Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 21.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Amalia89.........kp53/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
memsie...........kp35/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp34/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp33/28-35............22v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp31/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 21-30


ralliruutu.........kp28/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
piupiuu............kp26/29..................22v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp23/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp23/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp21/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 11->20


-90.................kp19/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp18/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp18/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp17/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp17/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp15/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp15/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp14/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp14/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp12/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa.......kp10/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi
Leva...............kp6/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp5/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp5/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp1/29................22v............yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo7..............1.12
Taru_.......dpo15.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Terveppä terve kaikille :)

Noista ovistesteistä...

Itse aloitin tänään kp8 jo testailun liuskoilla, kun ajattelin, että haluan nähdä nyt kuinka se viiva tummuu päivä päivältä... Haalea viiva tuli tänään. Ja nyt kun mulla on ne terot ja kierto ilmeisesti sen 28 päivää, niin suunnilleen tietäis milloin sitä ovuloi tai ylipäänsä ovuloiko... Mut siis niin tosiaan niistä ovistesteistä :D mulla on ollut kanssa nyt noita pregcheck- liuskoja, kun täällä niitä useampikin taisi suositella, ainakin juuri Grill :) ajattelin nyt ottaa lisäksi vielä rinnalle noi paljon puhutut clearbluen digit, että sitten kun viiva liuskoissa alkaa olla jo vahvempi, niin sitten digit käyttöön kanssa... On tää temppuilua! :)

Ja Miramei mustakin on tosi hassua, että jos tilaa netistä samoja testejä, niin ois jotenkin eriasia ku apteekista. Kyllähän ne apteekkiinkin on jotenkin kuljetettu... Ja yliopiston apteekinkin nettisivuilta saa niitä kuitenkin tilattua, eli netistä. Hinta on kuitenkin melkein 10e enemmän kuin raskauskeijulla... Hassu juttu kyl :rolleyes:
 
Kylläpä on ollu masis päivä. Kokoajan miettinyt vain tulevaa. Olen muutenkin päätynyt siihen, että elän liikaa ajassa "sitten kun". Eksyin taas internettiin lukemaan blogeja ja valtaisa määrä niitä löytyikin ko aihetta käsittelemässä, en tosiaankaan ole yksin. Tässä yksi niin hyvä kirjoitus, että pakko laittaa teillekkin. Ehkä joku muukin tunnistaa itsensä?
Miss

Oon kyllä melkonen mestari tuon murehtimisen saralla...
 
Miramei tosi mielenkiintoinen teksti kyllä. Ja et kyllä tosiaankaan ole ainoa mestari murehtimisen saralla, täällä toinen... Voi kun sitä jotenkin pystyisi vaan olemaan onnellinen tästä hetkestä, siitä mitä nyt on. Juuri töissäkin havahduin ensin miettimään kuinka hyvin mun siellä on asiat. Vakituinen hyvä työ, jossa todella kaikinpuolin viihdyn. Mutta heti perään siirryin johonkin haavemaailmaani miettimään, että jos nyt plussaisin tästä kierrosta... Ja sit oltiinkin jo äippälomalla... ja lopulta kaikki päättyi äärimmäiseen masistukseen... Äääh en kestä : /
 
Sunflower11
Ja Sunille semmosia terkkuja etten mielelläni sinusta luovu! Pystytkö itsekkään luopumaan tästä palstasta noin vaan kokonaan? :confused:
Tuskinpa kokonaan :) Onhan täällä 2v ahkerasti pyöritty. Mut jos käy ees kerta viikkoon.. ja jättäytyy kp-listalta niin kai se pikkuhiljaa alkaa..

