Kaikkitietävä mummo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justiinax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justiinax

Jäsen
10.07.2005
231
0
16
Oma äitini on alkanut ärsyttämään minua välillä hirmuisesti! :kieh:
Hän tykkää puuttua ja neuvoa koko ajan ja vain hän on olevinaan aina oikeassa!Hän ikäänkuin epäilisi etten kykene hoitamaan omaa lastani vaan hössöttää ja hössöttää... :kieh:
Milloin mistäkin asiasta valittaa...Tyttömme on huono syömään ja mummo stressaa kun neitimme ei syö mummon jatkuvasta tuputuksesta huolimatta...Ja rasvatonta maitoakaan en saisi lapselle antaa ja vaikka sun mitä!!
No taidanpa ottaa vähän etäisyyttä ettei mummosta tule yliannostusta...

Kuulostaa ihan meidän äidiltä. Oon menettäny hermoni siihen lukemattomia kertoja vuoden aikana, kun jatkuvasti tunnen itseni huonoksi äidiksi hänen takiaan. Mitäänhän en osaa tehdä oikein ja ohjeeni kumotaan joka käänteessä. Välillä useampi viikko taukoa tapaamisissa niin taas kummasti jaksaa häntä hetken katsella. Onhan lapselle tärkeää tavata isovanhempiaan. (mutta ei liian usein :kieh: )

Juu to on totta lapselle on tärkeää tavata mummoaan edes harvakseltaan.. Meillä(nyt eron jälkeen eritilanne) anoppi loukkaantui siitäkin kun annoin miehen käydä anoppilassa lasten kanssa mä en kestänyt joka asiassa mun ylijyräämistä ja mun haukkumista lasten aikana. Ja olin itse vuoden käymättä se oli kiusan tekoa anopille! Ihmiset olisivat voineet vaikka alkaa puhumaan hänestä. Koskaan ei niillä olla käyty kylässä vieraiden aikana.

Yhteistyössä