Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Vapepaan kuuluu minunkin ukkoni ja monessa etsinnässä ollut mukana.
Siinä tapauksessa meillä on yhteisiä tuttuja, satavarmasti.
Tää toimii täällä Jyväskylän suunnalla.
Muistin kyllä mistä olet ;)
No sitten varmasti on yhteisiä tuttuja.

Ei kait tässä voi muuta kuin rukoilla.
Jeesus siunaa ja varjele tuota pientä lasta.
Laita suojelusenkelisi varjelemaan.Siunaa myös pojan vanhempia anna voimia kestää

toivotaan vielä parasta, mutta
ulkona pimeää, alue korpialuetta, vesistöjä paljon... kadonnut jo tunteja sitten... tässä ei nyt hyvin käy :( mutta kai se on vaan hyväksyttävä että elämä on tällaista, vaikka ei haluaisi luovuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti:
Täällä omassa sängyssään nukkuu saman ikäinen vaippa pöksy myös... Mietin äsken hetkisen mitä itse tekisin, varmaanen osaisi tehdä mitään niin shokissa olisin. En muuta osaa kuvitella kuin pienen pojan hädän missä nyt ikinä onkin :'( satoja enkeleitä olkoon hänen kanssaan :'(
Ja mulla. Just vaaliatukkanen ja lähes samanikänen vaippapeppu nukkumassa. Kyl tää juttu koskettaa vaikka vieras lapsi onkin kadonnu :(
Täällä juuri myös pellavapää.. Juu vaikka on vieras lapsi, silti tuntuu hirveältä. Ajatuksissa vain juoksee lapsen ajatukset, vanhempien huoli ja löytyminen. Jos minulla ei olisi näin paljon matkaa( yli 200 km) olisin viivana paikalla auttamassa, samaa sanoin mies äsken myös kun heräsi uniltansa

:'(

-
Huhhuh..osa täällä on aivan täysin sairaita! Siis jumaliste...toivottavasti tunnette piston sydämmessänne.Toivoisin että kokisitte sen järjettömän tuskan ja ahdistuksen tunteen,mitä pojan vanhemmat tällähetkellä tuntee..niin voisitte samaistua tilanteeseen,voisi olla tuo kirjoittelu pikkusen erisävytteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
minä vahin kuin haukka kaikki 3 tekeelemme on elossa eikä kaduta!
*nyt tulee pjaskaaniskaan rutosti :'(
Onneksi maailmassa on edes yksi täydellinen äiti.
en täydellinen,mutta ...juu näin!onko huono?
unet menee ja sydän särkyy ajatellessa pientä

:'( miksi?miksi?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti:
Täällä omassa sängyssään nukkuu saman ikäinen vaippa pöksy myös... Mietin äsken hetkisen mitä itse tekisin, varmaanen osaisi tehdä mitään niin shokissa olisin. En muuta osaa kuvitella kuin pienen pojan hädän missä nyt ikinä onkin :'( satoja enkeleitä olkoon hänen kanssaan :'(
Ja mulla. Just vaaliatukkanen ja lähes samanikänen vaippapeppu nukkumassa. Kyl tää juttu koskettaa vaikka vieras lapsi onkin kadonnu :(
Mullakin saman ikäinen vaaleahiuksinen, maailman ihanin pieni vaippapeppu nukkuu tuolla ja mulla on aivan hirveä tunne.. Vaikken tuota kadonnutta pientä tunnekaan. :'(
Samoin meillä..2,5v pellavapäinen pikkupoika nukkumassa oranssissa t-paidassa ja vaipassa. mä en saa unta, on tosi paha olo tuon pienen ja vanhempiensa takia. itkin kun pojalle hyvänyönsuukkoja annoin. jokainen äiti varmasti ymmärtää tämän tunteen ja toivoo vain tuon päättyvän onnellisesti.

äp
kyllä nyt on toivo mennyt.
pieni lapsi on nukkunut ikiuneen.
aikaa kulunut niin kauan ja alue on vesistöä vesistön perään.

kunpa viimehetket vanhempien kanssa olleet rakastavia ilman vihaa ja riitaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äp:
kyllä nyt on toivo mennyt.
pieni lapsi on nukkunut ikiuneen.
aikaa kulunut niin kauan ja alue on vesistöä vesistön perään.

kunpa viimehetket vanhempien kanssa olleet rakastavia ilman vihaa ja riitaa.
kamalia kirjoittelet..pakkoko tuollaisia on tänne laittaa, vaikka jokainen varmasti tätä pelkääkin. ihan oikeasti lapsi on voinut myös nukahtaa aikansa harhailtuaan..

piu
Toivottavasti löytyy poika ehjänä. Rukous lähetetty ja toivottavasti joku kuulee. Uskonnollinen en ole mutta tämmöisen vuoksi voi yrittää josko joku kuulisi ja auttaisi pientä.

Mä kuvittelin vielä raskaana ollessani, että vahdin lastani niin, ettei tämä pääse silmistäni vahingossakaan. Jäppinen on nyt vuoden ja olen jo ehtinyt todeta, miten pieni hetki riittää siihen, että hän katoaa näköpiiristä. Onneksi kokemusta on vain sisätiloista. Laitapa kattila tiskikoneesta kaappiin, niin haihtunut on.

Mummolassa poika meinasi päästä pidemmällekin karkuun, oltiinhan me koko sakki koolla, mutta oltiin lähinnä vain korvana, kun kerran oltiin sisällä ja ulko-ovi kiinni. Mummo sattui sitten huomaamaan, että poika poistuu juuri talosta, oli saanut yllättäen työnnettyä etuoven auki ja konttasi juuri pihamaalle...

Yksi mahdollinen selitys hätäilmoiituksen tekemisen myöhästymiseen voisi olla sekin, että kumpikin vanhempi on kuvitellut lapsen olevan sen toisen vanhemman kanssa tekemässä jotakin.

lars
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä niin mietin mitä se lapsukainen on miettinyt; onko vaan mennyt uteliaana veteen vai onko mennyt metsään ja tajunnut kohta että on yksin,huutanut äitiä hätääntyneenä...mitä onkaan pienen ihmisen mielessä ollut :'(

Kamalaa kysyä mutta miten pitkään etsivät..? Valitettavasti en jaksa uskoa löytymiseen vaikka ihmettä toivonkin.
Eräästä tuollaisesta kauheasta tapauksesta käynnistyi vapaaehtoisen pelastuspalvelun toiminta. Tässä tuo sydäntä riipivä tapaus:

http://www.vapepa.fi/nain-vapepa-sai-alkunsa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä