Kakskymppiset yrittäjät 2012

Oi ihanaa Miramei! Tsempit! :) Mähän siis näen tuossa kuvassa kolme viivaa eli en ehkä ole ihan paras mahdollinen tulkitsija. :D Mutta uskon muita! ;)

Caro kyselit ikäeroa, meillä sitä on n. 3kk. Minä oon vanhempi.
 
Grill se kontrolliviiva on vähän "levinnyt" ja sitten on tuo testiviiva hailakkana. Vai näetkö sen kolmannen testiviivan vasemmalla puolella? :O En minä tuon varaan vielä laskekkaan, muuten kuin, että siirsin sen visurin repimisajan ..en halua ottaa yhtään riskiä jos siellä jotain kasvaa :ashamed:
Pupuiluintoja sinne!
 
Ihan vartavasten Mirameita tulin onnittelemaan haamu-jengiin pääsystä. :) Toivon todella, todella paljon, että vahvistuu! :heart: Näyttää hyvin lupaavalta. :)

Samalla tietysti voisin vasta galluppiin:

Me ollaan seurusteltu päälle puoltoista vuotta ja kihloissa ollaan oltu melkein sama aika, kun vain 3kk jälkeen pujotettiin sormukset sormiimme. Vauvasta alettiin haaveilla kihlojen kanssa samaan aikaan. Virallisesti yritys alkoi 1.11.2011. :)

ON: Testit tulivat tänään postissa. Nyt ensimmäisessä clomi-kierrossa on mukava nähdä, mitä tapahtuu. :) Testauksen ajattelin aoittaa ehkä perjantaina tai lauantaina. Kierrot kun on sen 22-107, niin vaikea arvioida. Kait ne normaalisti olis siinä n. 28-32.

p.s. Ajattelin, että ehkä minullakin olisi oman bogin aika. Lupasin aikoinaan itselleni, että jos hoitoihin asti päästään, aion perustaa blogin, jonne puran tuntojani. Se tuee olemaan ehkä hiukan erilainen, mutta minun näköiseni. Että runo-varoitus! :D Ilmoitan osoitteen, kun saan tämän suunnitelman ajatuksen tasolta toteutuksen puolelle.
 
Moi vaan kaikille :wave:
Täällä on pidetty hiljaiseloa, ihan vaan oman mielenterveyden takia.. Hyvä etten itelleni jo kyytiä soittanu hullujen huoneelle :LOL: Ei vais! Mut pakko on ollu olla hissukseen, meni liian raskaaks tää odottaminen ja toivominen plussasta. Nyt onki sit luistanu yrittäminen paremmin, ilman pakkomiellettä.
Kirto on mikä lie, tai sen tiän et ens viikolla pitäs jossain vaihees alkaa ja jos ei oo alkanu, testaan perjantaina ennenkun lähen viettämään joulua :)

Mutta se meikäläisestä!

Onnea kaikille plussanneille ja miramei, mä nään viivasen :) Oon kyl kurkkinu teidän touhuja tääl :whistle:
Sunflower toivotaan että se tärppi kävis sielläkin, toivon kyllä sitä meille kaikille!

Jahas, heti kun koittaa istua alas ja keskittyä.. Poika sillä välillä tyhjää joulukuusesta pallot.. Pakko rientää!
Vaikka en kirjota, oon taustalla ja kannustamassa täällä teitä :)
 
Mulla alkaa kierto alusta, menkat alkoi tänään. Voisi vaikka merkitä, nyt kp 1 yk 2. En tiedä tarkkaan kierron pituutta 28-40 sisällä kuitenkin.

Seuraavaksi ovis on todennäkösesti joulun aikaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! AIVAN UPEAAA MIRAMEI!!

ANteeksi, en mä pääse pois, mut siis jopa skeptisin kaikista, eli minä :D, näin siinä viivoja, samalla tavalla kuin Grill aluksi sanoi, mutta niinhän ne tuntuu leviävän. Toivotaan ihan kauheasti tarraa jalkapohjii, kätösiin, pyllyn taakse ja selkään pikkuiselle. :)

Ja kaikki muut! Odotan teitä paljon, jotta saadaan aktivoitua tuo melko hiljainen odottajien palsta. Tsehtseh!
 
