Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Miulla menossa kp 25/30-32..

Tänään vatsa ollu ihan sekasin ja pyörryttäny koko aamun. Tosi huono olo, meinasin oksentaa iha ku tuntu niin ellovalta :( Vatsataudilta siis tuntuu täälläkin! Mut ei kyl varmaan ole. Lämpöä en oo mitannut, mut ei oo kyllä kuumeinen olo.
 
Toivottavasti moni plussaa +++ :heart:

Viime yönä ei ehtinyt tulemaan piinaavaa unta, heräsin aamukuudelta ihan hirvittävään pahaan oloon, tuntui että oksettaa ja etosi kaikki. Onneksi kuitenkin nukahdin uudelleen voivotteluuni :D
Jotain mulla on kyllä vialla, ihan hirveet nivussäryt ja alavatsakivut... Tarvii varmaan mennä lääkärille ensi viikolla, jos saa aikaa :/
 
ON: Mun nännitkin on kipeet :D

Toivottavasti moni saisi sen toisen viivan vielä tässä kuussa :heart:
Mulla on menossa nyt tosiaan (vasta) kp 19/27, joten en oo hätiköiny r-testin kanssa. En tahdo pettymyksiä (mutta enköhän mä ensi viikolla haksahda johonkin herkkään r-testiin :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 18.8.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93......kp60/27-29.........20v.........yk6(ya10/12).......1.lapsi
maijac...............kp57/33-38..........?............yk12....................1.lapsi
Heku.................kp31/34-39........22v...........yk10...................1.lapsi

Kp 21-30


Divinee............kp30/34..............24v...........yk9.................1.lapsi
sinsa................kp27/30...............21v..........yk4(8)............1.lapsi
Leva.................kp27/30...............24v..........yk13..............1.lapsi
OneMore?........kp27/27-28..........27v..........yk1................3.lapsi
Nenni88...........kp21/27................25v..........yk2...............2.lapsi

Kp 11->20


Tinttu85...........kp19/27................28v..........yk4...................4.lapsi
Tuuuli+.............kp14/28...............21v...........yk5..................1.lapsi
Nyu..................kp14/27...............24v...........yk11.................1.lapsi
Minnah88...........kp13/28-37.........25v............yk6.................1.lapsi
Toivepulla..........kp12/31-34..........20v...........yk5..................1.lapsi

Kp 1-10


Belll....................kp8/37................21v...........yk3....................1.lapsi
Pimumami...........kp7/28-32..........23v...........yk1....................1.lapsi
lahopää...............kp1/34..............22v............yk2....................1.lapsi
Heranen..................?....................23v............?.......................1.lapsi
ikuinenkuumeilija.....?....................24v............?.......................5.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

sinsa....................dpo10..............22.8

Mukana menossa
nnela, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja., Copulative, peikkotytsy, Miwwi, Pixy

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU
Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Äitiysblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Pientä varten(Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
ON: Täällä vaan odotellaan ja taas odotellaan.. Välillä alavatsa vähän kipeä menkkamaisesti, mutta vähemmän kuin viime kierrossa. Rinnat ei oo kipeet, mutta... Väsymys on lisääntyny ja kun mun tulee nälkä yhtään, niin heti tulee ihan järkyttävän huono olo, jos heti ei syö! :eek:
Viikon verran saa viä kärvistellä eli dpo 7 menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 19.8.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93......kp61/27-29.........20v.........yk6(ya10/12).......1.lapsi
maijac...............kp58/33-38..........?............yk12....................1.lapsi
Heku.................kp32/34-39........22v...........yk10...................1.lapsi
Divinee..............kp31/34..............24v...........yk9....................1.lapsi

Kp 21-30


sinsa................kp28/30...............21v..........yk4(8)............1.lapsi
Leva.................kp28/30...............24v..........yk13..............1.lapsi
OneMore?........kp28/27-28..........27v..........yk1................3.lapsi
Nenni88...........kp22/27................25v..........yk2...............2.lapsi

Kp 11->20


Tinttu85...........kp20/27................28v..........yk4...................4.lapsi
Tuuuli+.............kp15/28...............21v...........yk5..................1.lapsi
Nyu..................kp15/27...............24v...........yk11.................1.lapsi
Minnah88...........kp14/28-37.........25v............yk6.................1.lapsi
Toivepulla..........kp13/31-34..........20v...........yk5..................1.lapsi

Kp 1-10


Belll....................kp9/37................21v...........yk3....................1.lapsi
Pimumami...........kp8/28-32..........23v...........yk1....................1.lapsi
lahopää...............kp2/34..............22v............yk2....................1.lapsi
Heranen..................?....................23v............?.......................1.lapsi
ikuinenkuumeilija.....?....................24v............?.......................5.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

sinsa....................dpo11..............22.8

Mukana menossa
nnela, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja., Copulative, peikkotytsy, Miwwi, Pixy

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU
Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Äitiysblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Pientä varten(Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Mulla on oikeesti outo tunne. Viime yön pyörin sängyssä ja hyppäsin vähän väliä vessaan, hirvee pissahätä kokoajan... Alaselkä ihan jumalattoman kipee, kuten myös alavatsa, ihme nipistelyä... Eilisillasta lähtien on myös oksettanut. Näitä oireita en kyllä oo yhtään kuvitellu, vaan ne on. Tosin tiedä sitten oonko kipeä tai jotain muuta hauskaa... Oon miettinyt myös niitä "menkkoja", ne oli tosi niukat, pitäisköhän testailla ihan varmuuden vuoksi? : /
 
Mua vähä mietityttää ja huolestuttaa, kun mun ovistestit ei oo näyttäny sitä viivaa kertaakaan vahvempana, kerran tai kaks ollu vähä tummempi, mut se siitä. ja se eka tummahko tuli ekana testauspäivänä ja toinen vissiin 3-4 päivää myöhemmin ja siinä välissä/jälkeen vaan vaaleita haamuja.. :( Pelottaa että enkö mä nyt ovuloi vai mikä hitto on.... :'( Oon testannu nyt 9 liuskaa jo........:headwall:

Ja ovisoireita kuitenkin on, että mahaa kipristelee ja sattuu välillä.. Ah yritäpä tässä olla stressaamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti viivasi vielä vahvistuu vahvistumistaan, smooth! :heart:

Mullakaan ei ovistestit oo näyttäny viivaa mitenkään todella vahvana, mutta kyllä niistä värieroista oon tunnistanut milloin ovis on (varsinkin kun vertaa oviskipuihin :) )

Tilasin aamulla ovistestejä ja raskaustestejä vauvalasta, toivottavasti saapuvat huomenna niin pääsen testailemaan (oletettu ovis olis lauantaina tai sunnuntaina), mutta tärkeintä että testaan r-testin ensin. En enää kestä näitä pahoinvointifiiliksiä ja huonoa oloa, joko tuolla mahassa asuu joku tai olen vakavasti sairas. Jos r-testi on nega, niin varmaankin lääkärille samantien varaan ajan.

Jospa vielä luettelisin näitä ihmeoireita, jos joku osaisi diagnosoida ollakko vai eikö olla :D
- kaikki etoo
- mahassa on ihmeellistä kuplintaa (oksetustunne kokoajan, vaikka en siis oksenna)
- alaselkä, nivuset ja alavatsa ovat hurjan kipeitä
- hiivamaisia oireita alakerrassa (pikkuista kutinaa ja alakerta on turvonnut (?))
- mielialanvaihtelut

Niiin ja viime ovis oli todella myöhään (tähän kun vielä plussataan "menkat", jotka oli todella niukat= mahd. kiinnittyminen, ajankohta täsmää), joten hcg-taulukon mukaan pitäisi tämän viikon puolella varmana näkyä herkässä r-testissä, mikäli siellä joku on.

Tuntuu ihan neuroottiselta tämän asian kanssa, mutta kun oikeasti on outo tunne mahassa ja mikään ei tunnu olevan hyvin :D Joten antakaa tämä minulle anteeksi :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: smooth ja Tuuuli+
Toivottavasti viivasi vielä vahvistuu vahvistumistaan, smooth! :heart:

Mullakaan ei ovistestit oo näyttäny viivaa mitenkään todella vahvana, mutta kyllä niistä värieroista oon tunnistanut milloin ovis on (varsinkin kun vertaa oviskipuihin :) )

Tilasin aamulla ovistestejä ja raskaustestejä vauvalasta, toivottavasti saapuvat huomenna niin pääsen testailemaan (oletettu ovis olis lauantaina tai sunnuntaina), mutta tärkeintä että testaan r-testin ensin. En enää kestä näitä pahoinvointifiiliksiä ja huonoa oloa, joko tuolla mahassa asuu joku tai olen vakavasti sairas. Jos r-testi on nega, niin varmaankin lääkärille samantien varaan ajan.

Jospa vielä luettelisin näitä ihmeoireita, jos joku osaisi diagnosoida ollakko vai eikö olla :D
- kaikki etoo
- mahassa on ihmeellistä kuplintaa (oksetustunne kokoajan, vaikka en siis oksenna)
- alaselkä, nivuset ja alavatsa ovat hurjan kipeitä
- hiivamaisia oireita alakerrassa (pikkuista kutinaa ja alakerta on turvonnut (?))
- mielialanvaihtelut

Niiin ja viime ovis oli todella myöhään (tähän kun vielä plussataan "menkat", jotka oli todella niukat= mahd. kiinnittyminen, ajankohta täsmää), joten hcg-taulukon mukaan pitäisi tämän viikon puolella varmana näkyä herkässä r-testissä, mikäli siellä joku on.

Tuntuu ihan neuroottiselta tämän asian kanssa, mutta kun oikeasti on outo tunne mahassa ja mikään ei tunnu olevan hyvin :D Joten antakaa tämä minulle anteeksi :ashamed:

Miulla parina aamuna nyt ollu ihan likellä ettei oksu oo lentänyt, huimaa, alavatsaa nipistelee, alaselkää joskus jomottaa(??), nää alavatsan nippailut ja selän jomotukset usein tulee ennen menkkoja, jotka ei vielä siis viikkoon pitäis ees alkaa :D

Kiitos, toivotaan että vahvistuu :) Hihi.
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85 ja Tuuuli+
Ihunaa, lueskelin tekstejä ja toivottavasti tulee paljon plussaajia tässä kuussa! :) Pieni kysymyksen poikanen tässä vaiheessa.. Siis en ole käynyt ovis testiä ostamassa ja meinasin että en nyt tällä ekalla kierrolla ennen terojen aloittamista edes testaile, mutta voiko olla mahdollista että mulla on jo nyt ovulaatio vaikka vasta kp 8? Ihme viilto tuntemuksia alamahassa.. Ukkokullan kanssa tänään kyllä aamulla pupuiltiin että voiko johtua myös siitä.. Ennen en ole ainakaan huomannu : /
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+

Yhteistyössä