Kakskymppiset yrittäjät 2012

Reissusta juuri kotiuduttu. Kiitos teille kaikille! Ootte kyllä korvaamaton tuki! :heart:

Hyvä, että Grillin kadoksissa ollut kisu löysi takaisin kotiin! :) Ja tsemppiä ovulaatioon (mikäli se nyt sitten oli tuloillaan?) :) Ja kyllä itsekin muistelen, että ovistikuissa sanottiin (ainakin sofin), että testi tehtävä klo 10-20, ja aina samaan aikaan.

memsielle parantumisisa! :heart: Ja jaksamisia! Nuo epilepsiakohtaukset ovat ikäviä, ystäväni pojalla on epilepsia - tosin lääkkeillä saatu aika hyvin kondikseen. Toisilla ne auttavat vähän paremmin kuin toisilla.. :( Harmi.

Mulla on ihan hirvee v*tutus! Reissussa oli kivaa, paitsi ikävöin koko matkan omia karvakuonojani ja miestä. Ihanaa oli tulla kotiin - paitsi, että ukko ei ollutkaan viitsinyt siivota sotkujaan, ei pestä pyykkiä, ei mitään! H*lvetin kiva tulla kotiiin siivoomaan toisen jälkiä! Kun viimosena vapaapäivänä olis vaan voinu nauttia olostaan. Noooup.
Toinen juttu, joka ärsyttää on se, että mun piti mennä tyttökaverin ja yhen exän (exä siis ala-asteajoilta "ootsä mun kaa" pari viikkoa sitte "ero") koirien kanssa treffeille (oltiin sovittu jo viikko sitten), kun meillä kaikilla samaa rotua. No, tyttökaveri sitten olikin suunnitellut jotakin muuta ja tää ns exä sanonut, että mun koirissa on vähän liikaa hänen koirilleen tänään. Haistakoon ********! Mun koirissa ei oo mitää vikaa, hää ei oo koskaa niitä tavannukkaa. No, he tapaavat nyt mun tyttökaveri ja tää mun "exä" tänään sitten koirineen. Menkööt.

Lisäks kidutin itseäni katsomalla yhden tutun vauvamasukuvia naamakirjassa.. Ja mun serkku senku jatkaa valittamistaan naamakirjassa, kun raskaanaollessa kolottaa joka paikkaan. Mä niin haluan sen oman vauvan!

Mut sitä mä vaan, että mut voi kuitenki laittaa vielä kuukaudeks listoille, kun tää yks clomikierto mennään vielä kovasti peuhaten.
Eli kp4/17-52 , yk10, 1.lapsi
Joku saattaa sanoa, että päätä jo pamsku, mut väliäkö sillä.

Anteeks, mulla on huono päivä. Tekis mieli vaan huutaa ja räyhtätä tätä omaa epäonnisuuttaan! Kävin polttamassa puolikkaan tupakankin, kunnes koiraneitimme tuli halailemaan ja pussailemaan, tumppasin tupakan. Koiran pusut ovat parasta lääkettä, kun mieli on maassa. :heart:

Tervetuloa uusille! Kiva saada uusia kuumeilijoita joukkoomme! :wave:
 
Oih ja voi Pamsku... : / :hug: Ja juu, kyllä se ovis sieltä on kovaa vauhtia tulossa jos nyt noihin testeihin on luottaminen. Mahassakin nippailee siihen tyyliin et voipi olla jo tänään. Mulla menee hermot noihin testeihin vaan... :headwall: Kai siihen aamuiseen testiin on se paras luotto, mut sillon ekalla kerralla kun olen ihan kunnollisen plussan saanut, niin se tuli illalla (tai no joskus klo 18...). :confused: Aivvvan sama, sanon miehelle et nyt sitten monen päivän putki (jatkuu :D) petipuuhiin niin ainakin tulee hyödynnettyä. Ja aina parempi jos oikeasti saan sen plussan bongattua. :) Kiva kiitos hei, tais taas vähän lähteä aiheesta sivuun. Mut kiva nostaa sut vielä takas tonne listalle! =)
 
memsie, ei oo enää kontrollia, sanoivat et soita osastolle tai päivystykseen jos tulee jotain ja saan siis mennä soittamatta koska vaan jos siltä tuntuu.. Ainoa kontrolli mikä on, ei varsinaisesti ehkä liity asiaan. Kysta löytyi oikealta puolelta ja siitä on seuranta kolmen kuukauden päästä. Voikohan se liittyä jotenkin raskauteen/raskautumiseen tms?

