätti ihan yksinäänkin. Mutta makuasioista ei voi kiistellä;)

niin, siis jos lapsia on useampi niin totta kai se koru sitten paisuu aika reippaasti :D mutta meille kun näillä näkymin tulee vain kaksi ja se piisaa.

onko teillä muuten hopeiset vai kultaiset helat? mulla hopeinen, kultaisesta en välitä.

Mulla kaksi helaa ja kolmas tulee, kun tämä kolmonen syntyy. Minusta kauniimpi niin. Toki siis jos lapsia on ihan liuta (kuten äidilläni kahdeksan) niin sitten siinä voi olla jo nätti kaukana. Tosin ei yhteen helaankaan kyllä saa niin montaa kiveä joten.......

Minä pidän muuten toisinaan noita heloja rannekorussa. Mulla huomenlahjaksi saatu saman sarjan ranneketju ja ne on ihanat ranteessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
miten se kivi siihen lisätään jos samaan haluaa?

siinähän on kolme samankokoista renkulaa pitkin sitä helaa, keskellä siinä.

Mut vielä kysyn,et koruliikkestäkö voi ostaa pelkän kiven ja hekö sen sitten laittavat vanhaan helaan kiinni? Ei tuttu koru mulle aikaisemmin, mutta vaikuttaa kivalta...

en tiiä... mutta luulisin että varmaan ihan koruliikkeessä sitten laittavat sen kiven paikalleen. oli mullekin ihan uusi tieto että siihen saa useamman kiven halutessaan :) tykkään kauheasti tuosta korusta, oon sellaista halunnut jo muutaman vuoden. todella kaunis mun mielestä.

Mulla on kultaisena ja mies sanoi, että sitten kun joskus meille tulee toivottavasti lisää lapsia, niin ostaa taas uuden helan (aattelee varmaan, että tuleepas emännän pito kalliiksi :D ) Ja ketjuna minulla on kultainen papu-ketju.

Ajattelin, että sitten jos meillä on joskus (toivottavasti) lapsenlapsia, niin sitten otan ko. oman lapsen helaan kiven muistuttamaan lapsenlapsista. :) Mutta tähän on vielä moooonta vuotta aikaa. :) (esikoinen vajaa 3kk..) :D :D

Mulla on kultaisena kaks helaa. Hommasin näihin vielä uuden umpikultaisen ketjun, ettei vaan käy ohraisesti. Mulla ketju on yöt ja päivät kaulassa, ilman en osaa olla, sen verran tunnearvoa :heart:

Mulla on sellanen ajatus tässä ollut että antaisin sitten ehkä jokaiselle lapsella oman helansa kun ovat isoja. Saa nyt nähdä. Että siksikin on kiva kun niitä on kolme. Mulla on kans hopeisena kun joku sitä kyseli.

Yhteistyössä