Neuvolasta terveiset täältäkin;
RR: 129/81
SF: 30cm
Paino: +1300g :'(
Sokerikokeen tulokset oli hyvät; 4,5/5,9/6,5
Meillä ei tota sykettä tarkkaan tiedetä kun on niin vanhat vehkeet, mut erittäin hyviltä kuulemma kuulostivat.
Ihmeellisesti tulee humauksittain noi painonnousut, toisella kerralla ei tuu välttämättä yhtään tai tyyliin joku 100g, ja sit toisella kilo/vko. Ransu oli poikittain, jalat kylkiluissa ja pää jossain tuolla viistossa vasemmalla. Ja potki doppleria, kiva
Synnytysvalmennusaikataulu saatiin ja sit täällä järjestetään lisäksi ensisynnyttäjille joku tapaaminen, vois vaikka mennäkin jos sattuis löytymään lenkkikavereita
Vauvanhuonetta ei ole, vielä ainakaan, joten ei olla mitään pinnasänkyä tai hoitopöytää edes kasattu. Toiveissa olis päästä muuttamaan kuitenkin ennen synnytystä joten helpompi ois siirtää noita kasassa olevia tarvikkeita
Toisaalta, ostettiin Ikeasta pinnasänky ja hoitopöytä, niin vois olla parempi kasata etukäteen ettei tuu mitään ylläripylläriä. Paketista löytyy meijän tuurilla joku tv-taso tai vähintään puolet osista puuttuu
Supistuksia on jonkun verran, ei ihan päivittäin. Ja kivuttomia on toistaiseksi olleet.
Ehkäisystä Mä en mielelläni enää kyllä hormonaalista käyttäis, kun viimeksikin pisti kropan ihan totaalisen sekaisin. Lopettamisesta meni melkein 1,5vuotta ennen kuin tärppäsi, menkat tuli ja meni miten sattui. Toisaalta voisin ehkä harkita kokeilevani jotain toista minipilleriä, noi Cerazettet ei ainakaan mulle sopineet (tihutin koko ajan ja olin kuin mikäkin monsteri muutenkin). Yhdistelmiä en voi migreenin takia käyttää. Pelkkä kumin käyttökin tuntuu inhottavalta, nyt kun on monta vuotta saanut huristella ilman
Tähän vois tehdä jatkokysymyksen:
Millaisella ikäerolla toivoisitte lasten syntyvän? Mikä on teijän lapsikiintiö?
Meillä ois ajatuksissa 2 lasta, ja muutaman vuoden ikäerolla. Riippuen siitä, saanko koulupaikan mammaloman jälkeen, niin koulun voisin suorittaa välissä. Sais jonkun virallisen ammattin papereihin, etten ois tämmönen yhteiskunnan hulttio
icy&Ransu 29+3