Täälläkin opiskellaan vielä, mies käy töissä. Olishan se hyvä saada lapsi ennen valmistumista Itse pidän kotona olemisesta ja kotitöistä, odotan innolla että saa ihan luvan kanssa jäädä kotiin hoitamaan asioita! Elämä on niin hektistä nykyään ettei oikeen tahdo aina keretä tekemään kaikkea mitä haluaisi. Ainoastaan yksi ystäväni on samassa tilanteessa, että yrittävät lasta ja kahdella kavereistani on jo, mutta nämä kaksi ovat siis 8 vuotta minua vanhempia emmekä ole kovin läheisiä enää. Läheisimmät ystäväni (joita ei montaa ole) eivät ole yhtään samassa tilanteessa eikä heiltä löydy ymmärrystä vauva asiaan. "Lapset tulee hankkia vasta kun on vakituinen työ, rahaa ja oma talo yms yms.." Ja niinkuin tuolla aikaisemmin kerroin niin yhden mielestä leikin kotivaimoa vain, koska mieheni on 12 vuotta vanhempi.. Ystävieni poikaystävät ovat 20-21 vuotiaita ja siis henkisesti ihan lapsia vielä, joka varmasti selittää paljon. Luulen että ystäväni voivat olla myös kateellisia, koska pariinkin otteeseen olen kuullut kuinka nämä nuoret poikaystävät eivät ole valmiita muuttamaan yhteen tai mitään muutakaan vaan asuvat mieluummin kotona vaikka ystävilläni onkin jo oma asunto.
Menkat loppuivat tänään, kestivät siis 2,5 vrk?!!?? 25.11 lääkäri, saapahan tietää mikä mättää..
Menkat loppuivat tänään, kestivät siis 2,5 vrk?!!?? 25.11 lääkäri, saapahan tietää mikä mättää..