Kakskymppiset yrittäjät 2012

tervetuloa kaikkille uusille minunkin puolesta. Itse viettänyt nyt hetken hiljaiseloa ja yllätyin kun katsoin listaa kuinka pitkällä kierto jo on. Taisi tämä kierto nyt mennä vähän ohi, ellei taas tule pidempi kierto..

Meilläkin oli tarkoitus mennä TJOT meiningillä, mutta kun itse vauvakuumeillut useamman vuoden niin kyllähän sitä heti kun ehkäisy jäi pois alkoi miettimään ovistestien ostoa.. Vielä en kuitenkaan ole ostanut.

Perjantaina sain kuulla, että työkaveri on raskaana ja loppuvuodesta syntyy hänelle esikoinen. Ja ensikuusta saan yhden kummilapsen lisää (tai siis poika jo syntynyt, mutta ristiäiset ensi kuussa).
 
Millinkäinen
Hopeakissa sun miehes kuulostaa kyllä niin herttaiselta (en löydä oikeaa sanaa, niin käytän nyt vaikka tuota :p), että ei oo tottakaan! :) minun ukko ei osaa omista unelmistaan puhua ikinä ja sekös harmittaa :( itse voisin illat pitkät höpöttää, että miten ihanaa olisi olla kun ois pikkanen jne.. mut siltä ei kyllä minkään näköistä kunnon keskustelua saa aikaseks.. mitenkähän ollaan oltu näinki kauan yksissä :LOL:
mutta mulla on sellainen elämän asenne että "kaikella on tarkoituksensa" ja jospa silläkin ettei lapsi oo tullu teillekään ihan heti, on ollu tarkoituksena just se että lähennytte ensin, just sillä tavalla kuin olet huomannut :) kyllä se sieltä sitten ajallaan tulee pikkuinenkin, mutta odottavan aika on aina pitkä! :(

Grill musta ainaki näyttää tuossa tuoreimmassa testissä viiva vahvimmalta, että eikun vain lämmittelemään toisianne syksyn tulon kunniaks ;)

minä en kyllä puolestaan tiedä lainkaan millon mulla vois ovista ees olla :O ihan jos rehellisiä ollaan, niin tällä kierrolla vasta luin netistä oviksen oireet ja tajusin että onhan mulla sellasia melkein joka kuukausi ollut, mutta enpä oo tajunnu niitä tarkkailla sen enempää :LOL: sehän oiski ollu niin vaikeeta googlettaa jo pari kk sitten...

ja siitäpä tulikin mieleeni, että mistä kannattaa ostaa ovistestejä? ostin mammaksista raskaustestien ohessa 6kpl (en oo siis ikinä ennen käyttäny, paitsi tällä viikolla 3) ja kuvittelin et ne riittäää vähäksi aikaa, mutta tartteis varmaan lisää :D pääsis piinaamaan itteään..
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
memsie: Joo eli mun mielestä kp13 oli jonkun verran mahassa vihlaisuja ym, mutta sitten toisaalta taas mulla on nykyään melkein joka päivä koko kierron ajan jotain maha/selkä tuntemuksia (ja nyt aloin miettimään niin viime yönä oli toinen nänni jotenkin outo... :D). Ota tästä nyt sitten selvää joo! :headwall: Sitä ClearBlueta on vaan niin kovasti kehuttu, kun antaa selvän vastauksen oviksesta (onko vai eikö ja onko testi tehty oikein), mutta on vaan niin pirun kallis! : / edit. Ja arvaa vaan alkoiko nyt mahassa nippailee! :D
 
Argh mun netti sekoili.... Eli kiitos myös sunflower ja millinkäinen mielipiteistänne! =)

Millinkäinen: Niitä ovistestejähän menee ihan kierron säännöllisyydestä riippuen joku 5-10 per kierto (eli itse niitä ainakin tilailen ihan reilusti varastoon. :D)

Nyt piti vielä tuosta CB:stä innostuneena käydä tsekkaamassa yksi linkki mikä oli pistetty täällä vauvakuume-puolella jakoon jonkin aikaa sitten. Se on siis ilmeisesti Brittiläinen verkkokauppa mistä saa testejä huomattavasti edullisemmin kuin suomesta ja toimituskulutkin näytti olevan Suomeen vain 4.82€! Katselin tuolla Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests tuota digitaalista ovulaatiotestiä missä on nuo vaihtopäät, mutta siis ymmärsinkö oikein että tuo "laite" vai mikä reader nyt onkaan, pitää tilata vain kerran ja sitten siihen vaan ostelee noita vaihtopäitä? :O Siis siinähän maksaa 10 tikkua JA reader 20,42€ !! :O Ja pelkät 10 testitikkua on 19,10€ Ei mielestäni paha hinta...?
 
