Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ne on ihanialöytyy netistäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ne on ihanialöytyy netistäkin.
kerro heti linkki, en ole telkkarista nähny kun muutaman jakson :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Sairaan hyviä![]()
Niitä saa myös DVD:nä. *vinkivink*
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Sairaan hyviä![]()
Niitä saa myös DVD:nä. *vinkivink*
linklink![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kärpäsille vittuileva leppäkerttu on mun feivöri.
Late on ihan kunkku.Alkuperäinen kirjoittaja Hei joo:Ne on hauskoja pätkiäJa samaa asiaa jatkaen, sekin on hauska lastenohjelma, onkohan sen nimi Late Lammas? Sellanen vahafiguurianimaatiosarja maatilan elämästä
![]()
töö tötö töö töö, töö tötö töö tööAlkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kärpäsille vittuileva leppäkerttu on mun feivöri.
Se leppäkerttu tuntuu vittuilevan millon millekin. Mä höhöttelin kun se lennätti ampiaisia ympäriinsäJa se hemmetin töröttely sillä turvalla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kärpäsille vittuileva leppäkerttu on mun feivöri.
Se leppäkerttu tuntuu vittuilevan millon millekin. Mä höhöttelin kun se lennätti ampiaisia ympäriinsäJa se hemmetin töröttely sillä turvalla
![]()