Kakola-ohjelman nuoret

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hymyilyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hymyilyttää

Vieras
Jotenkin nauratti ja hymyilytti eilinen jakso Kakola-ohjelmassa. Siinä kun se toinen kotia haluava poika alko olee ihan "raivona" sille vartijalle ja niin lapsellisesti sitten räkäsi päin naamaa.
Aika kova jätkä, uskalsi oikee räkäistä, jee.
Naurettava ohjelma tai se pentu jos tuo on ihan totta, mut tuli myös tunne,että on vain ohjelmaa ja pitää saada vähän "dramatiikkaa" mukaan.
Mutta, jos siis ihan tosi jutttu niin harmittaa, että se pentu lähti sieltä ennen ku nämä oikeat vempulat asettuu heidän selleihinsä. Vois siinä olle poijjaalla pissit housussa :)

Ja hauska oli myös hänen kommenttinsa,että ei halua olla täällä koska ei aijo koskaan joutua vankilaan. Joo, ihan hyvä ajatus, mut tuollaisella luonteella hänellä ei kauaa menen ku häkki heilahtaa.

Se poika oli ihan perusesimerkki nuoresta jolla menee elämä alamäkeen. Mun kävi lähinnä sääliksi häntä :(. Ei hänellä ole "normaaleja" keinoja suhtautua vastoinkäymisiin. Poika tarvitsee apua eikä tuollaista nälvintää.

Se poika oli ihan perusesimerkki nuoresta jolla menee elämä alamäkeen. Mun kävi lähinnä sääliksi häntä :(. Ei hänellä ole "normaaleja" keinoja suhtautua vastoinkäymisiin. Poika tarvitsee apua eikä tuollaista nälvintää.

Mä en osaa sääliä tuollaisia tapauksia ja ihan aloituksen tekijän kanssa olen samaa mielä tuosta lapsellisesta asenteesta.
En kyllä käsitä sinua mitä tarkoitat tuolla nälvimisellä?

Alkuperäinen kirjoittaja hymyilyttää;22437050:
Jotenkin nauratti ja hymyilytti eilinen jakso Kakola-ohjelmassa. Siinä kun se toinen kotia haluava poika alko olee ihan "raivona" sille vartijalle ja niin lapsellisesti sitten räkäsi päin naamaa.
Aika kova jätkä, uskalsi oikee räkäistä, jee.
Naurettava ohjelma tai se pentu jos tuo on ihan totta, mut tuli myös tunne,että on vain ohjelmaa ja pitää saada vähän "dramatiikkaa" mukaan.
Mutta, jos siis ihan tosi jutttu niin harmittaa, että se pentu lähti sieltä ennen ku nämä oikeat vempulat asettuu heidän selleihinsä. Vois siinä olle poijjaalla pissit housussa :)

Ja hauska oli myös hänen kommenttinsa,että ei halua olla täällä koska ei aijo koskaan joutua vankilaan. Joo, ihan hyvä ajatus, mut tuollaisella luonteella hänellä ei kauaa menen ku häkki heilahtaa.

Yhden pojan isä on Kouvolan puistokemisti, joten ei mikään ihme että sille tielle on joutunut.

Niin, se poika on sellainen. Laitoksissa tollasia näkee jatkuvasti. Tuli vaan mieleen, että hänelle joku toinen paikka vois olla hedelmällisempi. Johan sen näki ja kuuli, että päihteitä on kyllä käytetty ja nuppi sen myötä vähän sekasin. Sen lisäks tietysti heikko kyky sietää ja käsitellä itselle vaikeita
asioita. Tollanen turhautuminen johtaa aika usein -ajattelemattomaan- käytökseen.

Tuli sitten mieleen, että jos näytti olevan vanginvartioilla haastavaa noiden kanssa niin on siellä nuorikodeissa melkosta menoa oltava..

Sen sijaan nämä 4(5) muuta kundia.. Todella fiksuja ajatuksia kaikilla. Toivon todella, että saavat vielä elämänsä järjestykseen.

Tuli vähän surullinen fiilis sen pojan suhteen ja sen toisenkin joka lähti pois. Hölmöä jättää leikki kesken. Tää sylkiä päätyy aivan varmasti vielä vankilaan, tuskin tajuaa elämästä mitään.

Aina tuo tilanne ei kuitenkaan johdu vanhemmista, että jokaisen ongelmanuoren tapauksessa en suorilta lähtis syytteleen kotioloja... Ja kuria ja rajoja he varmasti tarvii, mutta myös ihmistä jolle puhua ja kertoa. Mun mielestä se nostaa pahasti nuoren uhmaa, jos syytellään ja pelotellaan huutaen joka asiasta. Siksi korostaisin myös kannustamista jne.

Mua ei naurattanut, ei edes hymyilyttänyt. Näiden lasten käytökseen olisi pitänyt vanhempien puuttua jo kauan, kauan sitten. Jos vanhemmat eivät itse pysty lastensa käsittelyyn, pitää olla rohkeutta hakea ulkopuolista apua, senkin uhalla että se huostaanotto tulee jossain vaiheessa.

Niin mikä ohjelma tämä oikein on?????
Sain siskolta illalla viestin, että ens viikon ohjelmassa on meiän tuttu joka menee kakolaan.. en ole ees kuullut tollasesta ohjelmasta.

Eikös kakola ole jo ajat sitten lopettanu toimintansakin.

*pihalla kuin lumiukko*... näkyykö se areenassa?

On Kakola kiinni, mut sinne on otettu katsomaa nuorisohuligaaneja mitä linnaelämä on jos jatkaa samalla tiellä vielä kun tähän asti. Olikohan niitä nyt sit 6 poikaa ketä siellä oli ja kaksi lähti eilisessä jaksossa kotia ku ei jaksa olla siellä ja odotella kaikkea mahdollista. Sit sinne tuli joku uus poika heidän tilalle,ilmeisesti tämä teidän tuttunne. Ensi jaksossa tulee sit useampi entinen linnakundi heidän seurakseen.

On Kakola kiinni, mut sinne on otettu katsomaa nuorisohuligaaneja mitä linnaelämä on jos jatkaa samalla tiellä vielä kun tähän asti. Olikohan niitä nyt sit 6 poikaa ketä siellä oli ja kaksi lähti eilisessä jaksossa kotia ku ei jaksa olla siellä ja odotella kaikkea mahdollista. Sit sinne tuli joku uus poika heidän tilalle,ilmeisesti tämä teidän tuttunne. Ensi jaksossa tulee sit useampi entinen linnakundi heidän seurakseen.

Ei ku se mun tuttu on entinen linnakundi, nykyään fiksu mies ja elää täysin erilaista elämää. Se tulee ens viikolla sinne.
Täytyy katsoo.

Ei naurattan muakaan, surullista!! Mut asiaan yhden pojan joka on nyt tuossa ohjelmassa vanhemmat eivät enää pystyneet pitäämään poikaansa kurissa ja huostaan otto oli väistämätön..vuosia ollut jo laitoksessa ja silti edelleen rötökset jatkuu joten aina ei oo vanhemmat "syyllisiä " miten lapsi käyttäytyy niin kun täällä aina sanotaan =(

Ei ku se mun tuttu on entinen linnakundi, nykyään fiksu mies ja elää täysin erilaista elämää. Se tulee ens viikolla sinne.
Täytyy katsoo.

Joo, tajusin just tosta sun viimeisestä viestistä et tarkoitatkin niitä vanhempia kavereta ketä on ensi viikolla tulossa.
Nii, taitaa siis kaikki olla sellaisia ketkä pysynyt kaidalla tiellä tuomion/-den jälkeen ja menevät antamaan vähän osviittaa pikkupojille.

Joo, tajusin just tosta sun viimeisestä viestistä et tarkoitatkin niitä vanhempia kavereta ketä on ensi viikolla tulossa.
Nii, taitaa siis kaikki olla sellaisia ketkä pysynyt kaidalla tiellä tuomion/-den jälkeen ja menevät antamaan vähän osviittaa pikkupojille.

Juu ilmeisesti.
Ainakin tämä mun tuttu on jättäny entisen elämän taakseen. Kaitpa ne muutkin jotka sinne ens viikolla tulee.

[QUOTE="joo";22437199]Mua ei naurattanut, ei edes hymyilyttänyt. Näiden lasten käytökseen olisi pitänyt vanhempien puuttua jo kauan, kauan sitten. Jos vanhemmat eivät itse pysty lastensa käsittelyyn, pitää olla rohkeutta hakea ulkopuolista apua, senkin uhalla että se huostaanotto tulee jossain vaiheessa.[/QUOTE]

Laitoksessahan niistä tais jo melkein kaikki olla? Ja sinne menneet jo vuosia sitten, että kyllä on apua haettu. Mutta ei ne ihmeitä saa sielläkään aikaiseksi.

Tuossa juuri nähdään se miten epäreilua on kun lapset joutuu kärsimään tyhmistä vanhemmistaan.

Niin. Sitten syytetään lasta kaikesta, kun vahemmat ovat sössineet kasvatuksessa. Näkihän sen ohjelmasta, että heille oli todella tärkeää saada aikuinen ihminen rinnalle kuuntelemaan ja antamaan neuvoja. Tämä selkärangan omaava vanhempihan heiltä puuttui.
Sääliksi käy niitä lapsia keillä ei ole kunnollisia vanhempia:(

Yhteistyössä