Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

LAUANTAI 5.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

susupala..........kp58/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp38/28...............24v...........yk4................2.lapsi
piupiuu...........kp34/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi

Kp 21-30

Caro...............kp30/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp28/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp25/28-40............22v............yk2................2.lapsi
Supemassive...kp 22/10-30.........20v..............yk2...............2.lapsi
millinkäinen......kp21/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi

Kp 11->20

Miramei......... ..kp20/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp20/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp20/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi
nnela.............kp13/29-34................22v............yk4...............1.lapsi

Kp 1-10

Minnah88........kp10/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp9/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp7/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89.........kp7/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii................kp6/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi
memsie...........kp5/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp4/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo1........17.1
pantera.........dpo1........17.1

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90 Ole luonani aina

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Miramei mulla on vaan kierto niin sekaisin :( Välillä kestää menkat 4-5 päivää, sit on saman verran taukoa, eli kierto noin 10 päivää, sit alkaakin vaikka kahden viikon vuoto ja kierto kestääkin 30 päivää. Sen takia mulla aloitettiinkin jo ne Primolutit kun en ehdi ovuloimaan. Ja seuraavaksi clomit jos nää ei puolessa vuodessa auta. Mäkin ensin ajattelin, että ne on välivuotoja, mutta sitten kun alkoi oikein seuraamaan niin kyllä ne oli ihan menkat.

Te olette täällä jo varmaan puhuneet näistä asioista miljoona ja yksi kertaa, mutta kysyn kuitenkin. Yleensä ihmiset olettavat, että kun tulee kahdenkympin alkupuolella raskaaksi niin raskaus on vahinko ja jos on yritetty niin ihmetellään, että nyt jo?? Niin jos olette kertonut jollekkin vauvahaaveistanne, miten he ovat suhtautuneet? Itse en uskalla kertoa missään nimessä esim. äidilleni, koska hän on erittäin vahvasti sitä mieltä, että ei vielä toista lasta. Eihän asia hänelle oikeastaan kuulu, mutta tuntuu pahalta silti enkä halua kuunnella sitä saarnaa.

Alkoholista: Olen rauhoittunut yrityksen aika joo. Mutta taitaa alkaa tämä ikäkin jo painaa, ettei niin vaan jaksa ryypätä ja rellestää. :D Loppukierron pyrin aina ottamaan ihan iisisti. Mun tulee juotua varmaan n. kerran kaks kuussa. Riippuu aina onko synttäreitä tai muita juhlia. Todella vaihtelevaa! :) Baareissa ei tule enää oikein hypättyä, osataan kavereiden kanssa viettää aikaa (ja bilettääkin) ihan kotosallakin.

Onnittelut Skeggo! :flower:

Tervetuloa takaisin Supermassive! :wave: Mä itse oikein odotan sitä, jos joku kaveri tai tuttu kysyy meiltä (sitten kun olen raskaana ja asia julkistetaan) että onko se vahinko. Olen tarkkaan miettinyt mitä vastaan. :D "Joo, vahingossa ollaan yritetty tätä raskautta saada alulle viimeiset 1½ (tms) vuotta!" Mutta minä olen kertonut vain muutamalle kaverille, äidille en halua koska en tiedä miten se reagoisi. Miehen äiti olisi kyllä innoissaan, sen tiedän, mutta en halua että hänkään henkeään pidätellen odottelisi lastenlasta. : / Tässä kun nyt näyttää kestävät! :headwall:

Itse käyn baareissa vaihtelevasti, joskus on sellanen aika et käyn useemmin ja joskus voi olla etten käy pitkään pitkään aikaan missään :)

Onnea plussasta Skeggo :flower:

Pantera me jännäilläänkin näemmä samoilla päivillä ! :)

Supermassive kun tulin viime keväänä raskaaksi, yllätys se oli kaikille, vaikka olen 24v, kun minun ja miehen suvuissa lapset on tehty 30 ikävuoden ympärillä. Tottuessaan olivat kyllä iloisia. Se meni kuitenkin kesken ja nyt oon kuullut, koska yritätte uudelleen. Se on rasittavaa. Silleen et EI SE OO NIIN SANOTTUA ETTÄ SAADAAN LAPSI HETI KUN YRITETÄÄN, VAIKKA NUORIA OLLAANKIN! Toipuminenkin vienyt aikaa henkisesti ja fyysisesti.

Ai joo mun on muuten pakko tulla tänne hehkuttamaan tota granaattiomenamehua!:D aloin juoda sitä viime kierrossa. Ja kun mulla normaalisti kierto on ollu 39 päivää nii näinä kahtena kiertoa missä join sitä niin oli vaan 32:) en tiiä johtuuko oikeesti mehusta mutta en keksi muutakaan ja jostain netistä mä sen mehun bongasin:) ja heti tärppäsin:) + se on vielä hyvääkin se mehu :p

• Tykkää
Reactions: Grill
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 6.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

susupala..........kp59/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp39/28...............24v...........yk4................2.lapsi
piupiuu...........kp35/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Caro...............kp31/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi

Kp 21-30

Nuttis..............kp29/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp26/28-40............22v............yk2................2.lapsi
Supemassive...kp 23/10-30.........20v..............yk2...............2.lapsi
millinkäinen......kp22/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp21/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp21/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp21/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 11->20

nnela.............kp14/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp11/31...............24v...........yk2...............1.lapsi

Kp 1-10

Henksuliini93....kp10/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp8/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89........kp8/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii...............kp7/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi
memsie..........kp6/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp5/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo2........17.1
pantera.........dpo2........17.1

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90 Ole luonani aina

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Voi kökkö, aamulla ovistesti oli haalea haamunen. Ei päästy plussaan asti.. Voiko se olla niin, että hormoonipitoisuus aaltoilee? Kp 9 oli siis melko vahva viiva, mutta vähän haaleampi kuin kontrolli. Eilen oli samanlainen ja tänään oli jo haaleampi.
Täytyy kai jatkaa testailua kun kerran noita testejäkin on.. Luulin että sitä vois olla rauhallisin mielin kun testailee, mutta katin kontit.. Tässähän leviää pääkoppa :D

Minnah:

On aika henkilökohtaista onko plussa sitten yhtä vahvat viiva, vai tuleeko testiviivasta vahvempi kuin kontrollista. En tiedä saako tästä nyt mitään selvää, mutta minun blogissa (odotan.: Ovulaation bongaaminen) on nyt tämän kierron testaukset malliksi. Tosin muistin testata vähän myöhään, mutta juuri ja juuri ajoissa. ;)
Tuolla vielä mun yk11 testailut: odotan.: kp18 vähän enemmän noita testejä. ;)
Miramei: Tsemppiä! Toivottavasti se ovis sieltä vielä tulisi.

Täällä ei ole bongailtu tässä kierrossa kanssa minkäänlaista ovista... Eikä sen puoleen mitään siihen liittyviä limojakaan. Kp kuitenkin jo 23(?). Me ollaan aiemminkin menty ilman ehkäisyä, mutta sitten aloitin pariksi kuukaudeksi pillerit epäsäännöllisten menkkojen takia eli nyt tämä on virallisesti vasta yk 2. Ja alkaa jo tuntua epätoivoiselta, kun ovista ei vaan perkele tunnu olevan :( Alkoholista mä en niinkään hirveästi ikinä oo juonut, mutta meillä on kauheasti ollut nyt kaiken maailman kissanristiäisiä, joissa tulee juotua ettei kukaan ihmettele miksi ei juo. Olen parille lähimmälle kaverilla kertonut yrityksestä, mutta en tahdo kertoa isommalle määrälle, koska en halua juuri niitä "joko" -kysymyksiä.

Supermassive mulla ovulaatio yllätti tosi myöhään, ovisplussa tuli testiin vasta kp 28 tai ehkä kuitenkin kp 29 :) eli ovis tapahtui kp 30 tai 31.. että kyllä se sieltä voi vielä tulla :)

Mulla taas kyselyikä: Millä lääkkeillä ovulaatiota aikaistetaan ja ovatko minkä hintaiset?

piupiuu mulla clomit kp3-7 yks tabletti.. ei kuitenkaan vaikuta juuri aikaistavan, joten ilmeisesti ensi kierto kahdella tabletilla/päivä. Siihen vaan tarvii seurantaultran ettei kasva liikaa munasoluja ja että kohdun limakalvo ei kärsi liikaa. Mulle ne määräsi nyt hoitojen yhteydessä naisten polin gyne. Apteekissa varmistelivat että onhan hän siellä töissä kun niitä ei ilmeisesti saa edes kuka tahansa lekuri määrätä! :O

Valkkarin seassa verta ja oikealle munikseen vihloo tauotta?! Eihän tää voi olla ovis kerran testiviiva vaaleni eikä kiinnittymistäkään, kun kerta ovista ei ole tapahtunut?! Toivottavasti tää nyt olis vaan jotain ihan muuta.. Voi kääh, että tänään on saanu taas miettiä mitä tää pieni kroppa oikein tekee..

Hmmh... Anteeksi omanapaisuuteni, mutta täällä alkoi uusi kierto ja edellinen kierto olikin sitten todella mielenkiintoinen. Kp1-14 oli menkkavuodot ja kp15-24 terot ja tänään olis ollut kp26 ja menkat alkoi ihan kunnolla ja kivutkin sen mukaiset, huoh :ashamed:
Ikinä ei ole ollut näin lyhyttä kiertoa, myöskään en varmasti ovuloinut, oli ne pitkittyneet menkat ja mitä vielä...
No nyt oon 3 kiertoa syönyt teroja ja mulla olis resepti vielä 3 kiertoon, mutta ajattelin jättää hakematta, kun ei niistä oikeen hyötyä näytä olevan. Ihan luomuna, jos menisi nyt siihen asti, että tutkimuksiin päästään... Jos vaikka ihme tapahtuisi jotenkin ennen sitä, aina voi toivoa :rolleyes:

Juomisesta vielä, että on kyllä rauhoittunut meno parin viime vuoden aikana todella paljon. Oonkohan käynyt kerran baarissa sen jälkeen kun 25 ikävuoden raja tuli ylitettyä. En edes jaksa ymmärtää enää miten sitä joskus on jaksanut käydä juhlimassa sekä pe ja la iltana. Nykyään sitä vaan nauttii koti-illoista ja parasta tietty vielä, jos tyypit tulee meille, ettei tarvii lähteä mihinkään :D niin ja en oo ikinä minäkään ollut mikään kova juomaan. Viime vuonna join oikeestaan vaan menkkojen aikaan, jos siis silloin sattui jotain pirskeitä olemaan. Enemmän meni varmaan alkomahoolia viemäriin, jos mulle korkattiin juomia ja tehtiin drinksuja nenän eteen kun en halunnut juoda, jos olisikin tärpännyt, ei oo helppoo ei...

Niin ja isot onnittelut plussanneelle! :flower:

Minnah Minkä merkkisiä ovistestejä käytät?

Skeggo Onnea kovasti! :)

Miramei No höh! Jospa se ovis sullekkin tulis kuitenki vielä. Toivotaan!

ON: Simppatestissä on nyt käyty ja kaikki oli oikein hyvin. :) Kun mietitään niitä luokituksia; a, b, c ja d, niin näytteestähän a ja b siittiöitä pitäis olla se vähän yli 30% yhteensä vähintään (ainaki sen labra-tätin mielestä), että näyte on hyvä ja hedelmöittyminen "helppoa" (millon se muka on? -.-) niin miehellä oli jo nuita a-kavereita 33% ja nuita b-tyyppejä n. 40%! melkein kokonaan loppu oli d-tyyppejä, eli kuolleita, mutta siihen määrään vaikutti, kun seksistä pidättäytymis-aika meni mun tädin tulon takia siihen 8 päivään. Labrassa sanoivat, että tulos olisi voinut olla sillä 5 päivän pidättäytymisellä rustkasti parempikin jopa, mutta tosiaan, simppoja on hyvä määrä ja nuita priimoja on paljon ja nuita "seikkailija"-tyyppejäkin (eli b) myös mukavasti!

Sekavaa tekstiä, mutta jospa ymmärsitte. :D

luokitukset oli kutakuinki siis tämmöset, jos jollekki epäselvää:

a = eteenpäin uivia (priima-tavaraa, nopeita)
b = eteenpäin uivia, mutte seikkailevat ja kiertelevät (voi hedelmöittää muniksen silti)
c = uivat ympyrää (ei hedelmöitys-mahdollisuuksia)
d = kuollut kaveri

Hopeakissa Hienoa, että simpat kunnossa! Meitä kovasti jänskättää se eiköhän ennemmin tai myöhemmin edessä oleva simppatesti, jotenkin vaan, että jos siinä jotain olisikin... Nooh, kaikki aikanaan.
Niin ja ihana rakkaustarina teillä, sä olet todella hyvä kirjoittamaan =)

Hopeakissa meille useampi gyne sanonut, että A+B pitää olla enemmän kuin 50%! Lisäksi siellä on vielä se kohta, joka kertoo kuinka paljon niitä on ja ovatko normaalimuotoisia..

Jostain löyty tämmönen:
"Sperma-analyysin normaaliarvot ja diagnoosit:

Tilavuus 2-6ml
Siittiötiheys: yli 20milj/ml
Liikkuvuus:
laatu a: (>25um/s) vähintään 25%
laatu b: (<25um/s) vähintään 25% tai
a+b > 50%
laatu c: paikallaa liikkuvat
laatu d: liikkumattomat, laadut c ja d <50%
Morfologia: vähintään 4% normaalimuotoisia (huom, vaihtelee eri laboratorioiden välillä)
Leukosyytit: <1milj/ml
Sakkautuminen: negatiivinen
Vasta-aineet: negatiiviset (MAR-testi <10%)"

Hopeakissa Davidin testejä käytössä minulla, ja ekaa kertaa yleensäkin ovistestejä käytän.
Voi ei Mojito, on varmasti ärsyttävää kärsiä myös yhtälailla liian lyhyistä, kuin liian pitkistäkin kierrosta. Voimahali sinne!
Ja toivottavasti teillä Hopeakissa olisi eläväisiä simppoja tarpeeksi, että pieni saataisiin alulle.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mojito

Yhteistyössä