kakkoselta tulee aamuisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh en löytänyt nyt sitä mitä etsin, mutta näitä ainakin:

http://www.google.fi/#hl=fi&q=minuscule+youtube&revid=363821479&ei=KEP_S_KBLqTUmgOVlb2vDA&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=3&ved=0CGkQ1QIoAg&fp=623ac039527433e2

Alkuperäinen kirjoittaja Hei joo:
Ne on hauskoja pätkiä :) Ja samaa asiaa jatkaen, sekin on hauska lastenohjelma, onkohan sen nimi Late Lammas? Sellanen vahafiguurianimaatiosarja maatilan elämästä :D
Late on ihan kunkku.

Mä olen tallettanut 8 gigan muistitikulle autoon muksuille matkaviihteeksi 25 tuntia lastenohjelmia. Ruohonjuuritasolla, Late lammas, Oggi ja torakat, Palomies Sami, Pink panther, Bernard, Chuggington, jne jne

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kärpäsille vittuileva leppäkerttu on mun feivöri.

Se leppäkerttu tuntuu vittuilevan millon millekin. Mä höhöttelin kun se lennätti ampiaisia ympäriinsä :laugh: Ja se hemmetin töröttely sillä turvalla :D
töö tötö töö töö, töö tötö töö töö :D

Eikös ne näy ylen sivuilta?Areenasta vai mikä se on.Ne on ihan loistavia ohjelmapätkiä.Meillä on boksilla tallennettunakin niitä kun lapset niin kovasti tykkää.Ja itekin jaksaa niitä nauraa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kärpäsille vittuileva leppäkerttu on mun feivöri.

Se leppäkerttu tuntuu vittuilevan millon millekin. Mä höhöttelin kun se lennätti ampiaisia ympäriinsä :laugh: Ja se hemmetin töröttely sillä turvalla :D

Se amppari juttu oli ihan huippu! Mä räkätin naama punasena ku katottiin sitä :D

Yhteistyössä