Oi voi...:/
Mun on nyt pakko tulla kans kantamaan oma korteni kekoon tänne keskusteluun... Mun mielestä on myös tosi epäreilua, että vähemmän aikaa yrittäneiden ei sallita olla rikki negatestistä tai että on olemassa jokin yk-raja, minkä jälkeen saa "masentua"... Ehkä juurikin se on osasyynä tähän kärhämään, että kauemmin yrittäneet eivät enää muista miltä ne ensimmäiset yk:t tuntuivat, ja että silloinkin tuntui pahalta? Itse kuuluisin sen pamskun jaottelua mukaan niihin "kauemmin yrittäneisiin", enkä muista, että olisin ihan noin maassa ollut edes keskenmenon jälkeisestä tädin tulosta... Tai siis tottakai se harmitti ja itketti, mutta kyllä se oli pahalta tuntunut jo kaikki aiemmatkin kierrot jostain yk3 lähtien... Ja yk:than ei sinällään kerro viel mitään, koska itelläkin kierrot vaihteli 27-40pvää ni voihan hyvinkin joku yk3-lainen olla vaikka 6kk yrittänyt?
Munkin mielestä täällä on välillä vaikeaa kommunikoida ku itsellä tulee ainakin sellainen olo etten uskalla tänne puolelle kirjoitella, koska se, että kerron kuulumiset aiheuttaa sen, että pidempään yrittäneet pamsku, Grill, Amalia ja Sunflower automaattisesti rupeavat laskeskelemaan, että miten mun lapsi on jo tietyn ikäinen, että he ovat kyllä sitten jo kauan yrittäneet... Enkä tarkoita sitä mitenkään pahalla, mutta vaan tiedän, että näin on, koska itsekin sitä ajattelin silloin...
...ja tottakai muakin ärsytti täällä se, että tulee yk1-läisiä, jotka ovatkin raskaana ennen ku kerkeävät viikkoa kauemmin palstalla pyöriä, mutta en kyllä ikinä viitsi sitä ääneen sanoa (kuten täällä muistaakseni on jollekin sanottu?), koska toisen onni ei ole multa pois, ja vaikka miten ärsyttäisi, että tuntuu, että plussannut on jotenkin mun mielestä "huono vanhempi" (ei täällä oo sellasta ollu kylläkään) ni ei sitä täällä sovi sanoa!
Ihailen suuresti etenkin sunflowerin ja grillin asennetta yrittämisessä; te jaksatte aina olla positiivisia kierrosta toiseen ja ette varmastikaan ole pahoittaneet kenenkään mieltä!<3 myös Miramei on ihailtavan sitkeä sissi kaikesta kokemastaan huolimatta!
Amalialle sen verran, että nimenomaan sun kanssa tuli sillon sitä sanomista, että kun tuntui ettei tänne kehtaa kirjotella... Ymmärrän kyllä jos se oli vaan sellainen masennuskausi, mutta kyllä sitä valitettavasti yrittää aika varpaillaan olla aina kun tänne jotain uskaltautuu kirjoittelemaan...:/ mä toivon sulle sitä plussaa ihan sydämeni pohjasta, ja haluan kuulla kun sen saat, ja huom. KUN!!<3
Pamskulle toivon myös kaikkea hyvää ja ihanaa loppuraskautta; olet nyytin todellakin ansainnut!<3
Haluaisin, että kuitenkin voisitte nähdä tässä keskustelussa sen vähemmän aikaa yrittäneiden puolen ja sen, että henki ei ole täällä enää sama, ja katkeroitumista on ilmassa. En oikein osaa pukea tätä nyt sanoiksi, mutta kaikkea hyvää teille kaikille, ja toivottavasti positiivisempaa seuraavaa vuotta ja plussia kaikille!!
Johanna88 ja pikku tonttutyttö 4kk