Kakkuvuoka, irrotettava pohja, kummin päin pohja tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hippoliina

Vieras
Siinä kun on ne reunat, jotka tulee siihen loveen, reunassa, tuleeko ne reunat ylöspäin? Ymmärtääkö kukaan?

Toisella lailla kysyttynä lukeeko teksti pohjassa oikein päin vuoan sisä vai ulkopuolella?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mun mielestäni se menee loogisesti vain oikeinpäin. Kaikki printit ulospäin, teflonit sisäänpäin, etc.

Tuota meinasin lisätäkin, että jos siinä on teflonia niin kai sen siitäkin tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä olen sitä joskus tuuminut kans ja laitan niin, että ne reunat tulee ylöspäin ja teksti pohjassa jää ulospäin. :) Onko sinun vuokasi samanlainen?

Mulla Hackmanin vuoka, jos laitan reunat ylöspäin, niin Hackman lukee oikein päin sisäpuolella, on siis painettuna tuo teksti, ulkopuolella se sitten on sisäänpäin painettuna ja sisä puolella ulospäin.
'
Sekavasti mutta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä olen sitä joskus tuuminut kans ja laitan niin, että ne reunat tulee ylöspäin ja teksti pohjassa jää ulospäin. :) Onko sinun vuokasi samanlainen?

Mulla Hackmanin vuoka, jos laitan reunat ylöspäin, niin Hackman lukee oikein päin sisäpuolella, on siis painettuna tuo teksti, ulkopuolella se sitten on sisäänpäin painettuna ja sisä puolella ulospäin.
'
Sekavasti mutta kuitenkin.

Minulla taitaa olla Tefal. Se oli ostettaessa niin, että ne tekstit oli ulospäin, siitä ajattelin, että niin sen pitää olla, pinnoite on samanlainen molemmin puolin. Olen järkeillyt, että olisiko vaikka jossain hyydykekakussa pohja toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Vuoka siis reilu vuoden vanha ja viimeks se vuoti meidän uuniin. Eli pidin sen oikein päin. Kai sitä pitää vaan ottaa taas riski että vuotaa uuniin. Kakkupohja kun on tehtävä..

Kannattaa muuten olla tarkkana siinä, että pohja kiinnittyy varmasti niihin uriin. Oon huomannut, että aika herkästi voi jäädä niin ettei ole urissa joka kohdasta se pohja.

Yhteistyössä