Pamsku, tota facebook kyyläystä ei kannattais harrastaa ollenkaan, aina siitä tulee yhtä pska fiilis :/ Joku kumma vaan saa tekeen sen aina uudestaan ja uudestaan ja itseäni kiusatakseni luen jokaikisen hehkutus kommentin ja oikein kaivelen kaikki jutut, sitten poraan silmät päästäni. Eilen juuri eräs tuttu hehkutti ultraansa ja mikä surku siitä tuli. Tiedän, että vielä viime vuoden lopulla tää samainen tyyppi teki abortin(ei ollut ensimmäinen kerta) ja nyt onkin niin ah autuaan onnellisena raskaana ja kaikki on niin täydellistä.. Toinen tyyppi taas valittaa jatkuvasti raskausarvistaan ja ne pilaa koko loppu elämän kun ei voi mennä biksuilla rantsuun. Voitte ehkä kuvitella, että mun on tehny mieli ihan pari kertaa sanoo vähän rumasti.

Ahistusta pukkaa... Päätin tänään, että perun meidän hääpaikan... Ens kesänä piti olla häät, mutta mulle tuli tänään tunne, että ei muuten ole. Mä en ala lykkään tätä sen takia. Voidaan odottaa vielä vuosi eteenpäin ihan hyvin.. Eiks vaan!?
 
Ilmottaudun mukaan tähän pinoon :) olen siis kohta 21-vuotias neitonen ja avomiehen kanssa kovasti ensimmäinen lapsi haaveissa..nyt puolisen vuotta yritystä takana ja viime kierrosta raskauduin, viikon sitä sain hehkuttaa mutta sitten sain varhaisen keskenmenon viikoilla 7+3 :'( Nyt uutta kiertoa odotellessa, toivottavasti ei hirveästi mennyt palikat sekaisin tuon km:n takia..

Kierto on 28-32 päivän välillä aina yleensä ollut ja tosiaan tuo keskenmeno tapahtui noin kaksi viikkoa sitten, nyt nähdään miten lähtee taas käyntiin. Mutta ei saa olla pessimistinen, uutta kehiin vaan kun on mahdollista..oviksesta tosin ei mitään tietoa nyt sitten ainakaan tässä tulevassa kierrossa, enkä oikein jaksa tikuttaakaan kun en osaa arpoa yhtään milloin se edes voisi olla kun ei tosissaan tiedä miten sekasin nyt on toi kierto :) vällyjen väliin vaan.

Mutta päätinpä nyt tännekin ilmoittaa olemassaolostani kun kuitenkin sovin kuvaan ;D laitan sitten sitä mukaa tietoa kun itsekin saan jotain selkoa nyt tästä tulevasta kierrosta, jotenkin kuitenkin vaikea kuvitella että heti tulisin uudestaan raskaaksi tuon jälkeen, mutta mistäs sitä ikinä tietää :)
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku, höpö höpö. Eikös meillä kaikilla ole oikeus mielipiteiden muutoksiin, ihan pelkän naiseutemme vuoksi ;)

Tervetuloa Ruska- :)

Nemppis, ootko jo pidempään pohtinut tuota, ja jutellut yhdessä miehesi kanssa? :) Äkkiseltään ei kannata tuollaisia päätöksiä tehdä :> Mutta miksi se vuosi lisää mitään merkkaisi? Yhdessähän teidän on loppuelämä tarkoitus olla :p
 
Ruska tervetuloo! :wave:

Nemppis samoilla linjoilla, kun memsie, juttelitko miehen kanssa?
Mullakin oli tuossa muutama viikko/kuukaus takaperin ajatus, että jos siirretään häitä, ihan jos vaikka vauva olis tuloillaan juuri häiden aikaan. No, päädyttiin, että sitten se tulee, sen on tarkoitus sitten silloin tullakin. :)

MINÄPÄ aloitin sitten kesäkuntoon 2013 -projektin :) Halukkaat liittykää joukkoon. Ajattelin pistää kaikkien ilmottautuneiden kesken arvontaa pystyyn. ;) Eli blogiin mars jokainen!!
 