Mä oon tässä näi itsetutkiskelun hetkiä viettänyt. Ja liikaa, aivan liikaa mun energiasta on mennyt 2v aikana tähän.
Pakko se on akkuja ladata :)
 
nnela Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! : /

piupiuu Tervetuloa joukkoon :)

Miramei Joo, tääläkin yks mestari murehtia, että et ole ainut. :/

On. Tää kierto tosiaan meni ihan vaan tulee jos on tullakseen, ei mitään ovis tikutteluja tai muuta, ja se tosiaan meni hujauksessa ilman stressaamista. :) Toivotaan, että tästä oli sit jotain hyötyä, koska enää muutama päivä aikaa, että se täti tulee jos tulee. :) Mulla on ruvennu oireita tulemaan,(tai sit kuvittelen vaan) vessasa ramppaaminen ja rintojen arkuus, mulla yleensä ei oo ennen tädin tuloa rinnat arat, jospa tää olis sitä että ei se täti tuu. :D Tein tänään taas, r-testin tällä kertaa Pregcheckillä, mutta sähläsin taas kerran sen testin kanssa, kun se ei eka lähteny liikkeelle sit kokeilin kastaa sen uudestaan, mutta negaa näytti. :( toivottavasti se vaan johtu siitä että kastoin uudestaan. :D
 
Sun, toivottavasti et kokonaan hylkää palstaa, vaikka hiljalleen irrottaudutkin... :)

ON: edelleen mennään ilman tätiä, ja vaihteeksi ilman merkkiäkään. Ne kovat menkkakivutkin katosivat, ja nyt ei oo minkäänlainen olo. Lähinnä vituttaa, että taasko tää kroppani pettää mut, just kun on ollut tasaisempaa menoa :( En tosiaan ovista ees koittanut tikutella tässä kierrossa, mutta kun aloin miettimään niin pikkujouluperjantaina 9.11. muistan, et kun menin vessaan ravintolassa, tuli oikeen reippaasti limoja papruun ja silloin ja seuraavana päivänä pupuilutti ihan mielettömästi... silloin kyllä aattelin oviksen olleen muiden oireiden perusteella jo reippaasti aikaisemmin, mut jos olikin silloin niin kyllä pitäis alkaa tädin kuuluumaan, nyt ois sit kuitenkin jo dpo 12-13, ja mulla yleensä vuoto alkanutkin just näillä päivillä.. jos ei viikonlopun aikana ala, ni vaivun jo epätoivoon...........
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 22.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Amalia89.........kp54/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
memsie...........kp36/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp35/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp34/28-35............22v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp32/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 21-30


ralliruutu.........kp29/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
piupiuu............kp27/29..................22v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp24/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp24/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp22/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 11->20


-90.................kp20/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Anlii................kp19/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp19/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp18/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp18/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp16/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp16/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp15/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp15/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp13/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp11/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Kp 1-10


Leva...............kp7/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp6/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp6/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp2/29................22v............yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo8..............1.12
Taru_.......dpo16.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
-90
Voi apua, mä en yhtään tiedä mitä mun pitäis ajatella.. Sain viime lauantaina oletettavasti ovisplussan. Tänään on ollu menkkakipuja mut menkkoja ei näy (onneks, ainakaan vielä) ja sit on ollu vähän sellanen ällötysolo muutamaan otteeseen.
Koskahan vois tehä testin niin että siinä näkyiski jotain?
 
-90 jos sait ovisplussan lauantaina niin ovis on tapahtunut sunnuntaina. Alkion kiinnittyminen tapahtuu siitä noin 6-8 päivän päästä eli oletettavasti pe-su tällä viikolla. Hieman aikaista siis saada oireita, mutta ihmeitä tapahtuu. Itsellänikin on ollut noihin aikoihin jotain oireentynkästä kahdessa keskenmenneessä raskaudessa ja näköjään jotain jomoja muissakin kierroissa :D Enemmän keskenmenneissä ollut nipistelyitä kuin itse jomoja, mutta näähän on yksilöllisiä juttuja. Oon pitänyt kirjanpitoa menkkaoireista kuudessa eri kierrossa.
Raskausoireet - Vau.fi

Aikaisintaan plussan voi saada suunnilleen dpo9, mutta luotettavammin dpo14. Sulla pitäs siis olla dpo (days past ovulation) 4.
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu tänään vielä enemmän,että menkat alkas ihan just.. :| Joko on aika luopua toivosta että olis tärpännyt? kp 27/29 (dpo 11) siis nyt ja davidin herkkä testi näyttää negaa iltapisusta, taidan hiukan hätänen testaaja olla... :) Yleensä kivut alkaa vasta ensimmäisenä vuotopäivänä,nyt ei oo vuotoja näkynyt paitsi valkovuotoa aika reilusti oviksesta lähtien ollu. Normi menkkakipujen lisäksi edelleen nivusia ja muniksia vihloo. Ei tahtois vielä heittää hanskoja tiskiin,mut silti ei uskalla kovin toiveikaskaan olla.. :D
 
Viimeksi muokattu:
-90 Mulla ovulaatioplussa(?) oli maanantaina. Nyt on ollut järjetön väsymys koko ajan ja huono olo koko aamun. Syöminenkään ei auttanut. Vatsa tuntuu myös kummalta. Päätä särkee välillä, kuin joku iskisi veitsellä. Mutta samanlaisia oireita ollut vaikken olisi ollut raskaana :) Uskon, että nämä kaikki oireet liittyy ovulaatioon ja sen jälkeiseen aikaan :) Ajattelin testata dpo 9.

Pregnancy Test Results for 9 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

Hyvä sivu, mistä näkee millon kannattaa testata. On kyllä vähän virheellinen, kun dpo 1 on ainoastaan 86% nega, vaikka sehän on täysi mahdottomuus :D. dpo 8 ja dpo 9 välissä on kyllä mukava notkahdus, eli veikkaan, että dpo 9 on järkevintä testata aikaisintaan.

piupiuu : dpo 13 on vasta huonommat todennäkösyydet eli älä luovuta vielä :) Nuo herkät kuulemma ei välttämättä ole edes sen herkempiä oikeasti.
 
Toivotaan teille piinailijoille plussaa :)

ON: Jooo, eli täti tuli tänään, yö nukuttu niin huonosti kauheiden mahakipujen takia, jotenkin masentavaa kumminkin koska luulin jo että olis jotain tapahtunu. :ashamed: Ja mä en ymmärrä miks just tädin pitää tulla ennen viikonloppua, kun olis ihana nukkua pitkään eikä kärsiä kauheesta vuodosta ja kivuista. :/ muuten täti tuli ihan ajallaan ja onneks! Ens kierto tikutan ovista niin tietää vähän koska on ovis. :)
 
Moikka vaan. :) Ajattelin vaan tulla ilmottamaan, että meille ei kuulu oikeastaan mitään uutta; testi on edelleen samannäköinen ja nyt eletään mun laskuilla dpo17. Taitaa olla turhaa enää toivoa mitään kun näin pitkällä ollaan eikä viiva ole yhtään vahvempi. On tainnut olla kemiallinen kun siellä kerta jotain väriä kuitenkin löytyy... :(
 
Pahoittelut Miwwi uudesta kierrosta :(

Taru niin kyllä nyt luulisi jo näkyvän selvemmin : /

Mulla on kyllä hyvin samoja ajatuksia kuin Sunflowerilla. Kahteen vuoteen mahtuu todella paljon pettymyksiä ja surua, sekä vastaavasti näillä palstoilla myös niitä jotka käyvät vain pyörähtämässä. Hyvä tietty heille joiden ei tarvitse kokea tätä tuskaa, mutta kyllä se vaan niin on että aina kun joku plussaa yk1-2, on se todella kipeä muistutus siitä missä itse on epäonnistunut. Siinä kohtaa sitä alkaa aina miettiä et jospa itsekin, minkä ikäinen mun lapsi olisikaan jos olisin itse yhtä onnekas mutta kun ei.
Mä alan olla päivä päivältä enemmän sitä mieltä että pieni "akkujen lataus" olisi paikallaan, Sunflowerin sanoja lainatakseni. Seuraavaksi meillä on vuorossa taukokierto(ja) joten ne voisi ihan oikeasti yrittää ottaa tauon ja levon kannalta. Tuskin täältä pystyy kokonaan pysymään poissa, sen verran pitkään tullut jo täällä pyörittyä ja osa teistä on ihan päivittäin mielessäni, vaikka ei edes tunneta irl..Jokatapauksessa mä sit vielä ilmoittelen lähempänä et mihin ratkaisuun päädyin, mut luulen kyllä et minä(kin) tästä siirryn pikkuhiljaa taka-alalle, ainakin hetkeksi.
 
Sunflower11
Amalia :hug:
Mä itse on sitä mieltä et siinä vaiheessa kun tämä asia vie suurimman osan energioista niin on ehkä itsensä kannalta hyvä ottaa etäisyyttä. Tää toki on semmonen asia mitä ei voi (valitettavasti) lopettaa sisältää, että naps- en halua lasta. Voi kun se oiskin niin helppoa.

Voimia! Raskasta tää on.
 
  • Tykkää
Reactions: Amalia89
Sun ja Amalia onhan tuo mielessä käynyt ja tuntuukin että kaikki energia valuu tähän, mutta vielä en voi antaa itselleni lupaa lähtöön. Pahaltahan tuo tuntuu, kun ekasta yk:sta joku raskaaksi tulee. Toisaalta tiedän, että uskon, että kaiken tämän jälkeen arvostaa sitä vauvaa vielä enemään jos (KUN?!) sen syliin asti saa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 23.11.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Amalia89.........kp55/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
memsie...........kp37/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp36/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp35/28-35............22v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp33/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 21-30


ralliruutu.........kp30/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
piupiuu............kp28/29..................22v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp25/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp25/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp23/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
-90.................kp21/??.................22v..........yk1.................1.lapsi

Kp 11->20


Anlii................kp20/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp20/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp19/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp19/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp17/28.............24v............yk1................3.lapsi
Mona Lisa...........kp17/??............22v............yk??................2.lapsi
Miramei.............kp16/38-40..........24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp16/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp14/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp12/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Kp 1-10


Leva...............kp8/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp7/24-28.........24v..............yk25............3. lapsi
millinkäinen......kp7/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp3/29................22v............yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo9..............1.12
Taru_.......dpo17.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Sun, Amalia ja Miramei :hug:
Sekä Miwwi pahoittelut uudesta kierrosta :|
Plussatuulia kaikille :heart: :flower:
On: kp 28/29, Täällä edelleen tuskailen menkkamaisissa kivuissa, ovat koventuneet hiukan :( silti tuntuu jotenki eriltä kivut..hmm... Testi näyttää negaa.

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta joka merkannut raskautta?
 
Viimeksi muokattu:
Eli mulle saa päivittää kp 1

piupiuu Mun edellisessä raskaudessa joka meni kesken, mulla oli siis jatkuvasti ihan samanlainen tunne kun se että täti tulisi, sain sitten testiin kumminkin plussan mutta tosi haalean joka ei vahvistunut, edelleen oli menkkamaista jomotusta, ja sitten kp 40 alkoi vuoto ja testi ei näyttänytkään enää haaleata plussaa.. Minua myös ihmetytti jatkuva menkkamainen jomotus, että oliko raskaus tapahtunut liian myöhään.. Tai nytten oli sama homma, menkkajomotukset on alkanu jo ainakin 8 päivää ennen tätiä.

Anteeks taas omaa napaa.. Hui, nää alavatsa kivut on ihan kauheet. :( Vaikee verrata muihin kun ei oo hetkeen ollu "normaaleja" kuukautisia, niin ei yhtään muista onko ennen ollu näin kauheet nää kivut, ainakin edelliseen raskauteen joka meni kesken nii oli aika samanlaisia kipuja. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä