Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Millinkäinen
Miramei meinasin siis sillä niukalla vuodolla viime kuukautisia, jotka oli sillon pari viikkoo sitten :)

Mut ovistesti näytti aamulla plussaa! Ekaa kertaa ikinä.. vaik oikeestaan se näytti eilenki, mutta muistin viivat väärinpäin. Ja raskaustesti negatiivinen. Mitenkäs muuten ton ovisplussan kanssa, niin olisko se pitäny jo eilen hyödyntää vai ehtiikö vielä tänään? :D
 
Folliultrakuulumiset: yksi folli 19mm ja limakalvo 7mm eli ihan jees tilanne, parin päivän sisällä pitäs ovistesti näyttää plussaa! :) Niin ja jos tästä kierrosta en raskaudu niin naikkarin gyne oli sopinut ylilääkäri-gynen kanssa, että vaihdetaan femari-nimiseen lääkkeeseen, joka on pikkusen tehokkaampi kuin clomit ja armollisempi limakalvon muodostumiselle ja sen kanssa mennään inssiin! Onnea on hyvä seuranta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Nyu
Minä se päräytin juuri positiivisen tuloksen raskaustestiin :). Aloin eilen epäilemään hieman kuvottavaa oloa ja repäisyjä alavatsalla. Äsken sitten ajattelin päästää itseni pälkähästä jotta "kuvitellut" oireet häviäisivät ja olin varma, että negatiivinen tulisi. Yllätys olikin aika kova kun testiin piirtyi tasavahvat viivat! Minut voi siis lisätä plussanneisiin :).
 
Onnea Nyu! :flower:

Tsempit Miramei! =) Hyvältä vaikuttaa!

Millinkäinen: Toivottavasti myös sinä saat jotain selkoa tuohon tilanteeseesi, tosi harmillista. : / Mutta onnea ovisplussasta! :) Ja ehtii oikein hyvin vielä tänään hyödyntämään (ja toki suosittelen siihen lisäksi vielä huomista ;)).
 
Heeeippa. Jos sitä uskaltautuisi mukaan näin ehkäisyn (NuvaRing) pois jättäneenä :) Tosiaan, minulla ei ole tarkkaa tietoa kuukautiskiertoni kestosta, koska olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä 15-vuotiaasta.. (olen nyt 21). Olettaisin kp:n olevan 28 päivää, eli nyt menossa kp 3/28. ja yk 1 ja toiveissa siis ensimmäinen lapsi.. :) Elämä on hyvällä mallilla ja lasta ei yrittämällä yritetä, eli tarkoituksena ei ole esim. ovisten tikuttaminen, hempeillään kun siltä tuntuu :) Jäiks, tästä tuli niin "todellista" nyt kun rekisteröin itselleni nimimerkinkin! :D Ihanaa! Onnea plussanneille ja meille plussaa yrittäville! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Millinkäinen
Nyu sydämelliset onnittelut! :)

Grill otin/otan neuvosta vaarin ;) tai paremminki vaavin (toivottavasti) :D

Pähkinä tervetuloa! :)

Josmu minä ainaki nään molemmissa haamun - ylemmässä tosi haaleen ja alemmasda jo selvemmän. Onnea! :)

Oonko väärässä vai onko täältä lopusta hävinny kommentteja sitten eilisen? Vai eikö ne vaan mulla näy?
 
Nyu
Ainakin mun eilinen kommentti on hävinny :confused:.

Josmu: Minäkin näen haamun!
Miramei:
Tämä on tosiaan hurjan aikaista saada vahva plussa. Mielestäni kuitenkin ovuloin yhdeksäs päivä, että kai se mahdollista on. Toinen vaihtoehto on tietysti se, että tämä on ollut kyydissä jo viime kierrosta asti ja edelliset menkat olivatkin valemenkat, vaikka kivuista ja vuodon määrästä päätellen sekin olisi aika omituista.

Tässä kuitenkin kuva testistä, joko plussaviiva on hieman haalistunut kuivuessaan tai sitten olen eilen ollut melkoisessa tunnemyrskyssä, koska ei tuo nyt enää ihan tasavahvalta näytä :D.
Aijaa.com - 11732376
 
ihanaaaa mikä plussa aalto täällä käynnissä!!
onnea nyu ja josmu !!:heart:
minäkin tahon tulla perässä!!

Mulla on nyt niin positiivinen olo tän kierron suhteen. Sorruin kun sorruinkin ovistesteihin jatkuvien maha/kohtu "tärinöiden" takia ja aika vahvaa viivaa näyttää jo nyt kp10! ehkä parin päivän päästä viimestään jo kontrollin vahvuinen. Onkohan foolit ja royalit tehneet tehtävänsä ja aikastaneet ovista näin reilusti?!! Viime kierrossa ovisplussa oli kp26 ja 3 päivää sitä alko "menkat". En oo kyllä vieläkään varma oliko ne menkat, ehkä ne oli jotain ovuloimattomuus-vuotoa, kun oon kuullu että sellastaki voi olla. Ja nyt mun keho yritää ovuloida uudelleen??

Noh varmasti ei tiedä mitä mun kehossa on tapahtunu ennen ku tulee seuraavat menkat tai kaks-viivaa:heart:

ja mustakin tosta on jotain viestejä kadonnu välistä..

+++++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Nyu tuntuu hurjalta tosissaan, melkein epäilisin, että ois jo aikasemmin tarttunut mukaan! :) Oliko sun edelliset menkat jotenki oudot? Teitkö digin, joka antais viikot? En oo koskaan nähnyt, että edes dpo11 kukaan ois saanu noin selkeää tulosta ja oon katsellut testejä PALJON :D Noooh, aika näyttää, kerro meillekkin kuinka iso möykky siellä massussa kasvaakaan. Onnea vielä :heart:

josmu nään kyllä haamua, mutta onko oikeassa paikassa viiva? Ja kuva on aika tummakin. Jos koittaisit toista testiä, vaikka citymarketin/prisman pregcheckiä? Mulle tuo sun tekemän merkin testi anto mm. viime kierrossa jotain haamua, eivät kylläkään vahvistuneet, enkä oo satavarma niistäkään onko viivat oikeissa kohdissa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 6.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp45/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
tipunen8........kp38/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
memsie..........kp37/31-38..........22v.............yk10.............2.lapsi
hensq ............kp36/??................26v..............yk4............2.lapsi
Mamiksi.......... kp34/29..................21v.............yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Nuttis..............kp28/30..............20v............yk6................1.lapsi
josmu.............kp25/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp25/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp24/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp23/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi

Kp 11->20


Iippari.............kp20/27................21v.............yk2..............2.lapsi
susupala..........kp18/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu............kp17/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp17/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei...........kp16/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp15/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi
millinkäinen......kp15/25-40.............22v.............yk11.............1.lapsi
Henksuliini93....kp13/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa................kp13/30....................20v...........yk2...........1.lapsi

Kp 1-10


Melody89........kp10/29-39........... 23v............yk9.............1.lapsi
Anlii...............kp8/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp8/25-32.............22v........yk17.................1.lapsi
pantera...........kp5/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp5/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Ihanaa, että näyttää tosi valoisalta tämä helmikuunkin aloitus, kun plussatili on auki :) Viime kuukin oli hyvä :)

Nyu muistahan liittyä tuohon "kakskymppisistä toiveilijoista plussanneisiin" niin saadaan sinne siirrettyä porukka, pikkuhiljaa :) Linkki löytyy tuosta päivityslistasta.

Ja josmulle vielä, että ihanko ois vahvistunutkin tuo haamu, vaikka paikka onkin aika outo.
 
Onnea Nyu!!! :) Kyllä se silti vahva plussa on !!

~Pähkinä Tervetuloa :wave:

Josmu Näen tossa alemmassa haamujen haamun, mutta ylemmässä en, (ainakaan tällä koneella ja näillä resuluutioilla)

Itse olen täällä pohtinut että missä menee stressaamisen ja "normaalin" innostumisen raja näissä vauvakuumeissa. Ehkä liika omien tunteiden ja kropan kyttääminen ja jatkuva pakonomainen tutkiskelu ja miettiminen rasittaa niin mieltä kuin kehoakin ja silloin on vaan hankalampaa raskautua? Enpä tiedä.. Itse kuitenkin eilen hain kuin haikin kaupasta ovulaatio tikkuja :eek: (Monet ovat sitä mieltä että kannattaa jättää ovistikut mahd. myöhään, ja pupuilla kun siltä tuntuu, oman kehon mukaan, ja minulla kun vasta ns. yk2) MUTTA halusin jotenkin "oppia tuntemaan kehoani", näin hormonaalisen ehkäsyn jälkeen haluaisin oppia tuntemaan että miten kehoni reagoi kuukautiskierron eri vaiheissa, ja mitkä ovat ne "minun oireeni" kun ovuloin, jos ovuloin?! En niin kovasti tunne menkkojen aikaankaan kipua yms. niin tuntuu että ovulaatiokin on hankala tunnistaa.. Tietty tälläinen jokapäiväinen "tikuttelu" ikään kuin pakottaa ajatukset näihin asioihin ja se voi toisilla tehdä rakastelusta väkinäistä, rutiininomaista.. Mitä mieltä ootte?

Pahoittelen purkautumista tai omanapailua (ihan miten vain sen haluaa ilmaista), mutta sitä vartenhan täällä jokanen kirjoittelee, omia tuntemuksia, neuvoja, sielujen sympatiaa, vertaistukea.
 
Nyu
Miramei: Edelliset menkat oli ihan tavalliset, vuoto oli luokkaa teurasporsas ja kipuihin jouduin rouskuttamaan särkylääkettä saman verran kuin aina ennenkin. Jos huomenna soittasin neuvolaan ja kysäisen josko tilannetta ois tarpeen tarkistaa, että kauanko tässä nyt oikeasti ollaan oltu raskaana :D.

Siirryn tästä plussanneisiin, mutta tulen kyllä kertomaan kunhan selviää tämä mysteeri nimeltä vahva plussa kp20 :).
 
Viimeksi muokattu:
Nyu: Myös joku mun eilinen kommentti on hävinnyt... :O Mutta joo, siis tosi selkee plussa noilla päivillä! Onnea vielä! :flower: (Koska se edellinen onnittelu tais hävitä...) Voipi olla että siellä on kyytiläinen ollut mukana jo jonkin aikaa.

Niin ja vielä kerran tervetuloa ~Pähkinä! :wave:

Millinkäinen: Hyvähyvä! :) Just tuolla asenteella on hyvä mennä! ;)
 
Millinkäinen
Minä voisin mennä piinailijoihin ku kerranki olis mahdollisuus :) tänään siis kai dpo1? (Oon ihan pihalla) ja jännäpäivä vois olla toi 14.1.. aika aikasta, mut tollon on se lääkäriaika, niin luulen et siellä vois jopa selvitä yhtä jos toista... siirrämpähän sit tarvittaessa myöhemmäksi. (Kaiken lisäksi musta tuntuu et kuvittelin sen ovisplussan, kun ei ole edes todisteita tallella :D
 
Millinkäinen meinaatko kuitenkin 14.2. eikä 14.1. :) toivotaan et onnistus!

Mihinköhän ne kommentit on hävinny?? tällai btw..

Ja kerta tikkuun pissailin niin onko se ovis testissä sitten vasta plussa kun se viiva on yhtä voimakas kuin testiviiva..? (mulla eilen illalla ja tänään yhtä "haaleat" viivat, ei viel yhtä voimakkaat kun testiviiva -> joten oletan että ovis on pian tulossa..)

Ja ja jaaa ja ;) mistä lasketaan jännäpäivä? ovulaatiosta x päivä jolloin haluaa testata raskaustestin ?
 
Onnea kovasti Nyu plussasta! :flower: ja josmulle haamusta, lupaavalta näyttää mun silmiin! :) bongasiko sä josmu ovulaatiota ja kuinka kauan sulla siitä, kun teit haamutestin? :)

Ja Pähkinä tervetuloa mukaan toiveilemaan :wave:

Itse olen täällä ollut kovin jännitynein mielin menneen viikon... Sekä piinailupäivien takia, että ekan tutkimuskäynnin odotuksen takia, joka tuntui välillä jo ahdistavalta.
No nyt tänään on jotain dpo 9-10 ja meidän ekasta tutkimuskäynnistäkin julkisella puolella on jo tällä viikolla selviydytty, ihan hyvin mielin :)
Tosin ultrassa ei näkynyt mitään mahdolliseen alkaneeseen raskauteen viittaavaa, mutta hyvältä näytti munasarjat (ja uskoi tosiaan ovulaation oikeasti tapahtuneen) ja kohdunlimakalvo oli paksu, joten ihan mahdollista, että vielä jotain alkaisikin näkyä... Nyt vaan odotellaan.
Mutta ainakin meillä on nyt selkeä hoitosuunnitelma edessä, jos nyt ei ole tärpännyt. Ja sitten vaan rohkeasti eteenpäin... Sano mummo lumessa :D
 
Ansku-89 Itse löysin ovisplussan ekaa kertaa tässä meneillään olevassa kierrossa. Clearbluen digitestiin tuli hymynaama, MUTTA, tein samasta pisusta myös pregcheckin liuskatestin ja siihen sain kuitenkin haaleamman viivan kuin kontrolliviiva, joten mulla meni luotto vähän noihin liuskoihin... :|

Ja mä oon itsekin vähän pihalla, miten toi dpo lasketaan...? Eli jos mulla nyt on kp32 ja hymynaama pärähti testiin kp22, mikä mun dpo nyt on, ilmeisesti 9-10?

Muoks. Sä kysyitkin Ansku-89 miten jännäpäivä lasketaan, eikä dpo... Mut siis joo kuitenkin, eli eiks jännäpäivä oo sitten se päivä milloin oviksen jälkeen meinaa testaa r-testillä... En mää näistä mitään tiiä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista Mojito :) eli joo,, itse käytän kans noita pregcheckin liuskatestejä, ja niistä siis eilen sekä tänään haaleat viivat verrattuna testiviivaan.. eli en tie mut luulisin että niiden pitäs vahvistua vielä... hmm.. näiden testienhän sanotaan olevan yhtä "luotettavia" kuin apteekkien testit, tiedä sitä sit, jos kuitenkin olet itse saanut Clearbluen testiin jo hymynaaman...
 

Yhteistyössä