Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Meillä ya 11/12

Meillä tänään 2 vuotis kihlapäivä, ja sitä tässä valmistaudutaan juhlimaan, kunhan mies suvaitsee saapua kotiin :whistle:
Hieman hankalaa oli tehdä juhla-ateria jossa minimaalinen määrä kaloreita, mutta kuitenkin olis vähän erikoinen.. Mut mielestäni onnistuin, ja mieskin pitää varmasti.. Ja täytyy sit kulutella niitä kaloreita tuossa yön mittaan :LOL:

Puhuin aiemmin siitä naimisiin menosta, niin mitenlie lipsahtanut että 2015 vieteltäis, kun ens kesähän on jo 2014 =) eli silloin toivottavasti tanssittais häitä täällä osoitteessa :heart:

Mitenkäs kanssasisaret hemmottelee miehiään aina silloin kun ne on sen ansainneet :whistle:?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 19.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nnela.............kp58/29-34................22v............yk4............1.lapsi
tipunen8.........kp51/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
kinuzki............kp37/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Divinee............kp32/??............... 24v.............yk4...........1.lapsi
susupala..........kp31/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi

Kp 21-30


verppu............kp30/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp30/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi
Miramei...........kp29/36.................25v..........yk13(ya6/11)...1.lapsi
Minnah88........kp28/27-31..........24v...........yk3(ya11/12).....1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp28/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Henksuliini93...kp26/28-30.............19v..........yk8..............1.lapsi
sinsa..............kp26/30....................20v...........yk2...........1.lapsi
Lauramom ......kp24/30-35...............19v.........yk3........... 2.lapsi
Melody89........kp23/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
Anlii...............kp21/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp21/25-32...........22v........yk17(ya09/11)..........1.lapsi

Kp 11->20


pantera...........kp18/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp18/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp18/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp17/28................21v...............yk1............1.lapsi
hensq ............kp14/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis.............kp12/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp11/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi

Kp 1-10


tarana.............kp10/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito.............kp10/35...............26v............yk13(ya12/11).......1.lapsi
Iippari.............kp3/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp2/25-40.............22v.............yk12.............1.lapsi
Miwwi..............kp1/30-36..........22v.......yk1(9)(ya2/12)........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei............dpo9......22.2
Minnah88.........dpo9......?
Grill.................dpo4......3.3

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Jooh!
täällä ya 02/12, ja nyt tarkistin vielä omat kiertonikin niin nyt onkin "vasta" yk 8 senkin voi tonne muuttaa! Aluksi meilläkin oli ihan tjottailu meininkiä viime syksyllä oikeestaan vasta aloin oikeesti oviksia bongailee yms.. mutta kuitenkin, herrajestas meilläkin alkaa olla se vuos jo yritystä pulkassa, en ollu tajunnukkaa :(
muoks mulle vois myös merkata tohon sen mun megakierron jonka takia terolutitkin sain eli
kp 23/29-39(87)

kiitos Miramei :)

Meillä tuo molemmin puolinen hemmottelu tapahtuu useimmiten pieninä tekoina arjessa. Ylläri sauna-ilta, saunakalja tai ihan vaikka toisen lemppari karkkipussi/suklaapatukka odottamassa pöydällä :D tai sitten toisen puolesta siivous, pyykkien ripustus tms. Ja tehään näitä molemmat ja tykäään jos toinen huomioi toisen vaivannäön kiitoksella ja pusulla ;) ollaan tällä hetkellä niin kiireisiä molemmat, ettei oikein mitään sen suurempia ehitä järjestää.. :p

Onnea Minnah vuosipäivästä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti tervetulotoivotuksista ! Kuumeilua kerrakseen taas tänään.. Esikoista oottaessani en huomannut minkään näköisiä raskauteen liittyviä oireita, kunnes jonkin sortin sisäinen kello soi ja en muistanut edes kuukautta millon viimeisimmät menkat olisivat olleet, kun en niistä niin tarkkaa lukua pitänyt siinä vaiheessa :ashamed:
Tänään kuitenkin ensimmäistä kertaa elämässäni (rintatulehduksen jälkeen) tunnen tissien olevan HERKÄT (?!) sekä tuntuu siltä kuin kohtuuni olisi muuttanut 10kg hiekkasäkki, sekä repäisykipuja! (ennen ei siis näitäkään tuntemuksia ollut missään raskauden vaiheessa...)
Toisaalta joka kuukautisten pettymyksien tuloksena oon oppinut olemaan innostumatta liikaa, mutta kuitenkin pidän pientä toivoa yllä, josko meijän pikkuisesta tulisi jo isoveikka :)

