kaislikossa

  • Viestiketjun aloittaja suhisee
  • Ensimmäinen viesti
Kaislikkoises
Kurkkasinpa viel ennen lähtöö..
Sain silityspuuhat ja tären kaa luurin pääs juttelunki samanaikasest hoiettuu..:))
mut ny mä pukeudun (Ykkösiin,heh,tai sit kakkosiin kun saattaapi väliin ripeksii
pusumuisk*
 
aavees
Kiitos viimeisestä ja terkut saunasta alttoääniselle harmaasimmulle. Kyllä varmaan kansa ihmetteli moista lenkkeilyintoa , että ihan sateeseen (nauraa) Muuten , on se kumma , että ujous iskee kun viestintämuoto vaihtuu. Mun piti sanomani , että kädet peiton alle eikä päälle , heh !Siitä -tärestäkin piti vielä kuiskutella ja kysellä maisemista , mutta en sitten kehdannutkaan , vaikka niin paljon oon kuiskutellut.
Entä sitten kun päästään vielä pitemmälle niin istutaan ryystäen kaffeeta , katse kainosti lattiaan luotuna ja hieman silmäkulmasta vilkaistaan salaa.Tuolla Pälkäneellä leirintäalueella oli yks aluehoitaja , joka yhden leiriytyjälesken luona pari vuotta kävi kaffeella niin että korvista sumppi ulos tuli , ennen kun uskalsi arasti koskee jotakin poskee (hector taas)Nauraa !
Saas nährä nyt , pelästyitkö ?
Oli miten oli , tehdään kuten on aateltukin ja jätetään muu luojan haltuun . Nyt hyvät yöt ja pusumuiskut.
Smac !
 
UjosSatees
No kaipa mä ujo oon tällases ennenkokemattomas tilantees..Tuttujen kesken ny en ujokaan,enkä työmaallakaan.
Mut hyvä se nyt oli tuoki saada alta pois vaikkaki,heh,kaatosatees.Vähän joutuin koivun alla sadetta piteleen.
Huomasinpa muuten,ett ehkä mä en sittenkään kestä kun tuosta ytärestä kuiskit,ei äänensä.Onhan niit kuule muitaki naisimmeisiä olemas :))
Joo,voipi heh olla,ett kaffekuppi tulee tarkkaan hämmennettyy :))
Siin mieles oon samanlaista kokenu,ett oli yx femikirjekamu ja kun nähtiin,niin heh,siinä silmätysten vaik oltiin,mietti aina ett siitä mun tarttee kirjeessä kertoo...
Oikee kettuko muuten oli?
Pusumuiskui ""kaffikaverilleen"" (ainaski) smacks
 
jännittäjä
On juu muitakin , jätän sen teeman heh, ihmetellään sit uudestaan , jooko ?
Eii se ketturepo olluna , se oli niitä kaupunkipupui , isompi vaan ja ihan ruskia.
No vähintään kaffekamu ja jos luoja suo ja viskaalit sen sallii , voimme joskus päästä taivaissiin (siviiliin oikeesti armeijan laulussa )Kiva oot ja tykkään kovasti susta .
Oli se yks perhana se mehiläisen lääkäri kun aikoinaan katto tota mun jalkaa , ei edes paksuu peffaansa nostanu tuolista.Luin just netistä , että ne on kyllä tutkittava. Tää nykyinen lekuri oli hyvä ja teki kaikki kokeetkin.
Vaan eipä silloin kyllä tämä poika maksanutkaan kun se tarjos laskua , mä vihaspäissäni sanoin ettei tipu. Ja siihen se jäi. Oonko kamala.Nyt hyvät yöt sinulle , onks jokapaikka sateenmärkä (hymy) smax!
 
