Kalastusluvista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Tietääkö joku kalastusluvista. Googlella juu löytää, mutta nyt ei jaksa =)

En keksi mitään joululahjaa miehelle ja aattelin, että voisin maksaa sille ens vuoden kalastusluvan. Vai voiko sen näin maksaa?

Se on ollut aikanaan innokas kalastaja ja monta vuotta sen on pitänyt lähteä kalaan. Vehkeet sillä olis hyvät ja mummilan rannassa se on muutamana iltana heitellyt.

Mutta mitä mun pitäs maksaa? Ja tossa lähellä olisi yksi koski, joka tarvii erillisluvat. Ne on varmaan semmosia, että ne ostetaan heti jollekin tietylle päivälle tai ajalle?

Tietääkö joku kalastusluvista. Googlella juu löytää, mutta nyt ei jaksa =)

En keksi mitään joululahjaa miehelle ja aattelin, että voisin maksaa sille ens vuoden kalastusluvan. Vai voiko sen näin maksaa?

Se on ollut aikanaan innokas kalastaja ja monta vuotta sen on pitänyt lähteä kalaan. Vehkeet sillä olis hyvät ja mummilan rannassa se on muutamana iltana heitellyt.

Mutta mitä mun pitäs maksaa? Ja tossa lähellä olisi yksi koski, joka tarvii erillisluvat. Ne on varmaan semmosia, että ne ostetaan heti jollekin tietylle päivälle tai ajalle?

No jos perhokalastaa yms, niin koskee on tosiaan päiväkohtaiset luvat saatavilla.
Ja jos käyttää muita välineitäkin, mutta yleensä joku vieressä oleva kalastuskievari osaa neuvoa.

Kiitos :) Kyse oli ihan virvelikalastuksesta. Eli olisi se valtion kalakortti ja joku läänilupa (vai miten ne nyt meni) maksettu ja niillä olis sitten saanut tässä järvialueilla kalastaa. Mutta koskeen sit vielä oma lupa.

Mutta mies oli ite tänään ne maksanut, mistä hitosta sille nyt oli mieleen tullut maksaakin ne niin nyt mulla ei oo joululahjaa taaskaan :/
Mutta onneksi sano ihan ohimennen, että hei muuten maksoin itelleni kalastusluvat. Niin eipä tullut sitten kahteen kertaan =)

Yhteistyössä