kaislikossa

  • Viestiketjun aloittaja suhisee
  • Ensimmäinen viesti
kärpäinen
Noitahan piissaa , vaan liekö sen vällii , alkaa tottuu jo. Jesh ymmärrän juu , ei kait tuo sairas ole kun niin pal painoo pudonnu. Ihan aidosti olen huolissani.
Perhana sentään , olin vaa-assa aamulla ja 93,5 oli joten olen lihonnu melkein 5 kiloo . Nyt kyllä mokaveikon on syytä ottaa itseään niskasta kiinni ja syödä pelkkää kaviaaria.(höröttää huvittuneena)
Niin murusein , eikö kuitenkin ole kiva kun arjessa on uusi elementti , jota voi seurata noin muina naisina (ja vaik pisteyttää) ilman että mitään silti tarvii tapahtua . Kunhan nauttii ja muuten elää täysillä. Ja sit viel kun jonkun kaa voi siitä jutella ihan avoimesti. Minulle sinusta on tullut tärkeä.
Minä kylään menen vasta huomenna . Koko illan on kuunneltava kuin kenkku Kela on ja semmoista . Kyllä minä sen hänelle sallin. Itse vastaavassa tilanteessa joutuisin kiviseinähotlakkaan tai hiljaisten leirintäalueelle. Naiset vaan on sitkeämpii.
Kivaa pyhäpäivää , pusumuiskis , smax !
 
Mietiskelijäs
No,iiihhana kuulla tost tärkeydest ku mää jo mietin,ett täskö mä roikun ja sä aattelet jot ""miten tuosta eroon pääsis.."",aattelin jot ei se niinkään kiva oo...
No,kyl nuo murrr-päivät vaan lähenee ku itteni kaa jo kävin sotaan,ett ""pirulauta en hihapuseroo päällein laita ku kesä on.."",enkä laittanu mut villatakki lähti matkaan kuitenki mut eipä tuota onnex tarvi :))
Joo,mun korvat alko puutuu kans ton maamon juttuihin ku täs tilas ny en niin perusteellist kerrontaa ain jaksa.
No mulla se heiluu tos 63 molemmin puolin..yli ei passais mennä,ku sit ei enää huomioo liikenis keltään,ny jonninverran kuitenki..:))
No,voi sun kaviaarit,jos vaan pelkkää hapankorppuu ilman kaviaarii tai mätii,nam..son parast hapankorpun pääl.
Jos toisaal siit tärest,ei sil mitään fyysistä..
Namimuiskut täält suojasest paahteest :))
pusumuiskui**
 
Pstsis
Mites soot päiväs saanu kuluun? Kai sielki vähä ees kaanist lämpimäist pitelee..siel sitä silmänruokaaki eri tavoin (mut syö ny kuitenki,heh,muutaki :)) kohtuudella. Tääl on jossain määrin,mitä lie kulttuuria,ett farkkutakkiiki pitää kesäl päälle kopata.Mää en kyl sitä oo koskaan tajunnu,enkä ny ain takkii muutenkaan kesäl,ku ei sitä hihaakaan viittis..aharistaa se :))
Pusumuisk**
 
kultanen
No hyvä ettei kovin kipee . Kyllä minä tästä vielä laihdun. Katselin aamulla varahin peiliin (oikeen ikävä peili ) ja kun tukkakin oli sekasin en todellakaan ollu komia . Et usko kuin pal viis kiloo voi tehä.
Täällä on tosi kuuma . Oon nyt laittanut puutarhan kuntoon , pessy saunan ja vielku katon ton vormulan niin lähen sit sille hyttystenpurulenkille ja tekstailen kiihkeitä yhelle flikalle ihan ku se Kanerva vaan (nauraa)
Katos meil on onkelma , eli tiistaiaamuna poistun koneen äärestä , joten jää vain toi känny pariks viikoksi. Nyyh. Pahus muuten , onkohan mus joku vika , mut mulle tuli pala kurkkuun kun kattelin tuota Ansaa ja Tanee. Nostalgiaa.
Ootkonä yhtään liihotellu ?? Pusmaiskis !!
 

Yhteistyössä