Herkkäkorvas
No mä taian vielä karmeempi olla ku mun herkkiin korviin nuo teiän kylän ""pilkutukset"" särähtää..niin nuoki meiän läheiset kun tääl vierailevat,ahkeraan noit ärräpäit käyttävät.(kauhee kun noin suoraan toiselle sanoo,häpiää tääl...).No,tossa jalkatarinas ny sallittakoon :)).Mun täytyy varmaan joku ""piip,piip""-suodatin ottaa mukaan,heh,kun nyt en kuitenkaan sen kaffenhämmentämisen välis ehi(tai kehtaa)suuta saippuoida (ihan hyväntahtosesti sanon mut totta kuitenkin :))) (""präiskähtämisen"" uhallakin asia esiin,heh)
Mut muuten kiva sun kans on jutella ja turhaan vähättelet tekstei,niitä on mukava lukee :))
Kyl mulla kuule voi aikamoinen lukko olla ääneen noist kaikest puhella.Mut mä voin kertoo sulle vaik,heh,paikkakunnan historiaa:))siel on kuule monta mielenkiintost vaik ny vierasmaalaistvaimonviettelijää
yöpususet**
 
Tunneujos
Voiku mä mietin tuota ujoutta..en ihan aina oo niin kokenu,ku mä se yleensä tuolla reissun päälläki oon se joka immeisiin ottaa kontaktii.Mut tosiaan,sillonhan jutellaanki niitänäitä:))
Taian olla ""tunneujo""...ett sielt se sisäinen Maskuliini sit taas pilkistää (kun eiks niitä enempi tunnelukkosiks väitetä)
Aattelin sitäkin täs ""huudella"",ett mul on dentisti päiväl (se kyynärpäänojailija),ett jos satut viestii laittaan n.1h kympin jälk on känny kii..
Aamusuukkosii**smak
 
Miettiväs
Huh luoja ku tääl on kuuma,toivon mukaan siellä kans :))
Aattelin täs,ett koitkohan karmiana loukkauksena ton huomautuksen,mut (syvä huokaus)minkä se siili (mää)piikeilleen mahtaa,sori jos ny suoraan.Mut ku tosiaan aattelin,heh,ett noin kasvotusten ne manailut (lievät kyl :)) saattas mun huomioin viedä varsinaisest jutunjuurest.Enkä kuule malttas olla huomauttamatta jollain merkillä :)) oivoi mun kanssain.
Aassisilta
Mulla muuten jäi yks viestis taas välist huomaamatta,se fakta fiktio,mietinpä mitä tarkottaa..
Oli muuten kiva se kertomukses niist Pälkäneen kaffittelijoist :)) ettei vaan itelle käy,heh samoin.Puheet on Suuremmalla suulla,ainaski mulla,sit arka katse ja niin eespäin..
Kumma tosiaan ku forumin vaihto toi ens treffit miäleen...
Ny täytyy lähtee aurinkoisest naattiin..
Pusuttelumuiskui**
 
Aaveesi
Mitenkähän tämänkin nyt kauniisti sanoisi . Mehän olemmekin ensikertalaisia tässä urheilulajissa ja mokia tulee varsinkin minulle. Kuitenkin näyttää olevan valtava kuilu , jopa ylitsepääsemätön , nimimerkin takaa juttelulle ja purkautumiselle ja sitten omalla nimellä kasvotusten kahvittelulle.
Jos aatellaan miksi me aikuiset ihmiset hölmöilemme tällä kanavalla niin omalta kohdaltani se on selvä , hyvin tuntemasi fixidé sekä pelko viimeisen käyttöpäivän leimasta kankkuun , joka muillekin possuille lyödään elinkeinovärillä.
Sinun kohdallasi en lähde arvailemaan jos kohta yksinäisyydellä varmaan on osansa.
Koko hommasta on siis pohja poissa kun jopa kirosanoja muusta nyt puhumattakaan on varottava . Saippualaskun vähentämiseksi annetaan asian olla. Oikeastaan kai selvittiin hommasta pintanaarmuilla (toivottavasti sinäkin ). Plussapuolelle jäi minulle muistopenkki , kaunis nimi , kiva flikka ja onhan noita. Luottamustasi en ikinä väärinkäytä ja kyllä minä sinuakin ymmärrän . Itseäni kait lähinnä häpeän.
Minun Possuiluni (nauraa ) täällä päättyvät nyt tähän . Voit vapaasti liihotella (et tietty siihen lupaani tarvikaan ) mutta ole varovainen .
Pusumuiskahdukset suukollesi Smaks. !
 
