Kaiverruksista yksi kysymys!!

26.12.2007
933
0
16
Ostin tossa kummitytölleni ristiäislahjan mihin kaiverrettiin lapsen nimi ja kastepäivä ja tyhmä kun olen, niin kuulin että siihenhän olisi pitänyt kaivertaa lapsen syntymäaika...joo tiedetään olen tyhmä :ashamed:
Niin semmoista kysyisin, että onkohan se sitten miten kallista lähteä vaihtamaan siihen se päivämäärä tai onko se edes mahdollista?

Tuohan on ihan kiva, että on kastepäivä. Kyllähän syntymäpäivän jokainen tietää, mutta kastepäivä on erikoinen. Syntymäpäivä erikseen. Meillä on kastelahjoissa syntymäpäivä, mutta tuo kastepäivähän olisi järkevämpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Tuohan on ihan kiva, että on kastepäivä. Kyllähän syntymäpäivän jokainen tietää, mutta kastepäivä on erikoinen. Syntymäpäivä erikseen. Meillä on kastelahjoissa syntymäpäivä, mutta tuo kastepäivähän olisi järkevämpi.

No kiva jos olet tuota mieltä :) Itselle vaan tuli jotenki ihan kakka fiilis, kun tuntu että nyt on koko lahja pilalla tuon päivämäärä hässäkän takia :/

Meidän likka sai korurasian mummoltaan kastepäivänä ja mä kyllä kaiverrutin siihen nimen ja kastepäivän kun kaikissa muissa, esim. kummilusikassa ym. on aina yleensä syntymäpäivä..

ei tartte. omalle pojalle ostin ristiäislahjan ja kaiverrutin siihen nimen omaan kastepäivän. eri asia jos ostaa sellasen jossa on ne kohdat et siihen nimenomaan tulee syntymäpäivä, painot ym.
Ostin pojalleni soittorasian ja tuntui järkevämmältä laittaa kastepäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Mä sain vaan heti hirveet "haukut" että siinä pitäis kyllä lukea lapsen syntymäaika eikä kastepäivä.

höpö, höpö, ei tartte! Oo huoleti!

Eli mä voin ihan hyvin antaa tuon lahjan olla tuommosenaan ja sanoa piutpaut niille kenen mielestä "siinä pitäis kyllä olla syntymäaika" Muutenkin se kaiverrus on tosi hienost tehty :)

¨Me käytiin itse kaiverruttamassa kaikki ristiäislahjat ja kaiverrutettiin juurikin se ristiäispäivämäärä soittorasiaan, korurasiaan ja hopealusikoihin. Ainoastaan valokuvakehyksessä on syntymäpäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
¨Me käytiin itse kaiverruttamassa kaikki ristiäislahjat ja kaiverrutettiin juurikin se ristiäispäivämäärä soittorasiaan, korurasiaan ja hopealusikoihin. Ainoastaan valokuvakehyksessä on syntymäpäivä.

Mä ostin semmosen valokuvakehys/soittorasia hässäkän ja siihen kaiverrettiin tän mun kummitytön nimi ja tää kastepäivä...