Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Miwwi iso :hug: Toivottavasti jotain selviää kokeissa!

Mua alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään aamun pissahätä, sillä rakastan kölliä peiton alla vielä heräämisen jälkeenkin. Nyt ei vaan pysty, herään pissahätään ja siitä on pakko samantien loikkia vessaan. Yleensä mulla on päivän "eka pissahätä" joskus päivällä. Täällä alkaa olemaan vähän toiveikas mieli, jos vuodosta huolimatta jotain tapahtuisikin..
 
Johan on maailmankirjat sekaisin: naikkarin gyne soitti!! :D Sovittiin, että ensi kierto samalla annoksella kun kuintenkin sain ovisplussan ja mut ultrataan ensi kierrossa kp12 JA kp20, siis jos ensi kiertoon joudun. Jos kuitenkin tulen raskaaksi saan varata naikkarille ultran kun viikkoja on vähintään 6 :) Jeij! Hyvä mieli.
 
mulla on tää kierto näköjään ollut lyhyempi koska nyt kp2 ja alko jo kp26. mutta nyt kaivan ilon pienemmästäkin, enään 8pvä niin ovis!!!! :D ja sit heilutellaan peittoja kyllä oikein urakalla. Tohon simppatestiin ku piti säästellä 3-4pvä nin nyt otetaan se aika takasin ;)
 
Eikä miwwi! :O Voimia sulle! :( :hug:

Valkkarista olette keskustelleet. Voisin tulla tunnelman pilaajaksi ja kertoa, että mulla "runsas" loppukierron valkovuoto enteileen vaan tätiä... : /

Ja kiitokset vain peitonheiluttelu-toivotuksista! :D Onhan ne ihan ahkeraan heilunutkin. :) Niin juu, eilen sain tietää loppujen labrakokeiden tulokset. Kaikki ihan normaalia eli ei edelleenkään mitään syytä miksi en voisi tulla luomuna raskaaksi. Tarvittaessa toukokuussa palataan asiaan hoitojen merkeissä.
 
Voi Miwwi, jaksamisia sinne. Elämä on välillä niin kovin epäreilua :hug:

tarana mulla myös viime kierto terojen kanssa oli lyhyempi, kun koskaan aikaisemmin mikään kierto. Te ootte saaneet simppatestin pois alta, hyvä hyvä :)

Ja valkkari hommaan mun täytyy sanoa samat sanat kuin Grill, mulla enteilee vaan tulevaa menkkavuotoa... :| mutta toivottavasti teillä muilla jotain muuta ;)
 
Miwwi jaksamisia sinne :hug: Toivottavasti selviäis mistä kiikastaa, ja pääsisitte uuteen yritykseen..


Täällä ei mitään tuntemuksia.. Joitain pieniä vihlaisuja, mutta ei muuta mainittavaa.
Paitsi, nyt kun tuosta valkkarista oli puhetta, niin täällä on niin kuivaa kun olla voi, vaikka yleensä ei siitä tietoakaan.. Eilen valkkari oli toosi paksua :|
Vaikea sanoa onko normaalia vai ei, kun eka luomukierto 14 vuoteen.. :$
 
Täällä testi näyttää selvää vaaleanpunaista viivaa, vaikka tosi vaalea onkin. Selvästi erottuva ja värillinen, joten raskaana kai tässä ollaan. Pregcheck testinä. En uskalla liikaa toivoa, mutta toivottavasti tummenee tuosta. Kuvaa yritin ottaa, mutta tulee vaan sumua ja ei ole päivänvaloa missään (kiva herätä tähän aikaa yöstä testaamaan enkä unta enään saanut). Vähän vaikea vielä uskoa, että täällä ollaan raskaana (toivottavasti pysyy mukana). Ei oikein uskalla luottaa ennen kun viiva on tarpeeksi vahva. Miksi piti testata näin aikaisin. dpo 9-10 vasta menossa.

Ja oireita ei muuten ole muuten kun todella turvonnut olo. Ihan samaa kyllä aina luteaalivaiheessa, joten en kyllä olisi voinut mitenkään ennakoida. Mitenkään tavallista räjähdysalttimpi en ainakaan mielestäni ole ollut ja eilen vihlaisi vähän alavatsalta. Valkovuotoa myös aika paljon ja koko ajan kylmä. Pahoinvointia ei ole yhtään.

Vähän jotenkin pelottaakin, jos meneekin kesken. En jotenkin usko tähän nyt, mutta ei tuota viivaa voi mitenkään lukea enään viivanpaikaksi. Onneksi ei tainnut tulla pitkä reissu täällä vauvakuumeisten puolella, toivottasti muutkin plussaatte pian :). Oikeastaan voisin laskea, että yritys alkoi jo puoli vuotta sitten, kun sain keskenmenon kierukan poiston takia, mutta yritystä ei ole ollut kunnolla kun nämä muutama kuukautta.

Älkää siirtäkö plussanneisiin ennen kun olen ihan varma asiasta ja laittanut todistuksenkin kuvana tänne :D
 
Viimeksi muokattu:
Pakkohan se puhdas nega oli eilen (kp16/28-35) tehdä, kun tuli ostettua pari kappaletta PC:n testejä lisää kaapin pohjalle lojumaan. :whistle: Odottavan aika on niin tajuttoman pitkä, mut nyt yritän malttaa vaikka väkisin edes kp27:n kohdalle ennen seuraavaa testausta. :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 17.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


susupala..........kp70/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp50/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Caro...............kp42/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Mona Lisa.........kp37/28-40............22v............yk2................2.lapsi
millinkäinen......kp33/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp32/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp32/33................23v..............yk6.............1.lapsi

Kp 21-30


nnela.............kp25/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
verppu..........kp24/28.................. 23v.........yk2..............1.lapsi
sinsa................kp23/30....................20v...........yk1...........1.lapsi
Minnah88........kp22/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp21/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp19/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89........kp19/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii...............kp18/27-30(54).........23v...........yk16.........1.lapsi
Alexandra89.....kp17/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp17/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp16/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi
Mamiksi.......... kp14/29.........................21v..........yk8............1.lapsi

Kp 1-10


Nuttis..............kp8/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp8/27-33...........19v.............yk6..............1.lapsi
kinuzki............kp4/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp3/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo15........15.1
pantera.........dpo13........17.1
MonaLisa.......dpo10........20.1
Miramei.........dpo9.......20.1
sinsa..............dpo6......27.1
Minnah..........dpo5......25.1
Grill..............dpo2.......1.2
Alexandra89...??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90 Ole luonani aina



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Varovaiset onnittelu MonaLisa :) täällä tuli muutaman minuutin testiajan jälkeen joku haalea viivanen. Tiedän olevani liian ajoissa mutten voinut vastustaa kiusausta. Jännää, jos sitä vaikka maanantaina sais synttärilahjaksi plussan, tosin viikonloppuna ois tarkotus vähän juhlistaa...
 
Miwwi Voi ei :( jaksamisia

MonaLisa varovainen onnittelu :)


Itse sain eilen haaleen haaleen viivan jonka mieskin erotti jotenkuten mutta tänään aamulla oli jo viivanen eilisesta tummunut vaikkakaan ei vielä lähellä kontrolliviivan väriä, eli jotai tapahtuu minunkin sisälläni<3 katson vahvistuuko viiva tästä ja jos vahvistuu vasta sitten voi siirtää plussanneisiin ja voisin kuvaakin yrittää laittaa sitten jos vaan osaan. Täällä vähän on nännit arat ja kun mies söi eilen suolapähkinöitä kävi haju todella voimakkaasti mun nenään. Ja jotenkin on sellanen tunne et jotain tapahtuu, mut katsotaan. :)
 
Kävin ostamassa apteekin oman testin ja vielä ois myös yksi pregcheck. Pitäisi odotella siihen huomisaamuun, vaikka tekiskin mieli nyt illalla testailla. Vähän vaikea olla juomatta 4 tuntia. parin tunnin odottamisella tuskin saisin vahvempaa viivaa, vaikka hcg oliskin noussut tässä välissä.

Ensin sitä kuvittelee näkevänsä kaikissa negatiivisissa jotain "haamua" ja kääntelee testiä eri valoissa ja nyt kun viivan näkee jo niin selvästi, ettei tarvi testiä edes käteen ottaa vaan näkee plussan ihan pöydällä, niin ei usko, kun on vielä vaalea :/. Kuvittelee, että nyt on jotkin epäpuhtaiden aiheuttaneet väärän plussan. No olihan se eilinenkin puolikas jo "plussa", että kai pitäisi kahteen testiin uskoa, että jotain ainakin yrittää tapahtua.

miwwi jaksamista :( kamalinta on, että ensin saa plussan ja sen jälkeen pitäisi tottua siihen, ettei mitään lasta tulekaan vielä :(. Sitä pelkään itsekin, että vaalea plussani ei tummu, vaan menee kesken, enkä uskalla edes ajatella vielä mitään. vasta kun eka ultra on, uskallan kunnolla hengähtää (jos siihen asti edes päästään).

miramei voihan se vatsan nipistely liittyä kohdun kasvuunkin :/ Mulla myös sattunut pari kertaa vähän vatsaan ja olen heti pelännyt, että menee kesken. Kuulemma ihan normaalia. no, parempi ettei liikaa toivo :(.

Caro: onnea haaleasta plussasta, toivottavasti sullakin alkaa vahvistumaan :)
 
Viimeksi muokattu:
MonaLisa mulla kyllä nipisteli mahaa keväällä raskaana ollessa kovastikkin. Kun nipistelyt loppu (ja muutkin oireet) ultrattiin keskeytyneeksi ja viikkoja ois pitäny olla jo 11, olikin 9. viikko, syke oli todettu aikaisemmin ja kaikki piti olla hyvin no eipä ollut. Eikä se kohtu taida ees (vielä) kasva ku papuhan ois ihan pikkuinen, JOS siis olen raskaana. Tai mistä sen tietää, tutkimattomia juttuja :D
 
miramei :D no eihän se vielä kasvakaan, mutta no kohdun muovautumiseen ne kivut muistaakseni liittyy. Tai sitten on hormonaalista kipua, en tiedä. Niin joo tiedän, että tuplaantuu. Ajattelin vaan, kun mulla periaatteessa ollut nyt kahtena päivänä yhtä vahva "plussa" ja en voi tietää mihin kellon aikaan se tuplaantuu. Mutta no, järkevintä tietysti on testata aamulla, jollen nyt herää keskellä yötä taas testaamaan :p

Ja mulla niin oireettomalta muuten tämä vielä vaikuttaa, että olisi helpompi, jos olisi vaikka koko ajan tuolla oksentamassa, niin tietäisi, että raskaana ollaan :D, no parempi ettei toivo sellaisia vielä. On sen verran järkyttävää aikaa se sitten, kun tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä