kakku-ideoita

• Viestiketjun aloittaja vailla
  • Ensimmäinen viesti
vailla
minkälainen ois kiva kakku 2-vuotiaan tytön synttärijuhlille? siis ajattelin tehdä ihan tavallisen kakkupohja ja tehdä siitä sitten jonkin kivan mallisen kakun muotoilemalla ja koristelemalla.

miten esim sais tehtyä kruunun mallisen kakun sakarat? jos vaikka laittais hedelmäkarkkeja jalokiviksi...

tai miten sais esim helpoiten jonkun nallekarhun mallisen kakun? tai siis millä siihen sais kermavaahdon värjättyä vaalean ruskeaksi?

antakaahan ideoita avuttomalle! kiitos!

Murmeli
Nalle kakunhan saa todella helposti kun tekee vaan pyöreän pään eli vaikka yks pyöreä kakkupohja ja sitten toisesta pohjasta tekee korvat ja vaikka kuonon siihen päälle (nallen naama siis ylöspäin) voishan se nalle olla vaikka vaaleanpunainen? Mä tein pojalleni vaalean sinisen kakun elintarvike värillä,jonka ostin citymarketista...sellanen pieni lasinen pullo ja saa itse "määrätä" tummuuden kun laittaa sen verran väriä kun tahtoo siihen kerman joukkoon.

Tai voi kuorruttaa koko kakku suklaalla ni on vähän nallen värinen...sulattaa ensin kattilassa rasvaa ja sulattaa sitten siihen sekaan suklaata,ni on helppo vaan kaataa kakun päälle (ei mitenkään terveellistä,mutta eipä sitä paljoa kumminkaan yksinään syö) No joo tässä mun ideat...en sit tiedä oliko apua :wave:

Yhteistyössä