kaipailisin ohjeita...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsix4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 14:15 röpöläisen vaimo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 12:43 Borealis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 23:18 röpöläisen vaimo kirjoitti:
pellikokeisiin piirakoihin...oisko hyviä ohjeita kellään?
Tyhmänä kysyy hän, mitä on pellikokeiset piirakat???
he he siis uunipellin kokoset =)

Tee haluamasi resepti 2,5-3 kertaisena, siis semmoinen joka on tarkoitettu pyöreälle vuualle ;)
 
Täällä esimerkiksi on listaa aivan ihanista piiraista, on niin runsaudenpula etten osaa tähän mitään pistää erikseen :)

Ja kun tosiaan teet kaksinkertaisena tai 2 1/2 kertaisena niin tulee koko pellinmitalta.

http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptit/default.aspx?r=&sc=46_9

 

Yhteistyössä