Kaksi kaveriani jättänyt vastaamatta kesälomalla tapaamiseen... alkaa jo vähän naurattaa tämä "suosiittu" olotila.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suosikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä vaihtoehtokin on käynyt mielessä kuten myös se, että viesti ei ole mennyt perille. Kyse on kuitenkin tietokoneella laitetusta viestistä, jonka mieheni laittoi minulle ja pariskunnan kummallekin osapuolelle. Jotenkin olen pitänyt miestäni ja pariskunnan miestä niin läheisinä kautta aikojen, että vastaamattomuus oudoksuttaa. Olisiko kyse masennuksesta tai jostain ihme sukuriidasta, josta meillä ei ole tietoa. Siihen en usko, että viesti olisi jäänyt huomiotta tai unohtunut, koska olemme kaukaa ja tapaamme vain harvoin. Todennäköisin selitys on se, että jostain syystä he eivät nyt halua meitä vierailulle.
Mun mielestä - jos mitään vastausta lähetettyyn viestiin ei kuulu - spekulointia järkevämpää on ottaa luuri kauniiseen käteen, soittaa ja kysyä. Ihan kuten tehtiin silloin, kun näitä muita viestintävälineitä ei vielä ollut :) Mua ainakin välillä tympii, että pitäisi vastata Facebookissa, pitäisi vastata kotisähköposteihin pitäisi vastata työsähköposteihin, pitäisi vastata y-viesteihin ja pitäisi vastata tekstiviesteihin. Niin ja tietysti puhelimen soidessa. Välillä iskee suoranainen yhteydenpitoähky eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, kuka on yhteyttä ottanut. Jos on jokin asia, jolla on vaikutusta omiin suunnitelmiin, niin soittaminen on edelleenkin minusta kaikista paras viestintätapa. Ei tarvitse istua palkokasvit nenässä pohtimassa, miksi toinen ei vastaa.

Yhteistyössä