Kakskymppiset yrittäjät 2011

Sunflower11
Pisarasadetta, höh. Olin kyllä varma että teille plussa :(

Täällä alkaa jännät ajat olemaan.. dpo 9 ja "oireina":

-väsymys
-kuvotus (ja jano)
- ummetus
- rinnat aavistuksen arat
- aivastelua
- alamahatuntemuksia
- tunne että on tärpännyt..

Tiedä sit onks tuohon tunteeseen luottaminen, toivottavasti :heart:
 
PisaraSadetta: :hug:

Sunflower: Toivotaan parasta! :heart:

ON: Minulle voi päivittää kp 2/30-50 yk 3. Olen erittäin onnellinen, että menkat alkoi. Pääsenpähän uuteen kiertoon. Laitoin noi kiertopäivät nyt nuin ku ei mtn hajua enään tuosta kierrosta. :/ Ajattelin tilata ovistestejä ja alkaa tikuttelemaan..
 
Tääl paska fiilis, huomis aamuna tarkotus tehdä testi ja nyt valkovuoto alkoi rusehtaa :(

Kertokaa voiko ihminen kuvitella kaikki raskausoireet? mm. vesi maistu oudolta pari päivää, ei miehen mielestä, kohtua/munasarjaa särki monta päivää (ei ikinä oo näi särkeny), pyöräilles vatsaan sattu joka kuopan yli ajo, rinnat koko ajan kipeenä ja kuvottaa välillä.. Paras mennä johki hulluje huoneelle, olin 99% varma raskaudesta :kieh:
 
Onnea vielä plussanneille:flower: Täällä taitaa jäädä vauva haaveet kakkos sijalle, ainakin joksikin aikaa.
Meillä koira saanut tänään 4 pahaa kohtausta, kouristeli maassa kuola vaahdoten, laski samalla alleen ja tajunnan menetys oli pahimmilla kerroilla lähellä kun kohtausta kesti useamman minuutin. Itkua tuli väännettyä ja teki todella pahaa kun katsoi koiran kouristelua avuttomana vierestä. Onneksi ymmärsin lähteä eläinlääkäriin ja siellä varmistui monien tuntien ja testien jälkeen että koiralla on epilepsia :'( Kyllä osaa elämä muuttua silmän räpäyksessä.. nyt vain toivomista että lääkkeet tehoaa, tautihan ei lähde, mutta toivo elää että kohtaukset vähenevät ja voisi koirakin elää normaalia elämää.. varsinkin kun toinen on vasta 2-vuotias :|

(anteeksi aiheeseen kuulumaton avautuminen)

Mutta tosiaan, täältä suunnalta yritys on nyt toissijaista, pitää ensin oppia elämään tämän uuden tilanteen kanssa. Listaa voi kyllä päivittää, ihan vaan vaikka yllätysten varalta:rolleyes:
 
Sunflower11
neonroze: Kauheeta, jaksua koiran sairastelun kanssa!

Princessa, mä nyt oon joka kuukaus raskaana jos niikseen tulee, et voi keksiä :/ paitsi et mulla menkkaoireet on samanlaisia kuin alkuraskausoireet :D
 
icy
kukkumee Onko sulla siis tänään synttärit? Onnea vaan! :flower:
neonroze Kauhea tuo siun koiran epilepsia, toivottavasti haukku voi paremmin ja lääkkeet auttaa. :hug:

ON: mulla on kans jotain oireentynkää ollut, toisaalta voi johtua näistä tukahduttavista keleistäkin. On aamuyrjötystä, alavatsan nipistelyä, väsymys, hajuherkkyys ja töissä rupesi yhtäkkiä tänään pyörryttämään. Toisaalta taas tissit ei ole yhtään kipeät, kuten yleensä viikon ajan ennen menkkoja. Huoh, no aamusti testaillaan taas. :xmas: Sitten mä luovutan tästä kierrosta jos sekin on nega.
 
Sunflower: lohduttavaa jos en oo ainut joka kuvittelee raskauden. Toki tää kuumuuski voi varmaan tehdä tota kuvotusta. Pitää viel kuulostella pari päivää alkaako ne oikeesti mut pahalta vaikuttaa :/

neonroze: toivottavasti sun hauvalla ei oo paha epilepsia, vanhempien koiralla kans on se mut se onneks saa kohtauksia nii harvoin ettei ell. mielestä lääkkeitä tarvi.. Kyl sen sairauden kans pystyy elää. Tosin jos se on oikeen paha nii sit varmaa vaikeampaa mut toivotaan parasta et sunki koiralla lievä!