Ja heii tosi paljon onnea Minnah88 vuosipäivän johdosta :) :flower:

Meillä tuo hemmottelu on yleensä arkipäivän pieniä tekoja, kuten että mä saan ottaa päikkärit ja herätessäni on kahvi keittyneenä jne.. Suurempia hemmotteluja ladellaan puolin ja toisin aina vuosipäivinä, milloin mitenkin :)
 
Ei tässä mitään hätää. :) onneks se täti sieltä vihdoin tuli, aika ajallaan keskenmenosta huolimatta. :)

Miramei ihanan selkeä viiva jo! :) toivotaan että pikkunen tarttuu tiukasti kiinni! <3

Muoks. Soittelin äsken tuloksista ja sielä lääkäri sanoi että kaikki kromosomi ja kaikki muutkin kokeet oli ok, eli ei niissä mitään poikkeamaa. Mutta en tiedä uskaltaako tässä yrittää :/
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa myös sulle Divinee! :wave:

Pahoittelut Miwwi! :( :hug:

Yritykselle on tullut hintaa joo, mutta kuten kaverini tuossa muutama viikko sitten totesi "mitäpä sitä ei jälkikasvunsa eteen tekisi?". :)

Hemmottelu meillä nyt on sellaista ihan tavallista eloa vain. Joskus saan jotain pieniä ylläreitä kuten esim. sydänkarkin. :D

Miramei: Jeiii! =) Hyvältä näyttää! :heart:

Jaa niin, ya 09/11.
 
Oooi! varovaiset onnittelut Mirameille jo alustavasti, toivottavasti ois sinnikäs kaveri ja jaksais loppuun asti :) !!

täälä kp: rullailee vaan, oiskohan kp70, en pysy enään laskuissakaan ite..
Eilen käyty TK:ssä tekee virtsatesti, tänään pitäis soitella tuloksia, toivottavasti löytäsivät jotain, joko sinnikään näkymättömän kaverin tai sitten jotain mikä selittäisi tän kierron pituuden.. rupee ahistamaan kun ei löydy syytä, kävin työterveyslääkärilläkin ja se vain kohautteli olkapäitä ja ilmoitti ettei mitään voi tehdä ennen kun 3kk kierto myöhässä ja sillonkin testataan vaan kilpirauhasen toiminta?

Toiveet kasvaa päiväpäivältä isommiksi josko sielä kasvaisi jokin, mutta ei osaa luottaa siihen, eikä osaa oikein ajatella mitään. Toisaalta pelkää, että jotain on pahasti hullusti kun näin yhtäkkiä sekoo kierto tällein, mutta toisaalta toivoo, että se olisi se luonnollisin selitys menkkojen loppumiselle.

Aika näyttää, voimia kaikille ! :) Ja mukavaa tiistai aamupäivää :)
 
Miramei: ONNEA!! :hug:

Mojito: Itsekkin tekisi mieli tilata noita CB:n digiovistestejä niin ei tarviis arvuutella niin paljoo. Itse olen parissa kierrossa käyttänyt halpoja cittarista ostettuja pregcheckin ovistestejä ja raskaustestejä.

Minnah88: Onnea vuosipäivästä! :)
Meillä tehdään pieniä arjen hemmotteluja, esim. keitetään kahvia ja tuodaan se kupissa toiselle. Mies hakee mua iltavuorosta autolla ettei tarvii mennä julkisilla... jne.
Harmittaa vähän, kun viimekuussa ollut vuosipäivä jäi juhlimatta töiden vuoksi :(
Nyt se ei tunnu enää samalta juhlia kuukautta myöhemmin.

Miwwi: Pahoittelut tädin hyökkäyksestä :(

ON: Täällä ei vieläkään oo menkat alkaneet. Tulis jo. En usko raskauteen yhtään, kun eilen sen negan testasin. Ei haamun haamua edes hyvällä mielikuvituksella saanut siihen testiin :LOL:
Mulla on välillä kauheen ristiriitaiset tunteet raskautta ajatellen. Välillä kaikki pelottaa. Esim. synnytys, raha-asiat, kasvattaminen, oma jaksaminen..
Ja välillä elän jo mielessäni siinä raskaus- ja vauva-ajassa. Muiden vauvauutiset myös aiheuttaa kateuden tunnetta (kaveripiirin uutiset siis, vaikka toki iloinen heidän puolestaan olenkin).
Ollaan suunniteltu myös muuttoa toiseen kaupunkiin, mutta vasta raskausaikana, ennen vauvan syntymää, äitiysloman alkaessa.