Flickas vaan
Nii,enpä tiiä mitä tuohon nyt sanois.Just olin aikeissa tuon luostaritarinan tuolta nostaa kun huomasin viestis.
No voi harmi,arvasinpa ett turhaan tuosta aloin nipottaa..jännitys kai niin valtava,ett heittäydyin ehkä liianki ""omavaltaseks"" joka voi toista ""voi vee""(osaan kai se sit mäki tarvittaessa).Kaikkea ei passais ääneen sanoa,onhan tuo koettu ennenkin.Eikä kai munkaan korvat ny yhestä illasta särkyis..tajusin vähän liian myöhään kun muuten tosi mukava oot :))
Taidat olla tuon yksinäisyyden suhteen oikeassa,hmm,paljo kai mullaki sakkia ympärillä mut ei sellasta kenen kans niin avoimesti noista ""salatuistakin"" jutella (ääneen en todella tiedä uskaltaisinko,ehkä ajan kans)
Hmmh,tosi ihanaa,kihelmöivää,kutkuttavaa aikaa on ollut :))
Anteeks!Susta tuli jo aika tärkee mulle,eikä tärkeille sais noin puhuu...
Pusumuiskuhalit***
 
Pstsiskuitenki
Turhaan tänne ny varmaan raapustan mut tulipa tarve se Oikea syy nyt kertoa,kun se tajuntaan iski.Hmm,tämmönen viiveellä käyvä mää.Eikai nuo ärräpäät niin kun oon niitä täälläkin kestäny..ja ihan tykännytkin,heh.Kertoen siitä,ett oot aika avoimen luontonen varmaan :)).Harvinaisempaa ain miehiltä.
Mut se ystävättärest kuiskuttelu,se tais kovemmalle ottaa..ehkä kuitenkin ton psyyken puolestaki sit loppuin lopuks pelkään vaik uskottelin muuta..sulle ja itellein.Aika tosikko likka näämmä...Brunetit ym. eri asia :))
Kiitti sulleki hetkistä joista luopuminen on varmaan vaikeaa..
En tiiä tarkotitko mua ton ""kuilun"" suhteen,hmm,vai kumpaistakin.No,kuule mä ny en vaan ehkä itsekkäistäki syist halunnu noista sun pitemmistä viesteist luopua,kun kivoja:)),tekstarit kovin lyhyitä.
Kuitenki pusuhalimuiskut **(vaik ny eetteriin jos et siel..
 
Haaveilijas
Voi luoja! Kun mun on sua ikävä,kaikkee...ruuanlaittojas,oopperoitas,torikävelyitäs ;päivänkulkujas.No,tietenki kaikkee muutaki kivaa..
Eilen tuli jossain vaihees helpotuskin (karmee tunnustaa tuollanen asia)kun onhan tää sitonu aika lailla,repästen palaa ihan muitten kontaktien hoitelusta.Mut päällimmäisenä oli kuitenki kääntäen se Lauri Tähkä ""Ristus ku aharistaa""..
Mä päätin kans,ett tänne en tuu enää..mitäs mä täällä ilman sua,no niinpä vaan tuli kahlattua kaikkiin raipan iskuin läpi ja koiratki haukku matkan varrella..:)
Onnex täs saa ""nimetönnä"",heh,pohtia missä lähti ""kaartaan pientareelle"",en mä usko,ett yksin se mun kevennettyki huomautus?¿
Ehkä ois vaan pitäny nauttii tästä kaikest(ja naatittiinhan sitä:))yrittämättäkään ""karata"" täältä.Ei kai ne ""vapautuvat vangitkaan"" sit siviilis kaveeraa :))...
 
Jokeveämpäs
Voi luoja,kun jo kevensi oloo vaik et siel ookaan (98,5prosentin varmuudella tai no 98,7,pitäs tietty se 77 sanoo mut siihen en usko...)
Kyllä tuo Luoja oikeestiki järjestää..pikku hiiru lähipiirist tuotiin yllättäen hoitoon :)),me sit yhes mansikkamaata rapsutettiin ja lauleltiin :) meinas kyllä saada mansikanvarretki kyytiä nuoren puutarhurin otteis,heh.
Taivas ku syyllinen olo ku tästä jo fiilis keveni :)
Kuitenki Suuuret Halit &Pusut***
 
Tyttöis
Lähestynpä ny näin kuitenki ku ei iltamyöhäkään..
Ei passais varmaan tunnustaa mut tunnustanpa ny kuitenki...kyl ne pöksyt kostu täs päivän mittaan varoitteluistas huolimatta :)) eikä voinu ees millään helpottaa,ku ei tiiä mitä punkkei multasormiin alla..ett vieläki vellotaan,heh :))
Sellasta lisäks,ett nuo ""punkkiset"" tulevatki jo tänä iltana mut enköhän mä muutaman viestin siin saa naputeltuu..
Voivoi,taas käy aatokset ristiin aiemman puheenvuoron kans,ois se ny eri kivä nähdä kuitenki jossain vaihees...mieli pyörii ku ""tornado""..
Pushalimuiskut**
 
mokalainen
Kyllä me vielä näemme , kunhan saan tuon merkillisen luonteeni tasaantumaan , koska eihän näkemisessä nyt vielä mittään pahaa. Minusta on tärkeintä , etten vahingoita toista ja ovathan minun haaveeni nyt aikamoisia , jos niitä jokapäiväisillä mittareilla määritetään. (nauraa)
On sulla ihanat pöksyt kun ne ain kostuu . Eikö se carleskin sen camillan pöökii ain kostutellu , halus jopa olla tamppooni.Vaan älä huoli , on niitä diakonissoi joilla ei edes sateella.
En taia nyt taas konehelle sattuneista syistä päästä ennen huomista mut voisit ehken vihjasta mist muualta löydän sinut . Yks sana vain kännyyn. Onko se tuo runollinen puoli . (nauraa)
Pusimuiskis masusi villaiselle nukalle aivan sen karheamman rajamaille , missä tunnen sen miedon juovuttavan keväisen ""parfyymin"" tuoksun.
Smax !
 
Hymyilevähuoahtavas
Mä ny aamusuukkoi tänne imutan..:))
Huhhuijaa,aikamoista hurlumheitä..mishän vaihees nuo tasaantuu sen verran ettei ne ihan koko valveillaoloaikaansa hyöri ja pyöri paikasta toiseen,kaadu tuoleilla,kompastu kivikoissa...vaik hyvälle tuulellehan ne juttuineenki saa,heh.Mut valppaana saa olla...
Olin muuten muutoinki valppaana liikentees tänään kotimatkalla sielt...näky semmonen vaalianpunanen unelma :) ei mikään teinityttö enää,lähempänä neljääkymppiä ehkä,pien kesämekko ohuin olkaimin..ja joka askeleella sielt pompahteli kaula-aukosta..joka ei peittäny kyl ku vähän alaosaa.Enpä kehannu ku sivusilmäl vilasta :))
Mites tost ny kostuminen tuli mieleen..mut mietin sitä,ett ku mulki se pikkari aik tehokkaasti kostuu:) tuntuskohan se läpi reites pintaan jos siin istuksisin...
Aamusuukkoi vähän kiemurtelevaltas**smackx
 
