M
minna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Yleensä sitä paitsi mies on ollut se, joka on vietellyt, ei se toinen nainen...
Tämä on totuudenmukaisempaa kuin moni uskaltaa myöntääkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Yleensä sitä paitsi mies on ollut se, joka on vietellyt, ei se toinen nainen...
Alkuperäinen kirjoittaja N27:Alkuperäinen kirjoittaja Ykkönen myöskin:Ja kyllä meitä sellaisiakin ihmisiä on, jotka osaavat sanoa ei vaikka millainen "tilaisuus" tulisi vastaan. Ainakin minä olen ihan varmasti sellainen ja samaa uskon aika varmasti myös miehestäni. Kun tietää ja pitää mielessään sen mikä itselle on oikeasti tärkeää, ei lähde toteuttamaan hetken mielihalujaan. Jos suhde on oikeasti tärkeä, miksi tehdä siihen ja itselleen turhia vaikeuksia? Ja jos vieras muna tai pillu kiinnostaa enemmän kuin oma suhde, aina voi erota ja lähteä toteuttamaan itseään.
Sinä olet vielä nuori ja ehdoton ja luulet tietäväsi kaiken varmasti. Samoin minä ajattelin sinun iässäsi.
Olen kuitenkin juuri ollut tilanteessa, jossa olisin voinut olla vietävissä, mutta ympärillä oli liikaa tuttuja ihmisiä. Rakastan miestäni yli kaiken, olemme olleet yhdessä yli 30 v., olen täydellisen onnellinen hänen kanssaan, meillä on hyvä seksielämä, saan häneltä ja hänen kanssaan kaiken, mitä toivoa voin. MUTTA kun toinen mies aivan selvästi halusi minua, tanssimme hitaita, olemme pikkuisen huppelissa jne. jne. jne. huomasin pöksyjeni kostuvan ja jossain toisessa tilanteessa olisi lopputulos voinut olla toinen.
Tällä haluan vain tuoda ilmi, että koskaan ei voi sanoa "ei koskaan" eikä myöskään omassa suhteessa / avioliitossa tarvitse olla mitään vikaa, vaikka vieras välillä kiinnostaisikin. Ainakaan minä en löydä hakemallakaan mitään vikaa avioliitostani tai miehestäni.