Hmm mitä toi ON tarkottaa, lyhennys jostainko?

Mut tänään tuli huono lisäksi hyvä uutinen että hyvällä tuurilla meille tulee ens kesänä vauva heppa :heart: jos en mä saa vauvaa nii edes heppa saa :) tosin ultran jälkeenhän sen vasta näkee onko varmasti tärpänny mut tän orin "hoidot" tullut yleensä het kerrasta tiineeksi.
 
neonroze, :( Kauheeta :hug: Voimia koissulle :heart: ..onneks lääkkeer kuitenkin hiukan niitä kouristuksia pitää kurissa.. Voi että :( ..koirista kun nyt päästiin juttuun, ni mein hauvalla on vatsassa syöpää : / Nyt tässä yks päivä huomasin sen yhdessä nisässä ihan kivikovan patin.. : / ei jaksa rauka enää pisullakaan juur käydä ja klenkkaa toista etutassua.. *huokaus* Taitaa olla viimeinen kesä.. Kummasti niihin vaan kiintyy.. Tämäkin koiruus on tullu, kun isännän äiti kuoli, niin koira jäi sitte isännälle.. Noh, antaa toisen ny olla, kun syö ja juo ja jaksaa kuitenki muuten olla oma hölmö ittesä :p

..eikä tänne muuta.. Plussatuulia muille :whistle:
 
neonroze meillä kans toinen koira saanut muutaman kohtauksen, suomenpystykorva, mutta ei onneksi ole tullut enää yli vuoteen, jos ei sitten meidän huomaamatta häkissä ole tullut. Mutta ei ole lääkkeitä onneksi tarvinnut. Pystykorvilla vissiin yleistä tuo epilepsia. :(
 
Princessa Minä myös kuvittelen itelleni aina vaikka mitä oireita, kakkosta kun yritettiin pidempään niin olin jo valmis passittamaan itteni hoitoon ku tuntu että oon tulossa ihan vainoharhaseks :D

neonroze Toivotaan että lääkkeistä on apua koiruudelle :hug:

Täällä ei mitään uutta, plussaa tai tätiä odotellessa, molemmat olis hyvinkin toivottuja.. mutta pelkään ettei kumpikaan ilmaannu : /
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 25.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp49/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp39/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp33/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp32/27-33............24v......yk2........4.lapsi

Kp 21-30


Princessa...........kp29/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Kyyneltenhymy....kp26/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp25/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp25/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp23/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp15/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp15/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp8/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp6/22...............22v........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp5/29-30................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp3/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp3/30-45........24v......yk2.........2.lapsi
Bela88...............kp3/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp3/60-112........24v........yk3........1.lapsi
kukkumee..........kp1/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp1/26-33...............22v........yk8........3. laps

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ei *************!:mad: Mulle kävi KAKSI KERTAA niin, että juuri kun olin saanut kirjoitettua paljon, kaikki teksti hävisi, kun vahingossa hiiri hipaisi näppäimistöä! :headwall:

Lyhyesti, kiireessä: Pahoittelut negaa testanneille ja niille, joilla on alkanut menkat!
neonroze ja Emby :hug: Voimia!
PisaraSadetta Kannattaa kyllä hyödyntää YTHSää! Itsekin kävisin mieluummin vielä siellä, kun siellä on halvempaa, lyhyemmät jonot, siistimmät tilat ja muutenkin mukavempi palvelu.
 
Plussa tuulahdus täältä myös! Tämän aamun ovis testissä testi viiva jo huomattavasti tummempi kuin muina päivinä, mutta ei kuitenkaan yhtä tumma kuin kontrolli viiva. Uskaltaako tässä ajatella että ovis lähestyy vai miatä viivan tummuminen johtuu? Muilla kokemusta?
 
Sunflower11
Kp 1/26-33 vois laittaa ja yk 8
Odottamattomasti alko aamuyöllä vatsakrampit (hirveet) ja tuhru, nyt se sitten ylty klimppiseksi verenvuodoksi. Kierto jäi vain 27pvän mittaiseksi ja luteaalivaihe vaan 9pvän mittaiseksi. Ei se sitten ole parantunut sekään. En jaksa, tää tuntuu niin turhalta.

Pienelle tauolle jään nuolemaan haavojani. Plussatuulia.
 