Hymyilevähuoahtavas
Mä ny aamusuukkoi tänne imutan..:))
Huhhuijaa,aikamoista hurlumheitä..mishän vaihees nuo tasaantuu sen verran ettei ne ihan koko valveillaoloaikaansa hyöri ja pyöri paikasta toiseen,kaadu tuoleilla,kompastu kivikoissa...vaik hyvälle tuulellehan ne juttuineenki saa,heh.Mut valppaana saa olla...
Olin muuten muutoinki valppaana liikentees tänään kotimatkalla sielt...näky semmonen vaalianpunanen unelma :) ei mikään teinityttö enää,lähempänä neljääkymppiä ehkä,pien kesämekko ohuin olkaimin..ja joka askeleella sielt pompahteli kaula-aukosta..joka ei peittäny kyl ku vähän alaosaa.Enpä kehannu ku sivusilmäl vilasta :))
Mites tost ny kostuminen tuli mieleen..mut mietin sitä,ett ku mulki se pikkari aik tehokkaasti kostuu:) tuntuskohan se läpi reites pintaan jos siin istuksisin...
Aamusuukkoi vähän kiemurtelevaltas**smackx
 
Taxikuski
No nyt ne naiset on lentämäskentällä . Tein niille aamuateriat ja vein. Kello nyt kuuden pinnassa ja niiren kone lähtee puolentoistatunnin kuluttua.
Kyllä niitä hiirulaisia saa valvoa. muurahaispesänkin vahtiminen on helpompaa. (nauraa)Sun varmaan tarttis äkkiä nyt touhuta ittellesi oma murkku , jottei tarvi kiinantyttöä ottaa. Meiän kavereilla on , ne vasta söpöi pikisilmii ovat. Sieltä isket kotokaapunnista yhen komian ruskiasimmun ja komennat , et yks vauvva tänne ny. Tottelee noi yleensä (nauraa)
Voi kuinka oli ihanaa , ja nostattavaa (vaik sehän ny ain )lukea siit vaaleanpunaisesta unelmasta.Voi kun sun ekasi olisi osaava , että jäis hyvä maku.Vaikka kyllä nuo aLan immeiset yleensä osaa , sanovat. Vaikka kaitpa se unelmien tasoon jäänee , ja hyvä niinkin. Tärkeetä on vain et itel hyvä olo , eiks juu.
Täs nyt täytyy viel vetää nokkaunet ja sitten valmistuu serkkutytön luo kyläilemään. Silku Jussina on synttärit enkä pääse kun Vaasassa olen.
Miljoona , miljoona pusua suoraan huulillesi . Smax
 
Heräileväs
Vaikket sä siit Robertist tykännykään..six se onki sitaateis :)
Kyl niitten ny kelpas ku aamupalat ja kaikki valmiix saivat :))
Kuule kyl mulle ihan riittää ku noitten paimentamisesta osani saan,aika useinki.Eikä tarvi sitä lopullista vastuuta ottaa..kermat vaan päält,heh. Ei mut kyl sitä joskus miettii ku näkee jot lapset käy sit Vanhainkodis kattoos(tai mis -palvelutalos lie),ett kukas mua..mut me päätettiin tären kaa,ett samaan mennään,toisistamme huolta pietään..(nyt saatat kuiskutella,heh,mut itehän mä täs ""yllytän"",vai..).Mut ei ne lähiomaisekaan ain (lapsetkaan)kun tahtovat lapulle kaik äiteensä rahankäytön,ostot.Kovin on kontrolloituja askelet..
(tuol jo eka hyräilyt kuuluu,tarttee varmaan ovi avata..
Vietähän hauskaa ""lesken"" päivää&ahmi kakkuu (jos tarjoo)masun täydelt :))
Myhäilevii Aamusuukkoi**(ku saat kirmata mihi
 
