kakkosesta ykkökseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seli seli seli, plaa plaa plaa.... Asiat ovat minun mielestä yksinkertaisia, ikinä en ole pettänyt ja ollut toisena naisena,vaikka tilanteita olisi ollut. Pahin houkutus oli ollessani sinkkuna, kun pitkäaikainen ihastukseni olisi halunnut tapailla minua tyttökaverinsa selän takana, mutta onnellinen olen kun en siihen hommaan lähtenyt. Tuollaiset ihmiset ovat mielestäni heikkoja, jotka eivät omaa kovin korkeaa moraalia. Ei tietenkään kannata lopettaa ihastuksen takia pitkää suhdetta noin vain, mutta se ei kuitenkaan oikeuta pelehtiä kenekään selän takana. Minuun ainakin sattuisi paljon enemmän se että mieheni olisi jo jonkin aikaa ""pelehtinyt"" jonkun kanssa kuin että sanoisi jättävänsä minut ja yrittävänsä suhdetta ihastuksensa kanssa. Minä ainakin kohtelen elämässä ihmisi sillä tavoin kun haluaisin heidän kohtelevan minua. Elämä on mustavalkoista, puolustuksena taidat juuri käyttää tuota iänikuista fraasia että asiat olisivat monimutkaisia!

En jasanu lukea koko ketjua, koska mieleen tuli jo monen kohdalla: uskomatonta paskaa! Ihastuminen ja rakastuminen on aivan eri asia kuin rakastaminen, enkä minä noitten tunteitten takia ole koskaan ollut enkä ole nytkään valmis omaani pettämään enkä myöskään alentumaan siihen, että oisin varatun miehen kanssa, yök. Sille kun ei mahda mitään, lässyn lässyn. Sitten joku varmaan sanoo, että no, sulla ei oo sellasta kokemusta. No, on. Edellisen mieheni kanssa kun olin, niin rakastuin työpaikalla toiseen mieheen. En pettänyt, en ois voinu. Ero mulle kuitenkin tuli (avo)mieheni kanssa, mutta ei mulla tarvinnu olla varmuutta siitä, että on seuraava jo valmiina. Ja vaikka en pettänyt, niin kärsin omantunnontuskista, koska näin, että mieheeni ero sattui vieläkin enempi kuin minuun.
Uskomattoman itsekkäitä te jotkut olette. Plaa plaa.

Jaahah...Olet sä niin helvetin hieno ihminen, oikeen erinomainen ja muita parempi. Parempaa moraalista kastia, ainakin omissa silmissäsi. Uskomattoman itsekkäitä ja itsekeskeisiä itsensäkehuja ja itsensäylentäjiä jotkut sun kaltaiset. Plaa plaa.

Yhteistyössä