Ootteko muuten juoneet greippimehua? Ostin tänään ja järkyttävän pahaa ainakin :x

Jotain muuta sekaan?

Miramei Jännän näköinen testi :) Näyttää kyllä ihan plussalta, jossa vähän levinnyt kontrolliviiva. Toivottavasti vahvistuu :)
 
Täällä olisi yksi 21 -vuotias äiti, jolla on ennestään 1,5 -vuotias tyttö ja nyt päätettiin alkaa yrittämään kakkosta :) kiertopäivistä ei ole mitään hajua, mikä vaikeuttaa aika paljon yritystä. Mulla on niin paljon vuotohäiriöitä että en enää tiedä mitkä ovat menkat ja mitkä välivuotoja
 
Mona Lisa En oo greippimehua juonu, koska se tosiaan on ihan hirveen makusta, mutta verigreippiä oon syöny mikä on toosi hyvää, vaikka kai se sama asia on? :D

susupala Tiedän miltä susta tuntuu! :ashamed: Paljon tsemppiä! :hug: Meillä tosiaan olis la tässä kuussa jos kaikki olis menny hyvin. :ashamed:

nnennis Kauheeta tää odottelu, tosiaan. :D

Hopeakissa Kiva, pitääpä lueskellä blogiasi! :) Laittaako Miramei sen tuonne missä muidenkin blogit, niin pysyy tallessa. :D

Supermassive Tervetuloa! :wave:



Täälä olis vielä muutama päivä, että ovis vois tulla, mutta oon aika varma, että se oli silloin kp 16 :D Eli mut vois laittaa tonne Piinailijoihin, dpo 3 ja jännäpäiväks jouluaatto 24.12. :D Testaan vielä ovista, ja vaihdetaan sitten päivä jos ovis tuleekin vasta näinä päivinä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Jos oikein muistan, verigreippi ei taida olla sama asia. :/ Oikaiskoon se joka tietää oikeasti. :) niin ja tervetuloa lukemaan. :)

ON: Tää nyt taas on tätä odottelua. Mää niiiiiin toivoisin bongaavani oviksen tässä kierrossa!
 
Miramei, oletko testaillut lisää? Onko viivat vahvistuneet? :)

Galluppiin 1v 4kk seurustelua, alettiin seurustelemaan heinäkuussa 2011. Yritys alkanut lokakuussa 2012, vaikka virallisesti ei vielä asutakaan yhdessä. Ensi viikolla sekin ihme tapahtuu, kun meille tulee viimeinkin yhteinen kotiosoite! Miehellä on ollut "elämä levällään" töiden ja opiskeluiden takia ja siksi hänellä on ollut tavallaan 3 paikkaa, jossa on viimeisen vuoden aikana asunut (yhtä aikaa) :rolleyes: Ensi viikosta lähtien sitten tosiaan vain yksi :heart: Lapsista alettiin puhua miltei heti seurustelun alussa selvittämällä toisen ajatuksia tulevaisuudesta. Viime keväänä taidettiin ekan kerran puhua asiasta vakavasti.

Ja ennen kuin kukaan miettii, miten voitte yrittää tehdä lasta vaikka ette virallisesti asu edes yhdessä, niin: kyllä me toisemme niin hyvin tunnetaan, että voidaan yrittää. Ollaan me yhdessä ehditty olla, kesä (4kk) asuttiin yhdessä ja nyt syksyllä puolet viikosta ollaan asuttu saman katon alla. Ja tuo mies on kyllä unelmien täyttymys, parempaa ei pystyisi olemaan :heart:

Caron kysymykseen, ikäeroa meillä on aika tasan 5 vuotta. Minä 23, mies 28. Tässä iässä tuollainen muutaman vuoden ero ei kyllä tunnu missään!

ON jatkuu... kp 20/28 dpo 6, ei normaalista poikkeavia tuntemuksia. Tällä kertaa en todellakaan halua edes kuunnella niitä tuntemuksia, tuntuu olevan kuvitelmaa vaan. Tosin luulen, että jotain kiinnittymisen yritystä oli viime kuussa, koska tissit turposi ja viikon kuluttua oviksesta tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa. Menkat tuli ajallaan, mutta oli runsaat normaaliin nähden.

Eilen sain astmakohtauksen joka ei ole mennyt ohi vieläkään. Nukkuminen oli yhtä tuskaa. Lääkkeitä olen kyllä ottanut tupla-annostuksen sallittuun nähden, toivottavasti ei vaikuta mahdolliseen kiinnittymiseen, jos sellainen on lähiaikoina tapahtumassa. Pakko oli tänään ottaa suun kautta otettavaa tablettikortisonia, niin pahalta tämä hengittäminen tuntuu (ja lukemani perusteella juuri sillä on suurin vaikutus raskaaksi tulemiseen). En oikein tiedä mistä tämä hengenahdistus nyt sai edes alkunsa, eilen tein kyllä siivousta, mutta kyllähän minä olen ennenkin siivonnut ilman mitään oireita :O Toivottavasti työpaikalla helpottuu illalla...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 13.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


maijac............kp45/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
-90.................kp41/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp40/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp37/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei......... ..kp36/38-40(58)....24v.........yk4(10)............1.lapsi

Kp 21-30


Leva...............kp28/33................23v..............yk5.............1.lapsi
Sunflower11....kp27/24-28.........24v..............yk25............3.lapsi
millinkäinen......kp27/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp23/29................22v............yk3...............1.lapsi
ralliruutu.........kp21/28................23v.........yk3.......... ..1.lapsi
Miwwi.............kp21/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi

Kp 11->20


memsie...........kp20/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp18/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp15/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp14/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93....kp13/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp12/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
Taru_.............kp12/22-35..............22v.........yk8................1.lapsi
piupiuu...........kp11/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa.....kp10/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
nnennis.............kp8/29...................20v..........yk2............1.lapsi
Caro...............kp7/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp5/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp2/28-40............22v............yk2................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo11.......21.12
Miramei.......dpo11?.....16.12
Ralliruutu....dpo6........?
Miwwi.........dpo3.........24.12

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Minnah88, lumihiutale92, Amalia89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos
Pamsku
JeNski91
Niiu

JOULUKUU
AnnuLiisa
Punnabis


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Miwwi kyllä laitan aina kun uusia juttuja tulee :p Toki jos en huomaa niin sitten saapi muistutella.

ralliruutu ei muutosta viivan vahvuudessa.. :ashamed: Toki eihän nyt ees oo ku dpo 11. Taitaa ne clomit silti oottaa minua ens viikolla. Alkaa jo pää hajoon asian kans. 1,5 vuotta tuntuu tosi pitkältä ajalta yrittämistä, vaikka tiedän kyllä että useat on odottaneet pidempäänkin :/
 
Miramei Eipäs nyt hoppuilla. Kyllä siinä hailakka haamu on. Maltat muutaman päivän, niin viiva vahvistuu. Tarrasukkia nyt vaan matkaan!!

Galluppiin:

Yhdessä ollaan oltu 2010 syyskuusta lähtien, ja yhdessä asuttu helmikuusta 2011 omassa kodissa(alusta asti asuttu yhdessä, mutta ei yhteisessä kodissa), ja velkaakin löytyy. Kihloihin mentiin 2011 Helmikuussa.
Meillä tuota ikäeroa on 14 vuotta, eli reilusti, mutta väliäkö hällä kun hyvä on olla. Minä siis 24 ja mies 38. Meillä siis takana yhdessä päätetty raskauden keskeytys 2011 keväällä ja yksi keskenmeno. Ehkäisymenetelmänä oli e-pillerit, eli molemmat vahinkoja. Tämän keskenmenon jälkeen puhuttu lapsista, ja miehen kanssa sovittiin yrittämisestä 11/12. Ensimmäinen yritys siis menossa, ja kovasti jo jänskättää =)

Tänään jo kävin apteekissa ja hyllyssä houkuttelevasti kiilui r-testejä ja ovistestejä, vaan en kumpiakaan ostanut, ettei jää koukkuun tuohon oviksen bongailuun. Jos tässä kierrossa ei tärppää, ja kierron pituus selviää niin sitten ehkä ensi kierrossa..
 
Viimeksi muokattu:
Juu, munkin puolesta uusille tervetuloa! Jos haluatte listoille jännäileen niin sitten ikä, kiertopäivät, yrityskierrot ja monesko lapsi -tiedot tulemaan niin lisäilen! :)

MinnaH mulla on myös yksi kaveri, joka saanut kaksi lasta ja vieläpä ihan peräkkäin pillereiden läpi, että kaikki on mahdollista. Yritän kyllä malttaa, mut tuntuu, et näitä jonkinmoisia haamuja on tullut sen keväisen keskenmenon jälkeen lähes joka kierrossa. En tiiä mikä sitten mättää. Puhtaita negojakin oon kyllä saanut. Toivon kovasti ja vielä kovemmin ettei tarttis enää montaa kertaa pettyä.
Saanko kysyä, miten päädyitte aborttiin? En syyllistä, mutta vaikuttaa, että ei ois ollu mahottomuus pitää lapsi. Toki suhteen ihan alkuvaiheessa voi rikkoa sen alun kun ei tunne toista.. Ootko maalaillu piruja seinille ja miettiny, et mitä jos et saakkaan lasta? Mun kaverille, joka teki toisen abortin lääkäri sanoi, että se tuskin tulee enää koskaan raskaaksi (toki sillä oli taustalla useita sukupuolitautejakin ku on ahkera ollu sillä rintamalla) mut sano myös että abortti lisäis lapsettomuutta.
 
Arvaa vaan Miramei olenko miettinyt sitä. Heti keskeytyksen jälkeen mietin, ja sitä ennenkin jo, että mitä jos tämä oli tässä enkä enää voisikaan saada lapsia..
Itse olisin ollut valmis pitämään lapsen, mutta koska mieheni halusi katsoa miten suhde etenee ennen lapsen hankintaa, niin halusin meille suoda sen tutustumisen ja suhteen syvenemisen. En kadu päätöstämme, mutta joskus sitä aina miettii että jos kaikki olisi mennyt toisin, niin meillä olisi jo lapsi. Ja ehkä olisimme eronneetkin, eihän sitä tiedä.

En missään nimessä halunnut uhmata miestä ja "pakottaa" häntä isäksi, koska selvästi ei ollut siihen valmis. Ei pakottanut keskeytykseen, vaan molemmat kerroimme kantamme, ja ihan oikeassahan mies oli, että ei tunneta vielä kunnolla, ja pelkäsi että tutustummeko ollenkaan, jos kahden keskistä aikaa ei ole riittävästi. Pelkäsi että eroaisimme. Meillä siis mies se järjen ääni :)
Tämä raskaus ehti jo viikolle 11 ennenkuin edes huomasin mitään. Keskeytys tapahtui siis viikolla 11+4. Tämä sen takia, koska minulla se kierto oli 9vkoa.

Tästä kun selvittiin, niin sitten tuli tuo keskenmeno ennenkuin ehdin edes huomata olevani raskaana. Silloin miehen kanssa juteltiin, ja sanoin etten pysty enää toiseen keskeytykseen, ja silloin mies sanoi, että jos vahinko sattuu, niin ei ole maailman loppu. Tämän jälkeen ollaan sitten voitu puhua asioista hyvinkin vapaasti. Nyt sitten yritämme ihan oikeasti, siksikin, että koska mieheni on niin paljon minua vanhempi, niin ei meillä ole loputtomiin aikaa hankkia niitä lapsia. En halua lapselleni 50 vuotiasta isää..

Miehen edellisen naisen kanssa olivat yrittäneet lasta, ja ei ollut onnistunut. Epäilleet että miehessäni vika, kun naiselta ei ollut löytynyt mitään poikkeavaa. vaan nyt on todistettu sekin, että kyllä ei miehessä mitään vikaa ole, kun ehkäisyn läpikin on onnistunut =) Olen erittäinkin onnellinen että heillä ei onnistunut, ja saamme mieheni kanssa rakentaa omaa perhettä. Ehkä ikävästi sanottu, mutta minun kannalta se on onni.

Anteeksi tämä omanapaisuus :ashamed:
 
MinnaH varmasti ihan järkevää teidän tapauksessanne.. Ja ymmärrän täysin että saatte nyt yrittää OMAA perhettä :) Tuntuis kieltämättä ees kuvitella omalle kohalle.. en tiiä tosi vaikea sanoa, mutta huono se tosiaan on pakottaakkaan toista. Ei käy kateeksi. Toivotaan kuiten, että pian tärppää! (ja niin varmasti tekeeki) :)
 

Yhteistyössä