Sunflower11
Pamsku: Muuten ois kiva liittyä mukaan :D Mut nyt jo pudotettu 14kg ja omasta mielestä riippuen jälellä olis joko 4 - 9kg pudotettavaa.

:hug:

Mä oon ihan happy, oon voittanut 3 päivänä peräkkäin kenossa, sunnuntaina lotossa ja pelikoneessa :D nyt ois taas kenottu ja kattoo jatkuuko voittoputki :D (jospa se jatkuu raskautumisenkin suhteen, koska nyt vihdoin painojumi joka oli kestänyt n. 1,5kk on lähtenyt pois ja tästä suunta vaan alaspäin).
 
Tervetuloa mukaan Ruska-! :wave: Pistin sut nyt tonne "mukana menossa", ilmoittele kun olet tietoinen kiertopäivistä niin päivitellän sua listalle. :)

Nemppis: No voihan nyt... : / Mutta jos päätös on yhteinen, niin mikäs siinä. Ei vuosi nyt niin pitkä aika ole jos sinä aika saisi aikaiseksi jotain muuta ihanaa. ;)

Pamsku: Kävinkin sun blogiin vähän kommentoimassa. ;)

Sunflower: Vautsi! Mahtava tulos kyllä. =)
 
Sunflower11
Tänks :) Kyl pikkasen harmitti kun 1,5kk ollut siellä 70kg tienoilla ja nyt vihdoin taas alle sen ja pienimmässä painossa mitä oon saavuttanut..
Et josko se tästä taas alaspäin :)
 
Tervetuloa uudet ja pahoittelut uusista kierroista :(
Ajattelin vaan ihan siks tulla kirjottamaan et menkat alkais :D Eli siis erittäin vuodotonta aikaa ollu :O Mikä on kummallista!! ku toi 27 on ollu aika vakio viime kk:na. Aamulle varattu testi jos täti pysyy poissa. Jumalaton alaselkä särky on ollut eilisestä ja nyt tuntuu tuossa häpyluulla kipua, joka voi olla aivan täysin merkki tädin tulosta. saas nähdä huomenna mitä rfsu minulle kertoo :D Plussa puhalluksia tälle kuulle paljon :)
 
Hei vaan kaikki rakkaat naiset ja terve teille kans, uudet typykät Leva ja Ruska-! :wave:

Oltiin semmonen extempore pari päivää miehen vanhemmilla ja laittelin siellä niin kovasti tukka-hommia, etten kerinny ku käydä lukaisemassa välillä, mutta kommentointi sai jäädä.

Nemppis Varmasti päätös on oikea, kun tekee miten sydän sanoo ja yhdessä toki miehen kanssa! Vuos kuluu nopeaa ja toisaalta, mikäs kiire teillä oliskaan, jos kerran toivelistalla on yläpäässä pikkanen. Asiat järjestyy, usko pois. :)

Pamsku Mukava, että pomppasit vielä listalle! Itsehän en osais kuvitellakkaan poistuvani, ellei sitte mieluisammalla tavalla ja tuonne alemmas vain. ;) Ja tosiaan, mulla tätä painoa on varmaan useamman vuoden pudotuksiksi, että saa nähdä uskallanko mukaan edes. :D

Sunflower Huippua, oot onnistunu mahtavasti! Ootko miten onnistunu? Oliko karppaus messissä, vai muistanko ihan väärin?

ON: Oon NIIN MIELISSÄÄN ja onnellinen! Sain tietää, että pääsin siltä 4. varasijaltani opiskelemaan, kun viisi otettiin vielä sisään! :heart: Oon aivan äimänä, kun ottaa huomioon hakijamäärät ja sen, että minä siis ihan oikeasti pärjäsin niissä pääsykokeissa ja pääsin monien haaveilemaan kouluun/koulutuohjelmaan! :) Vaikea edes uskoa vielä todeksi.. Noh, kuun lopusta eteenpäin saan siis ainakin muutakin ajateltavaa ja ehkä tämä yrittämisen stressi vähenee. Yritys siis jatkuu entiseen malliin, koulu sovitetaan sitten lapsen tulon mukaan kuvioihin. Miehen valmistuminen ens vuonna helpottaa jo sekin. Palaset alkaa loksahdella paikoilleen. Pitkästä aikaa tuntuu, että ehkä minäkin voin onnistua jossain. <3
 
Oioi, onnea Hopeakissa! =) Siskoni jäi varasijalle 16 (sosionomiksi haki), mutta en ole muistanut kysyä pääsikö siltä sijalta sisään.

Ja minä tein eilen ihan "päin vastoin". Nimittäin ilmoitin itseni poissa olevaksi ensi vuoden ajaksi! Noin neljän kuukauden soutamisen ja huopaamisen jälkeen viimein tein päätöksen. :whistle:

Täällä odotellaan Anlii! :popcorn:

ON: Mulla on huomenna taas työhaastattelu (sikäli mikäli pääsen lähtemään töistä aikaisemmin)! En olisi ikinä uskonut että pääsen edes haastatteluun, työ on nimittäin sijoitusneuvoja! :D Mutta firma kouluttaa työhön eli ilmeisesti mun ikä ei ollut niin iso ongelma kuin odotin. Toisaalta pelkään että ajan 50km (suuntaansa) turhaan, mutta eipä sitä voi tietää ellei mene. ;) Ja edelleen odottelen vastausta sieltä vaateliikkeestä...
 
Hopeakissa, onnea!! :) Minuakin kiinnostais mitä lähdet nyt opiskelemaan :) Tiedän tuon tunteen, sillä viime vuonna mulla oli samat tuntemukset, tai siis hain koulutusohjelmaan, johon oli kaupungissamme yhteensä yli 700 hakijaa ja 19 sai paikan... olin ihan ällikällä lyöty, kun pääsin itse sisään suoraan. :) Ja nyt sitten harmittaakin, kun niin kovasti tässä Grillin tavoin mietin mennäkkö nyt syksyllä vai pitääkö taukoa. Mulle se on ihan varmasti SE oikea ala, mutta tuo AMK-opiskelu yhdistettynä epävakaaseen arkeemme erityislapsen kanssa on välillä liian rankan tuntuista. Niin kauan kuin tilanne tytön kanssa on hyvä, kaikki sujuu hienosti ja helposti, mut sitten kun tulee useiden kohtausten kausi ja yleisvointi niiden takia heikkenee, on tosi kurja yrittää keskittyä kouluun :( Toisaalta nyt neiti siirtyi sinne toiseen ryhmään, ja siellä on osaavaa henkilökuntaa, yksi sairaanhoitajakin joukossa, että ehkä nyt pystyn sitten levollisemmin mielin olemaan :) Tulipa muuten omanapaista tekstiä!! :D

Grill, täällä pietään peukut pystyssä sun haastatteluun! :)

Anlii, täällä myös jännätään :p

Muoks. Eikö ovisplussasta mee se 12-48 h ovikseen about? Miettisin, kun sain tasavahvaa viivaa pe aamulla ja illalla silloin oli niin kovat kivut, että olin kaksinkerroin... Toisaalta kovat, mutta lievemmät juilinnat jatkui läpi viikonlopun, ni mietin, että onko mulla nyt dpo 6 (pe ovis?), vai 5 vai 4? :D
 
Viimeksi muokattu:
Oviksesta puheen ollen. :D Aamu tuimaan tehty testi oli jo haaleampi kuin eilen aamulla (ja eilinen ilta oli haaleampi kuin edellis ilta), mutta jatkan nyt vielä testailua. :) Eilen on talletus tehty ja tänään (toivottavasti) jatketaan.

Suutahdin kyllä miehelle eilen, kun se oli tosi outo petipuuhien ajan. Työnsi mun päätä kummasti koko ajan pois omansa läheltä jne. Mutta verikoiran vainun kun omaan (enkä ole tyhmä!) haistoin että mies haisi tupakalta + tuo outo käytös eli kysyin onko se taas mennyt polttamaan ja sanoi että no yhden vaan. Vielä jotenkin ymmärrän jos se joskus sattuu kännissä polttamaan yhden, mutta kun oli eilen selvinpäin!! :O :kieh: (Mies siis lopettanut tupakoinnin reilu 3 vuotta sitten.) No joo, asia kyllä puhuttiin sitten selväksi unen sekaisin keskusteluin. Ja siis se tupakointi itsessään ei minua haittaa tai suututa (no vähän joo, mutta ei sinänsä!) vaan se ettei mies ikinä kerro siitä ja sitten minulle tulee olo ettei kerro mulle jotain muutakaan...

(Ja miten tämäkin nyt tähän liittyy, en tiedä, mutta sainpa jonnekin purettua tämänkin turhautumisen kun en kehtaa/viitsi kavereille kertoa...)
 
Viimeksi muokattu:
Grill, juu noinhan se menee, jos ovis on viivoista seuraavana päivänä? :) Siks mie vaan mietin, jos mulla oli jo silloin samana päivänä illemmalla (kipujen perusteella, ensin tuntu ilkeeltä kauan, sit se kärjistyi, ja sen jälkeen nopeesti helpotti), ni eiks se oliskin silloin periaatteessa dpo0, jos sinä päivänä ovis tapahtuu? Itekseni vaan mietin, et olikse ollikainen silloin pe, vaiko la tai su, mutta tähänhän ei kukaan muu voi vastausta tietää, kun en tiedä itsekään :D
 
Sunflower11
Mulla tulee joskus ovisplussa aamuisin niin että illalla on ovis, silloin mulla se on dpo 0, viimeksi tuli ovisplussa torstaina ja pe oli kivut oli torstai oli sit dpo -1 ja perjantai dpo 0
 
Grill jatkoin :D Pääsin dippailun makuun :p la-ti tuli ihan haaleaa haamulaista enää :) Silloin torstaina sain päiväpissasta jo melko vahvan, ja sit pe tasavahvat :) Ja hassuintahan tässä oli, että luulin oviksen olleen jo aiemmin, mut halusin kokeilla elämäni ensimmäisen o-testin silloin torstaina ku tuli postissa... Ja tuo sinun miehesi. Kuulostaa hyvinkin tutulta. Eikö ne tajua, että tuolla käytöksellään varsinkin herättävät epäilyjä ;) Meillä ollut joskus sama kaljan kanssa, kun on ovelasti vältellyt pusujani, vaikka on kärynnyt metrin päähän oluelta :p Ei siis, että kieltäisin ottamasta, mut tääkin oli kerta, kun mies painotti, ettei ota yhtäkään, ni kyllä se sit sieppas, että miks sitten piilottelee, eikä myönnä, ettei ollutkaan kovapäinen ja pystynyt vastustamaan karhun kiusausta :D

Nyt mä lähden viemään miestä terkkariin. Ei se päänsärky sitten lähtenytkään kuin hetkeksi, eli eiköhän me tästä sitten sairaalaan mennä piipahtaan... puuh.
 
memsie: Totta! :D Meilläkin mies sitten tokaisi kun "nostin kissan pöydälle", että se maistuikin ihan pskalle ja se oli vaan se yksi. No sanois sen sitten heti eikä peittelis turhaan! Miehet... :stick: Mut sun miehelle paranemisia!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 9.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp50/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp44/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp41/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp40/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 21-30


Anlii...............kp30/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp28/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp28/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp24/30-32.............23v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp23/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp22/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp22/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11......kp20/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp19/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp19/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp18/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp16/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Grill................kp13/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp12/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp12/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp12/29...............20v........yk7.................1.lapsi

Kp 1-10


Miramei...........kp9/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp9/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp7/28-32............23v...............yk5................1.lapsi
Amalia89..........kp5/46-160........22v..............yk13.................1.lapsi
Pamsku............kp5/17-52 .......22v..............yk10...............1.lapsi
Leva................kp3/30................23v..............yk2...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Ruska-
Punnabis
Naspula
Agnes
Haidi89
Jonna_91


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu
miuku9



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä