Kakkukuvasta kysymys!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva!

Vieras
Tilasin kakkukuvan omalla kuvalla ja huomasin vasta nyt leipoessa, että kuvassa ei ollut mukana käyttöohjetta (vaikka piti olla)!! Saako kuvan laittaa nyt jo kermakakun päälle jos tarjoilu on huomenna ym ym?? Osaisiko joku auttaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja superi:
jos laitat kerman päälle, niin vasta ennen tarjoilua, menee tosi herkästi sotkuks.. mielummin kreemin päälle..

Mä laitoin kerman päälle noin puoli vuorokautta ennen tarjoilua eikä miksikään mennyt!

Mä sain ohjeeksi, että kermavaahdon päälle ja edellisenä iltana, jotta ehtii pehmentyä. Jos jää jotain vekkejä tms. pientä kuprua, ei haittaa. Tasoittuvat seuraavaksi päiväksi. Tuossa siis saamani ohjeet. Itse en ole testannut kuin kerran, joten kokemus on aika vähäistä :D Kreemin tai muun sellaisen päällekin voi laittaa, mutta kuvan pitäisi saada tarpeeksi kosteutta pehmentyäkseen. Siksi myyjän mielestä kermavaahto on varmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja superi:
jos laitat kerman päälle, niin vasta ennen tarjoilua, menee tosi herkästi sotkuks.. mielummin kreemin päälle..

Mä laitoin kerman päälle noin puoli vuorokautta ennen tarjoilua eikä miksikään mennyt!

ok, itellä pursotukset kun menny vähän kuvan päälle, niin värit lähtenyt leviämään.

Alkuperäinen kirjoittaja apuva!:
Tilasin kakkukuvan omalla kuvalla ja huomasin vasta nyt leipoessa, että kuvassa ei ollut mukana käyttöohjetta (vaikka piti olla)!! Saako kuvan laittaa nyt jo kermakakun päälle jos tarjoilu on huomenna ym ym?? Osaisiko joku auttaa!!

ei tulis kyllä mieleenkään laittaa omaa kuvaa kakkuun mutta kukin tyylillään..

Kiitos vastauksista! Oon käyttänyt vaan noita valmiita kuvia aikaisemmin ja ne tosiaan kannatti laittaa jo useampi tunti ennen tarjoilua päälle kostumaan. Tuo omalla kuvalla on ohuemman näköinen ja pelkään että menee pilalle jos sen nyt jo laittaisi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apuva!:

ei tulis kyllä mieleenkään laittaa omaa kuvaa kakkuun mutta kukin tyylillään..

Tuota noin, se on kyllä tyttären naama mikä siinä koreilee. Se nimike vaan on "kakkukuva omalla kuvalla". Että kukin tyylillään tosiaan!

Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
Kiitos vastauksista! Oon käyttänyt vaan noita valmiita kuvia aikaisemmin ja ne tosiaan kannatti laittaa jo useampi tunti ennen tarjoilua päälle kostumaan. Tuo omalla kuvalla on ohuemman näköinen ja pelkään että menee pilalle jos sen nyt jo laittaisi..

mistä tilasit? saako ko paikan nettisivuilta infoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Superi:
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:

mistä tilasit? saako ko paikan nettisivuilta infoa?

Ullan unelmista, en ainakaan löytänyt mitään käyttöohjetta.

Yhteistyössä