-Divinee kp32

EDIT: Kävin eilen viimein ostamassa foolihappoa. Syöttekö muut sitä tai jotain mama-vitamiinejä?

Olen myös harkinnut vauvakuume/odotusblogin perustamista. Olisiko mielenkiintoa lukea? Seuraatteko paljon ylipäätään blogeja?
 
Viimeksi muokattu:
Miramei, en tosiaan tiiä mitä ihmettä nää tekee.. Just soittelin niitä labra tuloksia niin negaa negaa, ens maantantaina ois aika lääkärille, varmaan sekin vaan kohauttelee olkiaan niinkun edellinen, ei ole 3kk vielä aikaa. :ashamed: Olo on ihan mahottoman epätoivonen, suuttuttaa noitten lääkäreitten toiminta, pelottaa onko itessä jotain vikaa, pelottaa että jos oonkin raskaana niin nyytti on jo 10vko ikänen mahollisesti.. Äh tänään taas tuntuu, että kaikki vaan kaatuu päälle. Ajatukset harhailee ja epätoivo iskee. Pelottaa jo maanantai valmiiksi jos ei se lääkäri suostu tekemään mitään, ultra olisi hyvä olla niin näkisi mitä sielä taphtuu.. Kun joulukuussa oon käyny jorvissa ja ottivat sillon koepalan papamuutoksista niin tää edellinen lekuri oli sitä mieltä, ettei sielä mitään ongelmaa voi olla, pää vaan flippaa kuulemma!!

Divinee täälä on ainakin yksi yli innokas blogi seurailija, tälläkin hetkellä varmaan 40kpl blogeja mitä aktiivisesti seurailen ! :) Olisi myös kiva lueskella lisää tähän aiheeseen liittyviä blogeja, niitä on jotenkin hirmuvähän. Paljon enemmän odotus/vauva blogeja ! :s

Toivottavasti huomenna jo parempi päivä :)
 
Voi olla että olenkin tästä jo vinkannut täällä, mutta vinkaanpa nyt uudestaan. Te ketkä käytätte tai harkitsette hankkivanne noita cb:n digitestejä, suosittelen harkitsemaan Andon testejä! Mulla ollut nyt tuo o-testi käytössä kahden kierron ajan ja tykkään kyllä kovasti. Tuohan siis tulee pidemmän päälle edullisemmaksi kuin cb. Se näyttää olevan edelleen tarjoksessakin: Andon digitaalinen ovulaatiotesti (7 puikkoa) - OVULAATIOTESTIT JA RASKAUSTESTIT | Raskauskeiju.fi :) Näyttäisi olevan Raskaukeijulla myös cb:n ovistestit alessa, mutta tällä hetkellä tilapäisesti loppu: Ovulaatiotesti Clearblue Digital 7 kpl - OVULAATIOTESTIT JA RASKAUSTESTIT | Raskauskeiju.fi
 
Divinee: Minä oon syönyt koko yrityksen ajan Minisun mama -vitskuja. Ja blogeista, mulla on oma yritysblogi ja myös pari muuta, mutta ne on mun omalla nimellä. Kyllä minä noita yritys/odotusblogeja seuraan, mikäli ne on siis hyviä. :D
 
Tervetuloa !! Divinee ja Lauramom :wave:

Miramei :) Lupaavalta näyttää jo niin "pienissä DPO:ssa"!!!

On: Tänään testattu negaa, eikä oikein minkäänlaisia tuntemuksiakaan mihinkään suuntaan vielä ole..oikeestaan aika levollinen olo?!

.. Itse olen muuten saanut semmoiset päivät kuin KP 30/31 (lisäpäivä tullut jostain?) sillä 21.1. oli Kp1, ja sitä ennen 21.12. oli kp1, jollon eka "luomukierto" kesti sen 31vrk.. ya 1/13
 
Oioi Miramei.. Hieno viiva noille dpo:ille.. Itse en uskalla testata, kun ei ole mitään tuntemuksia että jotain olis tapahtumassa.. Haluun vielä elätellä toivoa ainakin huomisen. Jos sitten perjantaina testais..
 

Yhteistyössä