Millinkäinen Oon kyllä todella onnekas tämän asian suhteen, että on kunnon lörppä miehenä. :D Samanlaisia ollaan molemmat, unelmoivia hassuttelijoita. Kaksosten (siis horoskooppi) sanotaan olevanki niinku ikuisia lapsia, sosiaalisia ja hyviä kommunikoimaan ja me kyllä ollaanki, ollaan tosiaan sitä samaa kaksosen merkkiä molemmat. :LOL: Kyllä sinunkin miehesi varmasti haluaa yhtälailla pienen kuin sinä. :) Osa nuista kakslahkeisista on vähän varovaisempia ulosannissaan ja yleensäkkin tunnepuolen jutuista puhuessaan. Tylsäähän se olis jos oltais kaikki samanlaisia. :)

Grill Ovisplussa minustakin! :) Vällyjen väliin mars. :heart:

Mööööö. Teinpä taas ovistestin ja ei mitään muutosta. Taidan siirtää aamuihin tuon tikuttelun Grillin tikuista intoutuneena ja päätelleenä. :D (mahtavaa sanastoa, I has it) :LOL:
 
Hopeakissa: Kyllä on ihan pakko suositella tuota aamutikutusta (minä joka ennen tikuttelin kahdesti päivässä ja luulin ettei kellonajalla ole väliä) kun ei ainakaan mulla tuo ilta tunnu antavan mitään varteen otettavaa tulosta. :D

memsie: O-ou! :O Toivottavasti ei kuitenkaan olis täti...
 
Jäis kyllä luteaaliaika vähän lyhkäseksi, jos jo alkaisi huomenissa, puuh... :/ Ihan samanlainen tuntemus kuin joka kierron lopussa, tosin nyt vielä voimakkaammin, voihan :(

Psst Sunflower, onko siellä tiputtelu pysynyt poissa? :)
 
meilläkin puhutaan paljon suunnitelmista ja unelmista, vauvan vaunuista kakkavaippoihin :D mut ei kyllä vähään aikaan oo mistään muusta puhuttu kuin mieheni ylitöistä... :/ se raukka kun ei osaa sanoa ei..

plussatuulia kaikille! <3
 
Memsie Voi, mulla meni tuo sun viesti ihan ohi, ku oli niin kauan viestinkirjotus auki. :( Jospa ei sentäs tätin pakana. :|

Grill Mulla tuli ekana ilta-kokeiluna jokunen päivä sitte hiukan vahvempi viiva ja innoissaan seuraavana aamuna tikuten surkean haamulaisen. Siitä jäi sitte ilta-tikuttelu tavaksi, mutta kyllä mää siirryn aamuihin takasin! (hyvä syy nyt, ku pari tuntia sitte kastoin tikun, niin pian pääsee uudestaan tihrustaan jos aamuihin vaihtaa.. :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Uusi kakskymppinen ilmoittautuu joukkoon! :wave:

Olen 25-vuotias, naimisissa 26-vuotiaan miehen kanssa. Teemme molemmat toimistotöitä ja viime vuonna ostimme ensimmäisen oman asunnomme :) Häät ovat vihdoin ohi ja nyt on hyvää aikaa ryhtyä vauvantekopuuhiin. Täällä tuntuu olevan niin mukavaa keskustelua, että täytyy liittyä mukaan!

Jos listalle pääsisin: Niiu, 25 v., kp 17/27-31, yk 1, 1. lapsi

Vielä en harrasta tikuttelua, en juo greippimehua jne. Ajattelin säästää ne seuraaviin yrityskertoihin. Tämä ensimmäinen yrityskerta on ollut rento, olimme häämatkalla ahkeria ja todella lomatunnelmissa ;) Luulisin ovulaation olevan tällä kierroksella ohi ja ensi viikolla onkin sitten luvassa vain odottelua. Alavatsaa jomottaa jatkuvasti, mutta siitä saan syyttää matkatuliaista, todella ärhäkkää virtsatientulehdusta, johon syön antibiootteja..

Ensi viikolla on hurjasti töitä, joten eiköhän aika mene nopeasti ja loppukierto onkin sitten käsillä :)
 
Nimenomaan yhteistä aikaa ei voi rahalla mitata, en väitä etteikö tulisi rahat tarpeeseen, mutta kyllähän se ottaa päähän kun vähäiset "vapaa" päivät pitää kuluttaa töissä.. sain viimein varattua ajan lääkäriin, meni kyllä syyskuulle ei ollut aikoja vapaana enää tälle kuulle..
 
Se olis kuulkaat naiset tämän aamun (ovis!)testi selvä plussa! =) Pistän kuvaa illemmalla. Oli ainakin jo tooosi vahva viiva.

es: No voi harmi että meni lääkäri niinkin pitkälle... : / No ainakin sait ajan varattua! Ja hyvä kun lääkärin mainitsit, mun täytyy varata itselle gyne-aikaa... :D

Juteltiin eilen illalla miehen kanssa ja päädyttiin siihen että mä jatkan sitä työn hakemista. Kun miehelle puhuin siitä, että en tiedä uskallanko yrittää jos ei homma sitten sujukaan ja rahaa tuleekin vähemmän, niin mies vaan kysyi "no mihis sulla sitten on kiire, ettet ehtis yrittää?". Ja ihan tottahan se on! :D Ja toinen asia, mihin tarvitsin miehen tuen, oli se että jos joudun alkuun tekemään pitkiä päiviä, niin ei ala sitten mulle "napisemaan" niistä. :)
 
Sunflower11
Grill ei mulla mitään tarkotusta sinällään, ke ois dpo 12, pe dpo 14, et joskus niihin aikoihin varmaan. Jos ei menkat oo alkaneet. Se voi olle ettei ne alakaan ennenku lääkkeet loppuu (su menee viimeinen).
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 13.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp54/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp48/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp45/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp44/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
memsie............kp32/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp32/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp32/30-32.............23v.........yk2(3)............1.lapsi

Kp 21-30


Marpa..............kp27/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp26/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp26/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp24/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp23/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp23/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp22/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi

Kp 11->20


murkku...........kp20/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
millinkäinen.....kp19/???.................22v..........yk5...............1.lapsi
Niiu................kp18/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp17/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp16/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp16/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp16/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp13/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp13/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp11/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp9/46-160........22v..............yk13.................1.lapsi
Pamsku............kp9/17-52 .......22v..............yk10...............1.lapsi
Leva................kp7/30................23v..............yk2...............1.lapsi
Anlii...............kp5/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Ruska-
Punnabis
Naspula
Agnes
Haidi89
Jonna_91


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu
miuku9



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Helou ladies! Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)
Tulin puhelimella päivittään tilannetta. Täällä kärsitään jälleen turvonneesta mahasta, alavatsanippailuista ja päänsärystä.
Soitin tänään polille ja kerroin, etten oo ottanu clomeja, koska oon niin puhki. Kerroin kuitenkin oireista, joita oli viiemkierrossakin about samoihin aikoihin. Haluavat mut silti tutkittavaksi ja ronklattavaksi.
Eilen tein rtestin, kun vuotoa tuli vielä eilen (huom, normimenkat kestävät sen 3-4 päivää, eilen oli jo kp9!!)
Testiin tuli ihan selvä valkoinen viivanpaikka ja sen viereen vaaleanpunainen ohukainen viivanen. Ovulaatio kenties?

Oli miten oli, keskiviikkona ultraavat.

Meillä oli eilen miehen kanssa riitaa. Kävi ilmi, että mun exäni on miehen työkaveri, muutaman päivän pohdin mielessäni, kerronko vai en. Eilen illalla kerroin asiani näillä sanoilla: en halua, että kuulet••••lta tän, joten minä sanon, mulla ja ••••• on ollut joskus jotakin. Ei vakavaa, ei seurusteltu, nähtiin muutaman kerran.
Mies halus kuulla, että harrastettiinko me seksiä, johon vastasin suoraan kyllä. No,mies veti omat johtopäätöksensä ja luuli, että petikumppaneita mulla on ollut jo peräti 10!! Mitä se musta luulee? Että ennen häntä oon huorannu, jos yhden kanssa tein niin, että pari kertaa nähtiin seksin merkeissä. Camoon!!
No, kerroin kyllä selventääkseni miehelle, että hän on mun neljäs, eikä vanhoilla jutuilla oo mitään merkitystä. En vaan haunnut, että mies sattuis kuulemaan tämän asian tältä työkaveriltaan.
Huoh. Ompa vaikeaa jälleen....

Mulla alkoi tänään koulu, jännittää ja pelottaa uudet tilanteet. Ryhmäohjaajani on kätilönä työskennellyt ja on naistentautien asiantuntija, johan sattui!

Palaan myöhemmin asiaan. Ja pahoittelutkirjoitusvirheistä.
 
Oi voi Pamsku... : / Ei noista miehistä aina tiedä mitä ne oikein ajattelee ja siis vaikka olisitkin ollut ennen nykyistäsi vaikka 7-10 eri miehen kanssa, se määrä ei tee sinun ikäisestäsi mielestäni vielä huoraa. :) Joskus homma vaan saattaa tyssätä lyhyeen. Ja tosiaan, parempi että kuuli sen sinulta kuin tältä työkaveriltaan! Kaikesta huolimatta antoisaa koulun alkua! :flower:
 

Yhteistyössä