Kaksikymppiset toiveilijat 2013

taranalle voimahalit sinne. :hug: Mutta teillä on kuitenkin siittiöitä joilla hedelmöittää sitten jos/kun hoidot alkaa, eli jotain hyvääkin. Miehelle varmasti tosi raskasta.


Grill tervetuloa takaisin reissusta. Täälläkin olis reissu ollu piinapäivinä tervetullut, niin olis menny nää päivät vähän nopeammin :p


Hopeakissa toivottavasti se ovis olis vielä tuloillaan :)

ON:

Ei niin mitään oireita tänään, paitsi posket punottaneet koko päivän, eikä palelusta tietoakaan. Eilen palelti niin älyttömästi. Eipä tässä sitten kai kun uutta kiertoa odottelemaan :confused:
 
Meitäkin alkaa pikkuhiljaa jo jänskättään, sillä mä päätin että tän vikan terokierron jälkeen, jonka siis alotan sunnuntaina (jos siis en raskaudu), soitan kyllä aikaa lääkärille, ovista ei oo näkyny ties moneen kuukauteen ja yritystäkin takana sillon sit se 10 kuukautta.. Nyt vaan kovasti mietityttää että mistä lähden sitä ensimmäistä lääkäriaikaa soittelemaan. Ollaan vasta vähän aikaa sit muutettu uuteen kaupunkiin ja tän paikan terveyspalvelut ei oo vielä kovin tutut. Omalle lääkärille pitäis varmaan aika saada, veikkaan kyllä että sinnekkin ihan kiitettävän pitkät jonot... :( mistä te muut ootte lähteny lääkäriaikaa kyselemään? ootteko saanut lähetteen hoitoihin ihan omalta gyneltä? varannu aikaa omalle lääkärille vai ihan johonkin äitiysneuvolaan?
 
Taranalle voimia täältäkin suunnasta <3, Itse en osaa kanssa sanoa noista asioista mitään. Miehen kanssa puhuminen ja yhdessä tsemppaaminen ja ajatusten vaihto on kuitenkin tärkeää :)

Täällä pohdin onko tää jo kunnon vuotoa vai ei?! Tän päivän saldo on vaan muutaman kerran pyyhittäessä rusehtavaa tai punertavaa vuotoa/limaa, mutta ei siteessä kuin ehkä yhteensä koko päivänä teelusikallinen.. Alavatsaa kyllä nippailee sillai kuin käynnistyisi menkat, josko tää on vaan niukkaa tää alkuvuoto?
 
Miramei kiitti tiedosta :LOL: sitä mäkin meinasin, että kannattaa varautua niihin simppatesteihin ja verikokeisiin, mutta tuskin ne nyt sieltä alhaalta alkaa mitään sorkkimaan :D

josmu mä sain terolutit viime loka-marraskuun vaihteessa yksityiseltä gyneltä kun kierrot ja vuodot oli pitkittyneet. Silloin yritystä oli takana vajaa vuosi. Kolme kiertoa söin teroja ilman sen suurempaa apua ja nyt tammikuun alussa puhelinyhteydellä samainen gyne laittoi lähetteen julkisen puolen tutkimuksiin ja nyt parisen viikkoa vielä niin on ensimmäinen aika sinne.
 
Miramei Hyvä että pääsitte nopeesti hoitoihin, toivottavasti nyt clomit auttais ja rupeis vauvahaaveet toteutuun. Oon kyllä noitten ovistestien suurkuluttaja, mutta en oo koko tän 10 kuukauden aikana todistetusti ovuloinu kun joku 4-5 kertaa, ihan oon selkeesti kivuista huomannu, mutta nyt terojen aikana en oo ovuloinu ollenkaan. ovulaatiot on aina ollu mun mielestä aika myöhään, joskus kp 18-20 paikkeilla, oon miettiny että estääkö noi terot nyt sitä ovista, kun alotan ne kumminkin jo kp.15? :// viime kierron sain terojen avulla pysyyn 27, joten toivotaan jos nyt jatkuis samalla lailla ja oviskin tulis ennen pillereiden alottamista. :)

Mojito Nopeesti tekin saitte sit onneks ajan. toivottavasti nyt tärppäis vielä ennen kun hoidot ehtis kunnolla alkaakaan.:) Hain kanssa noi mun terot yksityiseltä gyneltä, se sano että kolmen kuukauden kuurin jälkeen pitäis vielä odotella ja koitella ihan luomusti, koska oon niin nuori ja aikaa on vielä, sun muuta höpötystä... sano myös että pitäis sit vasta keväämmällä mennä suoraan julkiselle että yksityisen kautta on muka turhaa maksaa siitä että sais lähetteen julkisen puolen hoitoihin.. tosiaan sinne gynelle en kyllä enää mene :D
 
Miramei Joo, ajattelin, että jos tää ei tästä rauhotu niin soittelen, mutta nyt ei oo enää vuotoa tullu. :) Kuinka muuten, ootko nyt testaillu?

Me kuulutaan eri ryhmään teidän kaa noitten hoitojen kanssa, että niihin en oikeen osaa osallistua! :) Mutta voi tosiaan olla, että minä kun ovuloin kans aika myöhään niin jos sekin voi olla yks syy näihin keskenmenoihin niin sitten on eri, mutta en usko, että se pelkästään, tai en tiiä. :)
 
Hätähousu täällä taas testannut kp20 puhtaan negan, ja nyt yritetään malttaa ihan kaikessa rauhassa ainakin sunnuntaihin (kp27) asti. :D Kummallisia tuntemuksia on ollut erityisesti kohdun oikealla puolella tai munasarjassa (vaikea paikallistaa tarkasti): jaksottaista painetta, pieniä repäisykipuja silloin tällöin. Myös ajoittaista vihlontaa on ollut vaihtelevasti eri puolilla kohtua. Eilen tuli pikkuhousunsuojaan iso klöntti (yök :O) sitkeää valkovuotoa. Mistä sitten johtunee, mene ja tiedä... Seksihalut on ollut ihan hillittömät, ja orgasmit tähänastisen elämäni massiivisimpia. :D Ennustaneeko sitten toukan läsnäoloa vai mitä, voih tätä odottelun tuskaa. :headwall:
 
Nyu
Saanen liittyä seuraan :).
Nyu, 24v, kp 6/26-28, yk 4. ja 1. lapsi

Avomieheni kanssa olemme olleet yhdessä nelisen vuotta ja nyt elämäntilanteen tasaannuttua päätettiin lähteä yrittämään, josko saataisiin liitettyä perheeseen lapsi. Hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut puoleentoista vuoteen, vaan ollaan käytetty enemmän ja vähemmän tunnollisesti ehkäisytietokonetta.

Onkos muilla yli-innokkaita isovanhemmiksi haluajia? Mieheni vanhemmilla on jo yksi lapsenlapsi, joten paineita siltä suunnalta raskautumiseen ei ole, mutta omat vanhempani ovat täysin "höyrähtäneitä" :D. Kaksi vuotta olemme mieheni kanssa joutuneet kuuntelemaan joskus aika kiusallistakin vihjailua... Isäni on mm. ollut huolissaan siitä, että aiommeko tehdä lapsia, ennen kuin hän kuolee. Ja isänihän on tosiaan viisikymppinen, eikä hänellä ainakaan tietäääkseni ole mitään terminaalivaiheessa olevaa sairautta. Kummityttöni ristiäisissä reilu vuosi takaperin äitini hieroi vauvaa mieheni poskea vasten ja totesi, että tällä tavalla ne vauva-pöpöt tarttuu ja alkaa tekemään omaakin mieli. Isoisäni hautajaisissa äitini kailotti koko suvulle suureen ääneen, miten me olemme ostaneet asunnon, jossa on KOLME makuuhuonetta, joten hänestä varmaankin tulee pian mummo. Viime kesänä valittelin äidilleni sitä, että e-pillereiden lopettamisen jälkeen naamani on alkanut kukkimaan. Keskustelu tietysti heti kääntyi lasten tekoon ja ilmoitettuani, että lapsi ei ole vielä suunnitelmissa äiti tokaisi, että he isän kanssa odottavat innolla sitä, että meille sattuu vahinko. Ja esimerkkejä olisi vielä vaikka kuinka paljon :D. Luonnollisesti vanhemmilleni ei ole voinut vihjatakaan, että nyt me sitten yritetään, koska paineet kasvaisivat aivan liian suuriksi.
 
Miwwi mulle kyllä naikkarin gyne sano ettei mun keskenmeno(i)lla ole tekemistä myöhäisen oviksen kanssa. Sanoi, että raskaaksi tuleminen on vain vaikeampaa...

josmu minäkin oon ymmärtänyt, että terot voi haitata ovulointia. Miksi terot sulle määrättiin? Minulla kierto melkein aina tasoittumisen jälkeen 38 päivää ja silti ei ole ehotettukkaan teroja koskaan. Ja kp18-20 on ihan normaaliaika ovuloida.
Mulla taas ovis tuli kp23 vaikka clomit käytössä :D Naikkarin gyne ei silti nostanut annosta. Tosin syytä saattaa olla siinäkin, että clomit aiheuttaa helposti kaksoset, mulla on gynen mukaan siihen taipuvaisuutta ja mun suvussa noita kaksosia on olemassa jo liuta :D

Tänään en ole testannut. Odotan menkkoja ja jos ne ei tule huomenna niin testaan torstaina -varmaankin :D

Minnah eihän siinä välttämättä noin aikasin mitään näy, että hyvinki voi olla hoppunega :)

Ansku tuhru ennen menkkoja on normaalia. Gyne sanoi, että vasta kunnon vuoto on kp1.

Oon laittanut tämän linkin jo aikaisemmin, mutta koska on niin paljon uusia, laitan sen taas:
luomupimu: outo vuoto
Hyvä blogi, jossa oikeaa asiaa oviksesta, kuukautisista ja kaikesta.

Nyu tervetuloa!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 22.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nenni88..........kp55/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Caro...............kp47/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
millinkäinen......kp38/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Leva................kp37/33................23v..............yk6.............1.lapsi

Kp 21-30


nnela.............kp30/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
sinsa................kp28/30....................20v...........yk1...........1.lapsi
Minnah88........kp27/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp26/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp24/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89........kp24/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii...............kp23/27-30(54).........23v...........yk16.........1.lapsi
Alexandra89.....kp22/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp22/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp21/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi
hensq ..............kp21/??................26v..................yk 4........2.lapsi

Kp 11->20


Mamiksi.......... kp19/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp13/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp13/27-33...........19v.............yk6..............1.lapsi

Kp 1-10


josmu.............kp10/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp10/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp9/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp8/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp6/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
susupala..........kp3/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu..........kp2/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp2/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei......... ..kp1/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo20........15.1
sinsa..............dpo11......27.1
Minnah..........dpo10......25.1
Grill..............dpo7.......1.2
Alexandra89...??..........3.2
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nyu meillä ei olleenkaan ole havaittavissa ollut minkään sortin painostamista. Vanhempiemme mielestä meidän pitäisi ensin rakentaa talo, että lapsella olis parhaat puitteet. Talon rakentaminen alkaakin tämän vuoden aikana. Kun viime keväänä sain keskenmenon niin kyllähän ne sen jälkeen kaikki alkoivat toivoa, että pian onnistuis. Oikeastaan ainoa, joka on kehdannut kysyä mitään on oma äitini, jolle olen sanonut, ettei ole niin helppoa. Sen jälkeen on ollut vaiti. Äidin oma sisko on ollut 10 vuotta lapseton ja taivaan kiitos hän on avautunut asiasta äidilleni ja äitini tietää ettei silloin asiaa ainakaan helpota kysymykset "joko, joko nyt?". Edelleen anoppi joka kerta kun menemme heille (asuvat 400km päässä niin ei joka päivä käydä ja kun käydään niin viikonloppu menee siellä) tarjoaa kuohuvaa. Se taitaa olla hänen raskaustesti jolla onnistu bongaamaan kaksi ensimmäistäkin lapsenlapsea.
 
Tervetuloa Nyu! :wave: Kyllä tuo miehen äiti on jo useamman vuoden ajan tehnyt selväksi, että se lapsenlapsi olisi ihan tervetullut, mutta ei todellakaan noin radikaalisti kuin teillä! :D Ja joskus tuo anoppi sanoikin jotain tyyliin "teette omat päätöksenne ja eihän teillä vielä mikään kiire ole". :)

Kurjia uutisia Tarana... :( Tsemppiä teille! :hug:
 
Nyu tervetuloa! Mun vanhemmista varsinkin äiti olisi varmasti jopa vihainen jos tietäis meijän yrityksestä. Iskä osais varmaan suhtautua hyvin ja olis ehkä jopa innoissaan. Appivanhemmat tietää yrityksestä ja odottaa jo kovasti, anoppikin itki ilosta kun kerrottiin yrityksestä, vaikka vähän järkyttynytkin, jos tulee mummiksi jo 45-vuotiaana!

Me muuten haetaan meijän 1.5v koiralle kaveri lauantaina :) Sekin jo vähän helpottaa tätä lapsiasiasta stressaamista kun pääsee pennun kanssa taas touhuaan :)
 
Mitä ihmettä muin tisseille on tapahtumassa? Kävin äsken miehen kanssa suihkussa, ja se kauhistu, että mitä tisseille on tapahtunut?! Mun nännit on muuttumassa ihan tumman violetiksi. En oo itse niitä tarkemmin katsellut kun ei oo ollu mitään tuntemuksia. Mitä tämä nyt vois olla?:rolleyes: . Oon kuullu että raskauden aikana voi nännien alue muuttua, mutta että näin ajoissa kun ei testissäkään kerta mitään vielä näkynyt, ja ympärys on muuten normaalia.
 
Täällä raskaustestesteissä epämääräsiä viivoja jos niitä voi edes viivoiks kutsua, ne on sellasii tummuneita leveitä kohtia... Eipä silti tädistäkään tietoa. Täytynee käydä lekurilla jos kp 50 menee rikki kun aika vakiosti on nyt ollu noi kierrot 31-38. En ymmärrä miks tää kierto nyt näin on pitkittynyt. Mulla on niin kipeet nännit ettei oo kyllä koskaan ollut. Paitaa päälle laittaessakin sattuu.

Tervetuloa uusille! Ja Onnea plussanneille!

Minnah88 jospa sieltä plussa lähipäivinä tulee testiin :)
Miramei pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!
 
Miramei Pahoittelut! :( ..tosiaan ei täällä ole mahdollista päästä kuin aina torstaisin tuohon terveysaseman yhteydessä olevaan neuvolaan. Lähin sairaala on toisella paikkakunnalla. Aion kyllä siltä lääkäriltä kysellä ylihuomenna, että miksei tuota clomi-hommaa seurailla vai onko sillä joku taika-katse, jolla se heti näkkee mun värkeistä, ettei kaksosia ole tulossa? :LOL:

Tervetuloa Nyu! :wave:
 
Miramei voi kökkö :hug:.
Toivotaan, että ensi kierto olisi se teidän kierto! :heart:

Me ei olla kerrottu kenellekkään, että lasta yritetään. Mutta kunhan plussa saadaan, ja viikkoja se 12 takana, niin sitten äiti repeää riemusta. Siitä tulee mummo, ja se on vasta 45 :LOL: Se jo kattelee vauvan vaatteita, ja varsinkin tyttöjen. Prinsessamekkoja yms. Minä olin onnellinen pienenä, kun sain kulkea vaikka minkälaisissa röyhelömekoissa penskana, ja joka kuvassa olen niin edustavana aina.. Jopa yhdessä kuvassa missä leikin hiekkalaatikolla minulla on päällä röyhelöinen tyllimekko :D

Caro toivottavasti teillä tulisi pian se plussa tai alkaisi pikaseen uusi kierto, ja sen myötä uusi yritys =)

Ja tervetuloa joukkoon Nyu! :flower:
 
Minnah, mulla ei äiti vielä odota "mummoutumista", täytti syksyllä 42 :D

Oireet jatkuu, en oo vielä testannu, ku ei oo tullu liikuttua apteekin lähistöllä. Närästykseen meinaa mennä hermot ja mukavia vatsakipujaki esiintyy. Kai mä oon ollu testaamatta sen takia, et jos se onki nega, nii ei tarvii pettyä:ashamed:
 
Mulle voipi päivittää : KP 2/31 yk2. alkakoon! :)

Alexandra89: kyllähän sulle vielä voi plussaa ilmaanuta! Millon ovis oli? malttia ;)

Nuttis Mimmosen pennun te hankitte? Voih, täälläkin kauhee "pentu"kuume, on haaveissa ollut josko mein 4-vee nartulle hankkis pennut tänä kesänä..

Meillä on kyllä molempien vanhemmat hienovaraisesti vihjannut että olisi aika hankkia vauva, mutta onneksi ei mitenkään kovasti/rasittavalla tavalla, tiedetään kyllä että ne riemahtaa onnesta sitten kun tärppää ja saavat ensimmäisen lapsenlapsensa <3 !
 

Yhteistyössä