kakkukuva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälp

Vieras
millä saan kakkukuvan pysymään? elikkäs tilasin sillasen syötävän kakkukuvan..millä se kiinnitetään vai laitetaanko sellaisenaan kakun päälle? kauanko tollanen kakkukuva-kakku säilyy nättinä jääkaapissa? suurkiitos vastanneille!!!

http://www.confetti.nettihotelli.com/videot/06_valmiin_kakkukuvan_kaytto.html löysin tälläisen, neuvovat että kuva pitäis laittaa edellisenä iltana tai ainakin 5 tuntia ennen syömistä koska silloin kuva ois leikattavampaa..???? kumpi nyt sit on oikein..laittaa just enne tarjoilua vai jo edellisenä iltana ja jääkaappii. mikä on sokerikreemi?

edellisenä iltana laitat kuvan ja kermavaahtoa alle niin pehemenee kuvakin ja on paremmin leikattavissa. ja onko kyse vohvelimaisesta kakkukuvasta? näin minä olen tehnyt ja hyvä tullut:)

on kyse vohvelimaisesta kuvasta. pitääkö kakkua säilyttää jonkun kuvun alla jääkaapissa vai riittääkö että laitan lautaselle? tarjoilu huomenna vasta klo 14. stressailen vaan säilyykö se jääkaapis jos nyt alan tekeemään?

Mulle antoi myyjä ohjeeksi juuri saman, että kermavaahdon päälle (tarpeeksi kosteutta eli siksi varmempi kuin mikään muu ) ja edellisenä iltana. Jos jää kupruja tms. ne asettuu aamuun mennessä.

Mä laitoin kakun päälle kermavaahdon, siihen kuvan ja jääkaappiin. Jollain suojasin, en muista millä. Aamulla koristelin kakun reunat. Tarjoilu oli noin yhdeltä, edellisenä iltana tein.

Yhteistyössä