Herääväs
..mihin tykkäät.(loppu lause).
Pss.mäkin kävin tuol sovittelees,en ny ihan farkkui mut..
No ny sängyst ylös ponnistus..
Oikke mukava Auringopäev :)) (mitä murretta ny lie)
ps.Täytyy kysellä toisaal minne päin menivät fröökynät ku jossain päin mäki oon nuorna seikkaellu.
Puspuspus**Muiskis :))
 
virkeä
Heh , sun pukukoppiisihan tarttui hauki. Sitäkun kehittelet :::)))
Tuntui tosi kivalle lukea siitä vaaleanpunaisesta , mut mulle kait sen fantasoit kun niin kiltti oot. Siit tärestä lupasin olla höpöttämättä mutta jäi kiusaamaan , jotta näitkö periferiset maisemat siel reissussa ja oliko ne haluttavuudessaan (jos riisuu kaiken todellisen ) asteikolla 4-10 . Kaikkee mä kans ihmettelen.
Joo, omissa hiirulaisissa on puolensa . X-säs ei niitä muilta kiireiltä ehtinyt tekeen. Onhan sisaren lapset ihan suloisii. Se Robertti - juttu , en minä siitä yhtään pahastunut , mut siel kyllä on kaikkia muotoiltua myytävänä noin kotitarpeisiin.
Pusumuiskis , smax!
 
Puuhapyhäses
No,mää en ihan oikeest kykene hänen maisemiaan sillä silmäl pisteyttään,ku on aika siviäki,eikä tainnu ny siin asus oikein pompahellakaan,en tiiä häpeskö vähä liikaa pudonneit kilojaan...Mut,mut tuo näky jonka eilen näin,menis ihan sinne 9 luokkaan :)) enempää ei voi ku ei järjenjuoksustaan tiiä..:)),en muuten kehittäny sulle..mut tarve kertoo sulle tuli kyl,ku ny en,heh,oikein muillekaan kehtoo..aika upeen näkönen,hoikka,vaalee,mut ihan ""hyllyvän"" kokoset..luomulta näytti ja reippaast heilahteli joka askeleel..vähän sentään kehtasin vilasta ku tuo kännyyn puhu (ett huomio toisaalt)
Tästkös mää ny taas,voivoi..(jäi vaan näky mieleen :))
kovast puuhaa pyhäpäivänä niinku arvata saattaa..
Varmaan suakin kestittiin kyläpaikas
Suukonmuiskauksii**pususmackx
 
Voi voi
tuli kyl,ku ny en,heh,tuli kyl,ku ny en,heh,tuli kyl,ku ny en,heh,tuli kyl,ku ny en,heh,tuli kyl,ku ny en,htuli kyl,ku ny en,heh,eh,tuli kyl,ku ny en,heh,tuli kyltuli kyl,ku ny en,heh,,ku ny en,heh,tuli kyl,ku ny entuli kyl,ku ny en,heh,,heh,tuli kyl,ku ny en,heh,tuli tuli kyl,ku ny en,heh,kyl,ku ny en,heh,tuli kyltuli kyl,ku ny en,heh,,ku ny en,heh,tuli kyl,ku nytuli kyl,ku ny etuli kyl,ku ny en,heh,n,heh, en,heh,tuli kyl,kutuli kyl,ku ny en,heh, ny en,heh,tuli kyl,ku ny en,tuli kyl,ku ny en,heh,heh,ttuli kyl,ku ny en,heh,uli kyl,ku ny en,heh,tuli kyl,ku nytuli tuli kyl,ku ny en,heh,kyl,ku ny en,heh, en,heh,tuli kyl,ku ny etuli kyl,ku ny en,heh,n,heh, jne.....
 
Pstliihos
Tos joku viimesen päälle vitsikäs kävi välis mut hyvähän se,ett huumormiehii(naisii)ki löytyy,ihanhan sitä kuolis ikävään ilman..:))
Ooks huomannu ku tuol joku tutkii kaikenlaista..:))
Pusutteluja**muisk
 

Yhteistyössä