Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Ansku tervetuloa minunkin puolesta. Mulla meni kierto ihan sekasin. Ennen oli tasan 32 päivää ja eka kierto pillereiden jälkeen yli 40 päivää (pillereitä käytin 1,5 vuotta) ja edelleenkin yleensä sen 38 päivää, vaikka yritys siis alakanut jo 6/2011. Puoli vuotta yrityksen alusta tajusin vasta milloin mulla oikeasti on ovulaatio. Yksi varsinainen keskenemeno takana ja nyt clomit kyllä apuna.
 
Minulla on nyt ensimmäinen luomukierto. Pillereitä olen syönyt 14 vuotiaasta ilman taukoja.

Lopetin marraskuussa -12 pillerit kesken liuskan, ja tyhjennysvuoto tuli kolmen päivän päästä. Ensimmäiset luomumenkat tuli 31 päivän päästä tästä tyhjennysvuodosta, joten olin iloisesti yllättynyt, että kierto ei venynyt. Jotkut kun pillereiden jälkeen saa odotella kuukautisia useita kuukausia. Nyt käynnissä siis yk2, ja ovis tapahtui kp 16, eli tämäkin kierto pitäisi olla se 30-31 päivää ellei ole tärppi käynyt.. :p
 
Heissan toiveilijat!
Saanen liittyä jälleen seuraanne. Plussasin vuonna 2011 samaisesta ketjusta ja nyt on tullut taas aihetta liittyä keskusteluihin. :)

Tjottailu aloitettiin jo syksyllä ja vuodenvaihteen jälkeen alkoi ihan tosissaan yrittäminen kun rennosti yrittäminen ei ole tuottanut tulosta. Puolessa välissä kiertoa mennään ja kaikkemme olemme yrittäneet tärppäyksen eteen tässä kuussa. :D ..Nyt sitten vain odotellaan kuunvaihteeseen tuloksia..

hensq, 26v, kp 19, yk 4, 2.lapsi

Vauvakuume on suuri, kuten varmasti teillä muillakin. :) Toivottavasti pian tärpit ja plussat itsekullakin ja seuraamme jo plussanneiden perässä toiseen ryhmään :)
 
Viimeksi muokattu:
Ansku mulla kahdet ekat menkat pillereiden jälkeen oli samanlaiset ja samantuntoiset kuin tyhjennysvuoto (suht niukat kivut ja vuodot) ja kierto molemmissa 29 päivää. Oviskipuja ja limoja bongasin noin puolivälissä ja jatkuivat tädin tuloon asti.
Sitten kolmas kierto venyi 38 päivään, ovisfiilikset tässäkin kierrossa,ensin luulin oviksen olleen kp 16 mutta se olikin ilmeisesti myöhemmin. Mutta ne menkat...kamala, sitä kipua!! Vuoto oli myös suht runsasta, aivan kuten ennen pillereiden aloitusta. En usko varhaiseki keskenmenoksi kuitenkaan. Ehkä oli ensimmäinen, oikeasti ovuloitu kierto?
Sitten neljäs kierto venyi taas, elämäni ensimmäiset ovulaatiotestailut, ovisplussa kp28-29, eli ovis tapahtui kp30 paikkeilla. Tärppikierto tämä siis :)

Kaksi ekaa kiertoa siis lyhyehköt, arvelen, että kroppa palautui pillereistä vasta kolmannen kierron kohdalla.

Miramei jotain siellä tapahtuu, erotan selkeästi haamulaisen, ihanaaaaa :heart:
 
Moikka kaikki! Täällä olis yks haaveilija lisää jos mukaan mahtuu. :) Ikää mulla 20v ja avokilla 21v. Ehkäisy jätettiin pois 3/2012, eli yk 10 on nyt menossa, Terolutteja oon nyt syöny kaks kiertoa ja kolmas eli viimenen pitäis kohta jo alottaa. Ensimmäinen yhteinen lapsi on siis toiveissa, miehellä edellisestä suhteesta 2,5v lapsi. Vihdoinkin uskaltauduin pelkän lukemisen sijasta jopa kirjotellakkin tänne, ja olis mukava päästä jakaan ihmisten kanssa kaikki ilot ja surut tän hermoja raastavan yrityksen suhteen.
josmu, 20v, kp 9/27-32, yk10, 1.lapsi
 
Mirameille Täältäkin varovaiset onnittelut :heart: ja plussalle vahvistumista :heart:

Tervetuloa uusille! :wave:

Mut vois varmaan lisätä listalle takas, vaikka tässä mennään nää muutamat kierrot, jotenkin, kun odotellaan verikokeen tuloksia.. :) eli kp 9/30-36
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 21.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nenni88..........kp54/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Caro...............kp46/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
millinkäinen......kp37/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp36/38-40(58)....25v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp36/33................23v..............yk6.............1.lapsi
Ansku-89........kp31/??..................23v............. yk1.............1.lapsi

Kp 21-30


nnela.............kp29/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
sinsa................kp27/30....................20v...........yk1...........1.lapsi
Minnah88........kp26/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp25/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp23/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89........kp23/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii...............kp22/27-30(54).........23v...........yk16.........1.lapsi
Alexandra89.....kp21/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp21/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa.....kp20/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi
hensq ..............kp20/??................26v..................yk 4........2.lapsi
Mamiksi.......... kp18/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp12/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp12/27-33...........19v.............yk6..............1.lapsi

Kp 1-10


josmu.............kp 9/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp9/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi
kinuzki............kp8/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp7/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
susupala..........kp2/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu..........kp1/27-28.................. 23v.........yk3..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo19........15.1
pantera.........dpo17........17.1
Miramei.........dpo13.......20.1
sinsa..............dpo10......27.1
Minnah..........dpo9......25.1
Grill..............dpo6.......1.2
Alexandra89...??..........3.2
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90 Ole luonani aina, Miwwi



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
onnea täältäkin miramei ! kovasti pidän peukut pystyssä viivasi vahvistumiselle! eiköhän se muutaman päivän päästä jo näy selkeämmin :)

ON... sain tosiaan LH-ovisplussan viime to, mutta musta tuntuu että se on vasta nyt tuloillaan se varsinainen ovis.. tai tuntemuksen on ainaki sellaset.. koko viikonlopun tuntunu muljahtelua ja tärinöitä oikeella puolella sekä tullu ruskeeta tuhruvuotoa..! mutta tänään loppunu molemmat oireet.

onko kellään kokemusta muuten tällasesta ovis-ajan tuhruttelusta?? itellä ei ainakaa hajuakaan että mistä se vois johtua..:eek:

plussatuulia kanssasiskoille:heart:
 
Täällä on oltu viikonloppu reissussa eli en ole koneella jaksanut käydä. :) Mutta mutta...

Tervetuloa kaikille uusille! :wave: Teitä olikin aika monta, kivaa. =)

Viivan vahvistumisia Miramei! :) Ja hauskaa synttäriä, vaikka sitä selvää plussaa et lahjaksi saanutkaan. :flower:

Niin, tänne ei kuulu mitään sen ihmeempää. Viikonloppu teki tosi hyvää, vaikka mitään erityistä ei tehtykään. Kuitenkin ajatukset sain edes hetkeksi pois töistä ja vauvoista, eli siinä mielessä onnistunut vkl! :)
 
tuli siemennesteanalyysi tulos:
tilavuus 7,7milj
kokonaismäärä 11,6milj
eteen pyrkivä 10%
kaikki liikkuvat 23%
liikkuvat yht 1,8milj
liikkumattomat 77%
normaaleja 4%
mar-testi pos.

Onko toi tosiaan niin huono tulosm iltä se vaikuttaa? miten me jaksetaan oottaa vilä kk et on se lääkäri aika :/ nyt on kyllä niin paskat fiilikset :/
 
Kiitos noihin luomumenkka-kyselyyn vastaajille ! :)

Synttärionnet Miramei ja viivan vahvistumista toivotaan! Onko millaisia tuntemuksia?

Mulla on tullut tänään pariin otteeseen pyyhkiessä vähän ruskeahkoa vuotoa/limaa, ei kuitenkaan siteessä vielä mitään, mutta ehkä ne kuukautiset tästä käynnistyy! Toisaalta olen iloinen, että tulisi ekat luomumenkat suht.normaaliin kiertoon (tänään joko kp.31. tai alkaa kp.1./30.??), katsotaan nyt mihin suuntaan tää tästä menee.. Hiukan ollu kyl vatsa sekaisin ja kuvottava olo, ja nippailua "kohdun" tiennoilla, mutta uskosin että täti sieltä tulee...
 
Kiitos synttärionnittelijoille! :flower: Tuntuu kyllä että toivo mennyt tämän kierron osalta..

tarana kuulostaa kyllä aika paljonki poikkeavilta :( :hug: Varmaan suoraan koeputkihedelmöitykseen pääsette. Meilläkin mar-testi pos, 30% simpoista siis tarttuu toisiinsa. Meillä kokonaismäärä tosin jotain 216milj A+B oli reilusti yli 50%. ja silti ehdotettiin inseminaatiota.
 
Ansku rinnat on kiiiipeeet ja kohdunnupukka ylhäällä ja kiinni. Lämmöt huiteleee siellä 37.4 huitteilla. Välillä mahassa pieniä tuntemuksia. Mulla kyllä muissakin kierroissa hyvin noussu ja pysyneet nuo lämmöt. Voipi siis olla menkkaoireita tai raskausoireita..
 
Tervetuloa kaikille uusille! :wave: Kiva kun on listoilla paljon väkeä, aina saa jännittää toisten puolesta niin, ettei omaa kiertoa niin ehdi seurata/stressata! :)

tarana :hug: Vaikkei nyt tunnu siltä, niin kyllä se yksi kk menee nopeaan ja pian pääsette jo lääkäriin. Hurjasti tsemppiä teille molemmille!!

ON: Ovis alkaa kaiketi lähetä mutta enpä tälläkään kertaa halua (lue jaksa) tikuttaa ovista. Mun suunnitelma on vaan talletella sillain sopivassa määrin siihen asti että ovis on menny ohi, mulla kun on aina ollu selkeät ovisoireet. En kyllä taas liikoja odota, nyt vaan odotan maaliskuuta ja sitä ultraa. Olis vaan niin kiva saada jotain diagnoosia näistä jäätävistä kuukautiskivuista ja tehä mahollisesti niille jotain.
 
kiitos tsempeistä. kyllä on mieli niin maassa että huhuh. ja sitte ku luettiin ne vastaukset ni heti ite aloin tsemppaa miestä että älä nyt masennu ku siitä huomas että otti tosi raskaasti :/ niin perseestä. toisaalta siinä oli lausunto että määrä ja eteenpäin pyrkivyys on alentunut mutta normaalimuotoisten määrä on hyvä. mitä se sit ikinä tarkottaakin.
 
tarana Normaalin muotoisella on normaali pää, keskiosa ja häntä. Epämuodostuneella voi olla esimerkiksi liian iso pää, jonka vuoksi sellaisella siittiöllä on vaikeampi päästä porautumaan munasolun sisään hedelmöittääkseen sen. Ja tosiaan, ei tuo tulos maailmanloppu ole, mutta luomu-raskaus voi olla epätodennäköinen. On myös niitä, joilla ei ole ollenkaan niitä siittiöitä. Jo muutama riittää, kun hoidoissa on ja teillähän niitä sentään on! Voimia ja tsemppejä, kyllä se siitä. :hug:

Miramei Eiköhän se vahvistu, ku nuin lupaavalta kuulostaa oireetki! :heart:
 
ON: Mulla tosiaan sen oviksen tikuttelun kanssa kävi niin, että kp 14 oli vahvin viiva, muttei tosiaankaan kontrollin vahvunen. Siitä se sitte lähti haalistumaan. Tissit onki kipeytyny ja alavatsaa on vihlassu useasti ja sillain "jurrannu" kipeää aika-ajoin. Tärppiin en usko siltikään. Oon niin tottunu niihin n. kp20 oviksiin. Vaikka onhan mulla nuo clomit, mutta silti! Torstaina on neuvola-aika, ilmeisesti jonkin sortin kontrolli. Täällä pienellä paikkakunnalla ku ei sitä kontrolli-aikaa saa sillonku tarvis. Miramein kanssa tästä taannoin juteltiinkin, että outoa, kun eivät seuraa. Kun on se kaksosraskaus-mahdollisuus, tai vaikka kolmosetki. Mutta resurssit on mitä on, ku ultraava lääkäri vaan kerran viikossa paikalla ja ajat täynnä pitkälle eteenpäin.. :|
 
Mirameille synttärionnittelut! :flower:

tarana Itse en ymmärrä noista mitään, mutta mitä muut täälä on sanonut ja omasta kommentistasi niin tsemppiä teille! <3

Grill Tervetuloa takaisin reissusta! :)

ON: Täälä edelleen vuodetaan km jälkeen, mutta vähän pelottaa, että onko tässä tullu nyt joku tulehdus, kun eilen luulin, että vuoto on loppunut, niin heiluteltiin sit peittoja, mutta edelleen tulee tosi ihmeellsitä vuotoa, nyt se tosiaan on tosi vähäistä, hyväkun mitään tulee ja kipuja ei oo.. Voi huoh.. Ja täälä tosiaan varmaan joudutaan mennä ehkäisyn kanssa niin kauan, että saadaan verikokeen tulokset ja mies on käyny myös antamassa kromo verikokeen ja multa otettiin kauhee kasa kaikkia verikokeita, jos tässä jotain selkoo sais..
 
Heipsan kaikille ja tervetuloa uusille :wave:

Miramei synttärionnea ja viivan vahvistumista! :)

tarana :hug:

Mitäs tänne... Meitä jänskättää kovasti se tuleva lääkäriaika, vielä parisen viikkoa ja sit tutkimuksiin julkiselle puolelle. Miestäkin selvästi jännittää ja pohti juuri mitä hänelle siellä tehdään... Kysyi että sorkkivatko hänen vehjettään siellä, joten kertokaahan te tietävät...?
Mulla kp16 ja eipä ole oikeen merkkejä oviksesta, haaleaa viivaa pukannut testiin ja ehkä vähän kosteammat fiilikset nyt, joten saas nähdä...
Jotenkin vaan on niin kovin odottavat tunnelmat sinne tutkimuksiin.
 

Yhteistyössä