Princessa: Minä ainakin loppukierrosta kehitän itselleni vaikka mitä oireita. Toivottavasti sinun oireesi nyt kuitenkin olisi ihan oikeita!

neonroze: Kamalaa, että noin nuori koira sairastaa. Tsemppiä sinne! :hug:

kukkumee: onnea synttäreiden johdosta! Mikäs se teidän tilanne nyt on ku kirjotit ettei miehes lämpee yritykselle? :( Tsemppiä!

Sunflower: Voi ei! :hug:
 
Voimia SunFlowerille <3 kyllä aurinko paistaa vielä risukasaankin :) niinkuin omalja kohdalla kävi, en ole koskaan elämäni aikana löytänyt ovista (tutkittu kun meni muutama vuosi ilman menkkoja) ja nyt alkaa lh huippu olja lähellä!
 
Pahoittelut Sunflowerille!

Tsemppiä neonroze koiran sairauden kanssa, tiedän kuitenkin koiria jotka ovat eläneet hyvin epilepsian kanssa lääkkeillä tai ilman, joten ei syytä epätoivoon!

ON, mulla on omituisesti vihlonut ihan tuolta alavatsasta oikealta parina päivänä tiettyjen liikkeiden kanssa, voi toki olla vaan jotkut syvät alavatsalihakset tietty jumissa tai jotain mutta onpa ollut omituinen tunne! Nyt dpo7, ei arvaa vielä testata kuitenkaan raskautta.. Viikonloppu meni juopotellessa, joten vähän ristiriitaiset fiilikset nyt. Tuntui kyllä juhlissa, että kaikilla on joko pieniä lapsia tai maha pystyssä...
 
Täällä yks jännittäjä kans, tänään menossa (jos okein laskeskelin) dpo10 ja tein PÄIVÄLLÄ testin (testit tuli vasta postissa) ja näytti negaa. :( Mutta menkkoja ei näy eikä kuulu ja on kyllä sillain ihan ihme tuntemuksia. Ajattelin huomenna testailla aamusta heti ja jos taas negaa niin sitten vasta tyyliin torstaina aamulla. Jännittää! :)

Tsemppiä kaikille ja paljon halauksia plussanneille, ja jaksamista muille! :)
 
Saisiko mukaan liittyä, vaikka olenkon "jo" 27? Tekee mieli jakaa tätä kuumeilua johonkin, vaikka niin vannoin, että otan rauhassa ja kierrän vauvapalstat kaukaa...

Meillä on tilanne se, että on yksi poika 05/09 ja pikkukakkonen tilauksessa. Ensimmäinen kierto ilman pillereitä menossa, kp 19. Kierron pituutta en osaa tietysti sanoa, mutta oviksen olin tuntevinani kp 12 eikä ole koskaan aiemmin ollut kovin pitkiä kiertoja, joten ajattelin testata kp 28 jos ei siihen mennessä ole menkat alkaneet. Kaikenlaista kummallista oiretta pukkaa, mutta tietysti, kun kerta vasta jäi ne pillerit pois... silti ei pysty olemaan toivomatta, vaikka esikoistakin tehtiin 8kk. Olisi kyllä hyvä, jos olisi tälle kiukkuisuudelle ja päänsärylle joku virallinen syy...ja tälle turvotuksellekin joku muu kuin ylensyönti.
 
Viimeksi muokattu:
ttty: Et ole ainut joka on viikonloppuna ollut pikku tuubassa! Ja meikäläinen ei ollut ihan pienissä häissä vaan totaalisen jäissä! Eilinenkin meni vielä ihan harakoille, hommasin semmosen kahden päivän darran. Sen siitä saa kun kerran vuodessa ottaa tolkummin. Toki mulla sattui just niin sopivasti, että täti oli just tekemässä lähtöä, joten ainakaan pikkuista ei ole kyydissä ollut.
Ehkä tämä tästä! Muistan taas olla ihmistenlailla, ööö... pitkäään!

Teretulemast uudet! Mukavaa, että meitä on näin paljon.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 26.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp50/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp40/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp34/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp33/27-33............24v......yk2........4.lapsi

Kp 21-30


Kyyneltenhymy....kp27/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp26/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp26/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp24/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi


Kp 11->20


SeInka...............kp20/??..............27v..........yk1.........2.lapsi
neonroze............kp16/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp16/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp9/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp7/22...............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp6/29-30................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp4/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp4/30-45........24v......yk2.........2.lapsi
Bela88...............kp4/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp4/60-112........24v........yk4........1.lapsi
kukkumee..........kp2/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp2/26-33...............22v........yk8......3. lapsi
Princessa...........kp1/28-30..........24v........yk2........2.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä