Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Mopsukka: Voihan sinun oireet tärpistä johtua, mutta jos oot just hormonaalisen ehkäisyn lopettanut, niin voi johtua myös siitä. Mulla oli pillereiden jälkeen kans tota kuvotusta ja löyty muutenkin kaikkia oireita laidasta laitaan..
Toivotaan nyt kuitenkin, että salamatkustaja ois kyydissä <3

Heips!

Plussatuulia, monelle on monenlaista oiretta :) Tein pari päivää sitten kunnon plussat ovistesteihin,se oli upea hetki kun ekan keran bongaa oikeasti ovuaaltion ja testitkin näyttivät sitä plussaa pari päivää!

ON:eek:vistesti oli eilen ilalla haalistunut ihan negaksi. Se on minun tapauksessani erittäin hyvä uutinen. ovuloin siihen aikaan kuin kuuluikin ja testitkin näyttävitä mitä piti. Ovis hyödynnettiin ja nyt vaan ootellaan sinne 21.4-23.4.2013, josko tämä kierto toisi tärpin, ainakin tämä on kierroista se jossa eniten on panostettu.

Caro Onnea syntymäpäivän johdosta! :) Ja kiva, että sait lääkäriajan ja toivotaan tosiaan sitä plussaa, olis ihan huippu synttärilahja! :)

Mopsukka Toivottavasti olis kyytiläinen matkassa. :)

Helena2013 Sinnekin piinapäiviin paljon +++ :whistle:

Alexandra89 No toivottavasti! Kyllä sanon et mulla kroppa vittuilee sit kunnolla ku koulussa söin niin meinasin oksentaa ku ruoka maistu ihan kamalalle! (jauhelihalaatikko). Ei siis mennyt ruoka alas.. Ihmettelen kyllä mitä tää on jos menkat alkaa :((

pantera, mulla ei yleensä oo finnejä juuri ollenkaan mutta niin niitä vaan menkkojen alla yhtäkkiä tuli. Ihmettelin itekin että mistä kummasta nää johtuu. Toivotaan että sulla olis ihan eri syyt naaman kukkimiselle, mutta mulla ainakin tais pelkät menkat pilata lärvin : /

Mijau, mullakin yleensä ennen menkkoja alkaa naama kukkimaan... Vähän pelottaa, et tuleeko nyt menkat normikierron mukaan eli ihan piakoin, vai meneekö edellisen pitkän kierron mukaan... : /

Muoks/ Ainiin, tissit on muuten edelleen kipeet, maha kipuilee ja mölisee ihan omiaan... Vetelen kauheita raivareita miehelle (nukuin toissayön sohvalla, kun miehen naama vaan otti aivoon ihan tajuttomasti)... Ja nekin raivarit vedin siitä, kun miehen mielestä viina säilytetään huoneenlämmössä ja vain sillon kylmässä jos juodaan snapseina. Mun mielestä se taas kuuluu olla aina kylmää. Teki niin mieli valuttaa se koko litku viemäristä alas, ihan vaan miehen kiusaks :LOL:

No, viikonloppuna pääsee landelle miehen isän ja sen vaimon luokse, joten raskaustoiveet ja kropan tarkkailu menee alitajuntaan ja ollaan hissunkissun... Testit jääköön kotiin oottaa, sieltä kotiin tullessa DPO:t oliski jo 10! Iik!:whistle:

Anteeksi tämä omanapa :(

Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 11.4.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->

~Pähkinä........ kp68/28................21v...............yk1............1.lapsi
millinkäinen......kp53/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Lauramom ......kp45/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Mamiksi.......... kp44/29..................21v.............yk10............1.lapsi
memsie...........kp37/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp35/28................23v.............yk4................1.lapsi

Kp 21-30

pantera...........kp27/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp27/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
tarana.............kp26/26-28..........25v............yk13...............1.lapsi
Mopsukka........kp26/28..................21v........yk1(ya4/13)..........1.lapsi
Henksuliini93...kp24/28-30.............19v..........yk10..............1.lapsi
Iippari.............kp24/27-30................21v.............yk4...........2.lapsi
-es-................kp22/27-29................22v..........yk25............1.lapsi
Caro...............kp21/31-41...........21v..........yk9(3/12)........1.lapsi

Kp 11->20

haaveilija93....kp20/27-29..........19v..........yk4(ya 10/-12).......1.lapsi
Helena2013.....kp19/27-30..................28v...........yk3.............1.lapsi
sinsa..............kp18/30....................20v...........yk4.............1.lapsi
jonnamo..........kp16/30-33...........20v.............yk2........ ......1.lapsi
Miwwi..............kp15/30-36..........22v.......yk3(11)(ya2/12)......1.lapsi
Anlii...........kp14/27-30(54).........23v........yk19(ya3/2011)......1.lapsi
jenniii90..........kp14/30...............22v........yk2(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp14/28-30..............23v........yk4.................1.lapsi
Nyu...............kp13/27................24v........yk6......................1.lapsi
Grill................kp11/29-32...........22v........yk19(ya09/11)..........1.lapsi

Kp 1-10

lilja. ...........kp7/30-33..................23v..............yk4............1.lapsi
Divinee............kp7/34............... 24v.............yk6...........1.lapsi
Sunflower11...kp4/25-30.........24v..........yk30(ya12/10)..........3.lapsi
Mijau............kp4/30.............23v..........yk2(ya3/13)............1.lapsi
Nuttis.............kp3/29-30...........20v..........yk9(ya(8/12)..........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
pantera...........dpo7.........20.4
Millinkäinen......dpo4..........20.4

Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Naspu, Melody89, MaailmaOnMeidän, Minnah88

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Täällä ruvetaan myös jännäilemään, että mitä kierto sanoo pituudekseen.
Se edellinen kun oli se mega kierto..
Olin bongaavinani oviksen viimeviikon lopussa, mutta en tikuttele niin tunnepohjalla mennää. Katotaan nyt mitä tästä tulee. Mieskin oli reissussa viime viikon niin turha edes hamstrata testejä kaappiin, menee ensikuulle.. pöh!

Plussa tuulia kaikille, täällä kituutetaan väsymyksen otteessa. Pitäisi kai ulkoilla enemmän nyt kun säätkin paranee :D

Moikka!

Enpä oo kauheesti jaksanut täällä käydä kommentoimassa, kun ei kauheesti mitään ole nyt tapahtunut ennen kun tänään. Eli ovisplussa bongattu ja sitä koitetaan sit hyödyntää huomenna. Miehellä tosi tylsä viikko töissä kun joutu tekeen pari vapaapäiväänsä yövuoroo ja nyt niin väsynyt ettei siitä oikeen noihin pupuiluihin oo :( Jospa huomenna, kun pääsen töistä kolmelta, täytyy käskee sen ottaa päikkärit ennen sitä :D Vaikka toisaalta en haluu siitä liikaa stressata. Ja ovishan tapahtuu siis vasta luultavasti huomenna tai ylihuomenna eli vaikka nyt tänään ei ehditty mitään tekeenkään niin peli ei oo menetetty viä :)

Toivotaan kaikille paljon plussa tuulia ja omaa pikkukääröä syliin. Itse oon niin onnekas, kun mulla jo pieni rakas tuhisemassa täällä niin ei silleen ole paineita tai kauheeta stressiä tästä toisesta tärpistä, tuo eka pitää kyllä kiireisenä :)

Tänään jo siis tosissaan päivällä olin menettänyt kaiken toivoni että ois tärpänny. Kiertopäivä 26/8 dpo11. Kun ei ollut mitään oireita päivällä!! EI MITÄÄN. Noh, kävin sitten tuossa saunassa ja oli pakko kylppärissä ottaa seinästä tukea ku huimas niin helkkaristi. ( ei oo ikinä huimannu) sain myös samalla kunnon mahakrampit et piti hetkeks istahtaa lattialle. Nyt sitten oikeaa nivusta vihloo ku puukolla vedettäs. Ootan kyllä viikonlopun yli ennen testiä, jos se täti sieltä saapuu ku lähen vk-lopuks koulujuttuja hoitamaan toiselle paikkakunnalle!

Millinkäinen
Pahoittelut tippuneille! :hug:

ja plussaisia päiviä kaikille! :heart:

ON: käyn kyllä joka päivä kännykällä lukemassa, mutta en jaksa ruveta sillä mitään tarinoimaan, ellei oo oikeesti asiaa :D eli täällä edelleen mennään samalla kierrolla... tissit on turvoksissa, huomaan itse ihan selkeesti. Limat on muuttunu kosteusvoidemaisiksi(???) jos vertaa viime viikkoon, jollon oli hirmu venyvää ja kirkasta. Vatsaa nippailee edelleen lähestulkoon päivittäin ja kroppa on ollu ihan kuuma! Pari päivää sitten käskin miehenkin kokeilla tissejä, kun tuntuvat ihan tulisilta (varmaan sen turpoamisen vuoksi) ja toissa ja eilisiltana koko keho ihan hehkunu lämpöä - aivan kuin kuumeessa olisi.. Lämpöjä en oo kyllä mittaillu, eikä mitään muutakaan oiretta. Toivottavasti nyt enteilis edes niitä menkkoja. Tällä kertaa en onneksi edes kuvittele oireiden johtuvan mistään muusta ;) :)

Mulle saa päivittää kp2/26, yk14. Kyllä noi terot vaan mulle ihme tavaraa on, menkat alkaa ku nakuttamalla sillon ku niiden pitääki! Huomenna saan alottaa clomit, saas nähä mitä kroppa niistä tykkää ;) vkl oon töissä ni kärsin siellä sitten niistä kuumista aalloista ;) tässä mietin että kannattaakohan ne ottaa aamulla vai illalla? siis oireita miettien että mielummin yöllä hikoilen ku että oon töissä naama punasena :LOL:

• Tykkää
Reactions: Miramei
Millinkäinen
Tarana hyvä, että saat nyt clomit käyttöön :) (jos nyt sitä, että joutuu lääkkeitä popsimaan saa hyvänä asiana pitää) Onko sulla 1 vai 2 tablettia päivässä? Minä muistaakseni otin itse aina aamusta.. oireet alkoi muistaakseni vasta sitten iltapäivällä/illalla, joten näin oli parempi, mutta varmaan aika yksilöllistä tuokin :)

Ja puolestaan, kun kaksi tablettia piti päivässä ottaa, niin aluksi otin molemmat aamulla, mutta tulin myöhemmin siihen tulokseen, että parempi ottaa toinen aamulla ja toinen illalla, ettei nyt ihan menisi kroppa sekaisin hormonipommista :O

Miwwi mulla näytti tänään aamulla samanlaista kun sun tuo viimeisin testi ja mulla ovisplussa oli eilen iltapäivällä/illalla. Eli kyllä se taitaa olla pian tuloillaan ;)

Niin ja tuli sittenkin talleteltua eilen yöllä ennen miehen töihin lähtöä eli varmistettu on! Mittasin myös lämmön aamulla, oli 35,6 ja huomenna aamulla uudestaan, jotta tiedän milloin ovis tapahtuu/tapahtuuko. Jänniä aikoja :)

Millinkäinen: Lupaavalta kuulostaa oireet =) Plussatuulia +++++

Mitenkäs muilla loppukierrossa olevilla menee? Millon tänne saadaan seuraava plussa? <3

Miwwi: Saitteko hyödynnettyä? :) Teitkö vielä uuden testin?

ON: Ovista odotellaan.. Vielä menee varmaan viikko tai puoltoista ennen kuin se on täällä. Aika tuntuu menevän nyt jotenkin tosi nopsaan.

Viimeksi muokattu:
Täällähän on hienoja ovisplussia! Plussatuulia sinne!

Itsellä menossa kp 21 ja hyvin tässä on mennyt. Tänään kuudes työpäivä menossa, kiukuttaa ja väsyttää mutta ennen kaikkea palelen, etten olis kipeeks tulossa.

Tässä vaiheessa en taaskaan usko siihen tärppiin kun ei ole taaskaan mitään tuntemuksia. Viikon päästä ollaan viisaampia.

Divinee Joo tein vielä eilen illalla ja tänään aamulla testit, otin tän aamusesta kuvan, voin sen laittaa tänne kun pääsen koneelle kun puhelimella ei oikeen onnistu :) En oikeen osaa sanoa mikä niistä olis vahvin, kun tuntuu että kaikki on ihan saman vahvuiset :D eli ei auta kun vielä testailla ja kattoo vahvistuuko vielä vai haalistuuko :) joo täälä ollaan tänään ainakin hyödynnetty ;)

Mulla on kyllä ongelmia noitten ovis tikkujen tulkitsemisessa :D Kuinka kauan teillä on näyttänyt samanvahvuista viivaa? :D mulla yleensä on ollu niiin että kun oon tikuttanu kerran päivässä niin se on vähän kerralla vahvistunu ja sit se on ollu yhtä vahva sit se on seuraavana päivänä näyttäny taas vähän haaleempaa ja sit siitä haalistunu.. Mut nyt tosiaan eilen iltapäivällä ja tänään aamulla näyttäny edelleen yhtä vahvaa :D eli ota ny selvää mikä niistä on plussa vai onko vielä vahvistumassa. :| :D Ei auta kun vaan testailla..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä