V
"vieras"
Vieras
Meillä on kaapeli ja tiistaina tekivät jotain sille. Normaalilla kanavahaulla sain muut kanavat näkymään, mutta nuo 2 ei näy. Aika vähän noita kanavia tulee katsottua, kakkoselta tulisi kyllä lastenohjelmia.
Siinä ilmoituksessa joka tuosta asiasta tuli, niin sanottiin, että jos kanavat eivät tuon huoltotoimenpiteen jälkeen näy, niin pitäisi laittaa tehdasasetukset, mutta se tietäisi sitten sitä, että meillä häviäisi kaikki tallennukset.
Siinä ilmoituksessa joka tuosta asiasta tuli, niin sanottiin, että jos kanavat eivät tuon huoltotoimenpiteen jälkeen näy, niin pitäisi laittaa tehdasasetukset, mutta se tietäisi sitten sitä, että meillä häviäisi kaikki tallennukset.