Kaikkien muitten miehet ostelee niille upeita lahjoja, ja mä en saa mitään!

  • Viestiketjun aloittaja KIUKKUINEN
  • Ensimmäinen viesti
KIUKKUINEN
Siis tämä on maailman lapsellisin ja turhamaisin purkaus ja sinänsä pilke silmäkulmassa kirjoitettu:

MINUA ÄRSYTTÄÄ JA TUNTUU KURJALTA, ETTEI MINUN MIEHENI OSTA MULLE ESIMERKIKSI JOULULAHJAA TAI MUITAKAAN LAHJOJA!!!

Muiden miehet tuntuvat ostelevan niin ulkomaanmatkoja kuin merkkilaukkuja kuin kirjoja kuin koruja kuin mitä vaan!

Ja mä en saa mitään. :'(
 
Sun täytyy pyytää, onhan se toki mukavampi saada yllärinä mutta itse ainakin välillä sanon miehelle ihan suoraan että ensi viikolla teet romanttisen eleen ja tuot kimpun jotain horsmia :D

Ja täytyy itsekin tehdä tietenkin toiselle samoja juttuja. Mä ostan aina välillä miehelle ihan yllärinä jotain kivaa ja laitan pakettiin. Piristää arkea.
 
K-M
elä huoli, emmääkään saa ikänä mitään :( ei jouluna, ei synttärinä, ei äitienpäivänä.
Tästä johtuen en minäkään ole enää tänä vuonna hälle mitään lahjoja laittanu. Olkoon prkl... |O
 
harmaa
Pitää opetella olemaan onnellinen miehestä ja lapsista.
kaiken materiaalisen mitä haluaa voi ostaa itsekkin.
Musta nykyaika on turhankin materiaalista ja kuitenkin loppupeleissä se hyvä mies on paras lahja joka riittää ainakin minulle.
Meni mulla 5-6v ennenkuin lakkasin odottamasta mieheltä lahjoja ja ymmärsin, että ei se ole tärkeää.
ja kappas seuraavana jouluna kun sitä vähiten odotin oli mies ostanut mulle kynttilälyhdyn.
lisäksi huomasin, että kyllähän mies minua arjessa muistaa kun ostaa joskus mulle lempiruokaani ja jotain herkkuja.
 
meillä taas on niin että välillä pitää toppuutella että ei tarvii aina niin paljon ostaa :ashamed:

ku ei olla todellakaan varakkaita.. silti se haluaa ostaa aina jotain :LOL:

kukkia en saa ku joskus riidan jälkeen.. miehen mielestä ne on rehuja :LOL:
 
HelloShitty
en minäkään. vaikka meillä on kyllä soppari ettei niitä lahjoja tarvii ostaa. ostetaan sitä mukaan kun joku tarvii jotain tai esim. jouluks yhteinen lahja. silti olis kyllä kivaa jos toi ukko joskus repäis ja yllättäis. :kieh: :LOL:
 
nekku
No mun on pakko myöntää että saan aikapaljon kaikenlaista, loppujenlopuksi... Mutta kyllä jos joku asia (ihan mikä vaan, vaikka ns. "lahjattomuus" ) mua häiritsisi niin sanoisin miehelle että osta mulle joululahja ja saattaisin vinkata että mitä tahdon. Tai jättäisin jonkun luettelon auki pöydällä ja punaisella paksulla tussilla ympyröisin toiveet :D heh, no ei ne lahjat tosiaan tärkeä asia suhteessa ole, mutta kyllä mä kehtaisin sanoa jos mua joku juttu vaivais.

Kaikista parhaimpia lahjoja on juurikin ne itsetehdyt tai sellaiset joissa on joku ajatus, sisäpiirijuttu tai jotain muuta sellaista henkilökohtaista, vaikka vain kortti... Siinä ei mikään merkkilaukku korvaa sitä itseväkerrettyä korttia jossa lukee "rakastan sinua" :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mulle riittää et mä saan lahjaseksiä ;)
eiks toi oo vähän samaa kuin et naiset lahjana pesee ukon pyykit? :whistle:
tai mistä mä tiiän...meillä harrastetaan seksiä useammin kuin jouluna ja juhannuksena. sillon se vois tuntua lahjalta. :D
 
mai
Helppo kai tääl on väittää saaneensa niitä lahjoja mitä on aina toivonu eikä ikinä tuu saamaan.
En ihan lähtisi uskomaan siihen että täällä kaikki tai edes melkein kaikki totta puhuu :)
 
KIUKKUINEN
No siinä lahjoista mainitsemisessa ei ole kyllä puutetta, pidän kyllä huolen, että tietää mitä pitäisi ostaa ja millä tehdä minut onnelliseksi!!
Silti ei ole lahjoja näkynyt.
Kaveri just soitti, että miehensä oli ostanu sille joululahjaksi Pariisin-matkan.

Huh huh!

:)D)
 

Yhteistyössä