Toivottavasti viivasi vielä vahvistuu vahvistumistaan,
smooth! :heart:
Mullakaan ei ovistestit oo näyttäny viivaa mitenkään todella vahvana, mutta kyllä niistä värieroista oon tunnistanut milloin ovis on (varsinkin kun vertaa oviskipuihin
)
Tilasin aamulla ovistestejä ja raskaustestejä vauvalasta, toivottavasti saapuvat huomenna niin pääsen testailemaan (oletettu ovis olis lauantaina tai sunnuntaina), mutta tärkeintä että testaan r-testin ensin. En enää kestä näitä pahoinvointifiiliksiä ja huonoa oloa, joko tuolla mahassa asuu joku tai olen vakavasti sairas. Jos r-testi on nega, niin varmaankin lääkärille samantien varaan ajan.
Jospa vielä luettelisin näitä ihmeoireita, jos joku osaisi diagnosoida ollakko vai eikö olla
- kaikki etoo
- mahassa on ihmeellistä kuplintaa (oksetustunne kokoajan, vaikka en siis oksenna)
- alaselkä, nivuset ja alavatsa ovat hurjan kipeitä
- hiivamaisia oireita alakerrassa (pikkuista kutinaa ja alakerta on turvonnut (?))
- mielialanvaihtelut
Niiin ja viime ovis oli todella myöhään (tähän kun vielä plussataan "menkat", jotka oli todella niukat= mahd. kiinnittyminen, ajankohta täsmää), joten hcg-taulukon mukaan pitäisi tämän viikon puolella varmana näkyä herkässä r-testissä, mikäli siellä joku on.
Tuntuu ihan neuroottiselta tämän asian kanssa, mutta kun oikeasti on outo tunne mahassa ja mikään ei tunnu olevan hyvin
Joten antakaa tämä minulle anteeksi :ashamed: