Kaikki vk29 kilopinoon nyt..=)!

moikkelis laihdutuskaverit :) !

mitäs teille kuuluu??

mulle kuuluu oikeestaan ihan hyvää,sillä yllätyin iloisesti tänään mennessäni puntarille ja se näytti 82,5kg eli pudotusta oli tullut ainoastaan 0,2kg,mutta kun on nyt jumitellut ja näyttänyt vaaka jatkuvasti ihan surkeita lukemia vaikka olen pisteissä pysynytkin :/ !

Mä en kyllä ymmärrä miksi tää nyt takkuaa niin hirmuisesti?viime viikolla lenkkeilinkin aika ahkerasti ja silti ei tuu pudotusta,mutta niinkuin sanottu niin oon tyytyväinen,että edes tuo 0,2kg tippui ;) !

nyt siis kokonaispudotus 12,5kg ja edelleen oon plussalla siihen nähden mitä se jo yhdessä vaiheessa oli,mutta minkäs teet!?

toivottavasti muillakin tiputuksia!

ja jos ei olekaan niin sinnillä eteenpäin vaan kaikki ;) !!

tsemppivää.... :whistle:
 
Heipsan hippuska ja kaikki muut keventäjät!!!! :D

Innolla pomppasin vaakaan ja sitten koneelle: Eli Paino oli laivareissusta huolimatta 74,5kg eli -2kg!!! :D

Toivottavasti se sit pysyis tossa eikä pomppasis ylös seuraavaan kertaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 11:41 SuSu79 kirjoitti:
Heipsan hippuska ja kaikki muut keventäjät!!!! :D

Innolla pomppasin vaakaan ja sitten koneelle: Eli Paino oli laivareissusta huolimatta 74,5kg eli -2kg!!! :D

Toivottavasti se sit pysyis tossa eikä pomppasis ylös seuraavaan kertaan...
Aivan mahtava pudotus SuSu79,Onnea hirmuisesti!!!
Tuosta sitä saa kivasti vaan lisää tsemppiä,kun huomaa,että tuloksia syntyy ;) !
 
Sidney
Heipä hei taas pitkästä aikaa!!

Mä olen nyt sahannut paikoillani, eli on ollut kilot tuolla 98 tienoilla pitemmän aikaa, mutta nyt aamulla kun kävin vaaálla niin se näyttikin 96, että on siinä muutama kilo taas tippunut ja toivotaan että jatkuisi samaan tyyliin nyt tästä niin mahtuisi siihen hääpukuunkin elokuussa... :D
 
Haave
Heips vaan kaikille! =)

Iloisemmissa merkeissä tällä viikolla, mä hypin innoissani täällä kotona. Paino -1,7 kg alaspäin, jihuu!!! Ihmeen helpolta tuntui viikko, mielihalut tuli ja meni, lauantaina tuli sit eka mässypäivä, mut tais noi liikuntapojot riittää niihinkin herkkuihin ja eilen en sit syöny kaikkia pojoja, kun ei ollu nälkä. Liikuntaa olen lisänny, en ihan joka päivä ole lenkillä käyny/liikkunu, mut jos tulee välipäivä, ni sit seuraava lenkki on vähän pidempi. Auttaa mulla tosi paljon kontrolloimaan tota syömistä ja onpahan senkin ajan sit jääkaapilta pois... Yksillä synttäreilläkin käytiin ja hienosti selvisin siitäkin reissusta, kun olin säästäny pisteitä etukäteen ja niitten mukaan elin sit kans. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!!!

Tsemppiä muillekin! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2004 klo 13:37 Kizi kirjoitti:
:ashamed: :ashamed: nyyh :ashamed: :ashamed:

Mulla noussu pari kiloa \|O \|O :'( :'( :'( :'(
ei hätiä mitiä...varmasti on vaan turvotusta ja on sitten jo ens viikolla poissa vai ootko repsahtanut pahemman kerran :whistle: ?
hurjasti kumminkin tsemppiä,josko ens viikolla ois iloisempaa kertomista,eiks jep ;) ?!
 
Tintti1010
heissulivei!!
Meikäläisen vaaka näyttää 0,2 kg enempi kun viimeksi, mutta oltiin tuossa viikonloppuna lintsilla ja siellähän tuli syötyä sitten jätskiä ja pizzaa ja hamppariateria yms.... :p joten ihan iloisesti yllättynyt olen, kun aattelin että ois tullut enemmänkin!! :whistle:
Esni viikolla sitten lupaan ja vannon että tuleepi miinuksia!!! :D ;)
Tsemppiä kaikille kanssasisarille!! :D B)
 
Mulla vaaka näytti 77,5 kg eli samaa kuin 2 viikkoa sitten mutta sikäli tyytyväinen että viimeviikolla kun tuli plussaa niin nyt ollaan taas samoissa lukemissa. Ja lisättäköön että mä olen syönyt aikastelailla koko viikonlopun kun olin ihan omalla tyttöjen lomalla :D. Kunhan se tästä nyt lähtis alaspäin eikä enään junnais paikoillaan. Tosin viikonlopulla ollaan lähdössä risteilylle ja siellä tulee syötyä mutta josko nää alkuviikonpäivät sais pysyttyä normaalissa, terveellisessä syömisessä :whistle: ...

Hienosti se on muillakin miinusta tullut, hyvä me ja vaikka tulee plussaakin välillä niin ei anneta sen lannistaa vaikka se ottaakin hetkellisesti päähän, kyllä se tästä :D :).

Ja eikun jatketaan matkaa kohti kevyempiä lukemia vaikka sitten hyvinkin hitaasti niinkuin minä mutta kyllä siihen tavoitteeseen vielä mennään, se missä ajassa, onkin eri asia ;) ...
 
merika
heips taas.

mulla mennyt alaspäin nyt 90,8 kg -pääsis sen alle. eli -700g on sekin jotain - mut voipi olla nestettäkin. tässä se sahaa, mut kyllä se siitä.

ens viikkoon. moi
 
Heips, sateen jälkeen aurinko paistaa....Nämä kilot heivaa ees taas niikuin tämä suomen suvi. Nyt tuli miinusta kilon verran (viime viikolla olikin plussaa) joten nyt ollaan samassa kun pariviikkoa sitten !! Yhteensä on pudonnut 5 kíloa, jee!!

Nyt sitten sain jumpattuakin (vatsalihaksetkin löytyivät tuolta läskien alta, ihan tulivat mukavan kipeiksi). Kaivoin muka mittanauhankin ja mittasin itseni, että saapi mustaa valkoiselle miten jumppa vaikuttaa...Saapa nähdä, kuukauden päästä aion katsoa miten on kiinteytynyt. Ja muutaman kunnon pitkän lenkinkin sain rämmittyä!!! =) Joten kaikein kaikkiaan hieno viikko!! Ei voi verratakkaan edelliseen...

Makeaa on mennyt kohtuullisesti, siitä olen ylpeä etten ole sortunut suureen mässäilyyn!!! Joten jatkampa valitsemallani linjalla!! Kohtuus kaikessa paitsi liikunnassa!!

Kevyttä kesää !! Ens viikkoon!!
 
Ei ollut minun paino tippunut yhtään. Tosin aloitin punnitukset vasta keskiviikkona, eli aikaa kulunut vasta viisi päivää. Tässä nyt sitten koneen ääressä syön ja lohdutan itseäni. Mutta huomenna kyllä taas jatkan. Tsemppiä kaikille tulevalle viikolle.
 
heippa vaan kaikille!
Mullakin on iloisia uutisia::: Paino on pudonnut 2 kg eli vaaka näyttää nyt 83 kg!!! Ja parasta oli kun mieskin oli huomannut laihdutuksen tuloksen???? ihmettelen kyllä mistä, mutta kivasti tsemppasi sekin kannustus. Hyvin on viikko menny, kontroloin nuo makeat pois ja lisäsin hyötyliikuntaa... lenkille en vielä saanut itseäni. viime viikolla kirjoittelin tosta sairaaladietistä imetyksen aikana, aikani mietittyäni tulin siihen tulokseen et on se liian epäterveellistä sekä minulle et vauvelille laihduttaa sen avulla.
No nyt kiva mennä eteenpäin kun makean himo on taltutettu... minun täytyy kieltäytyä kokonaan karkeista, pullasta yms. muuten ei onnista. Ensi viikolla odottaa lomareissu kotimaassa, voi olla et silloin tulee repsahduksia mutta TÄYTYYHÄN SITÄ NAUTTIAKIN elämästä, vai mitä ootte mieltä?
Oikein lämpimiä (toivottavasti helteetkin tulee) kesäpäiviä kaikille kanssasisarille, Näytti olevan tosi hyvä viikko kaikilla. B)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 18:49 katari kirjoitti:
heippa vaan kaikille!
Mullakin on iloisia uutisia::: Paino on pudonnut 2 kg eli vaaka näyttää nyt 83 kg!!! Ja parasta oli kun mieskin oli huomannut laihdutuksen tuloksen???? ihmettelen kyllä mistä, mutta kivasti tsemppasi sekin kannustus. Hyvin on viikko menny, kontroloin nuo makeat pois ja lisäsin hyötyliikuntaa... lenkille en vielä saanut itseäni. viime viikolla kirjoittelin tosta sairaaladietistä imetyksen aikana, aikani mietittyäni tulin siihen tulokseen et on se liian epäterveellistä sekä minulle et vauvelille laihduttaa sen avulla.
No nyt kiva mennä eteenpäin kun makean himo on taltutettu... minun täytyy kieltäytyä kokonaan karkeista, pullasta yms. muuten ei onnista. Ensi viikolla odottaa lomareissu kotimaassa, voi olla et silloin tulee repsahduksia mutta TÄYTYYHÄN SITÄ NAUTTIAKIN elämästä, vai mitä ootte mieltä?
Oikein lämpimiä (toivottavasti helteetkin tulee) kesäpäiviä kaikille kanssasisarille, Näytti olevan tosi hyvä viikko kaikilla. B)
hieno homma!! :) ...ja laihuttelekkin ihan rauhassa, niin jaksat vauvelinkin kanssa!!! =)
Ja tosiaan elämästä pitää nauttia joten älä ota mitään paineita, vaikka lomareissulla vähän herkuttelisitkin!! Yleensä ne laihdutuskuurit on tuhoon tuomittuja jos ei yhtään herkutella!!! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2004 klo 18:49 katari kirjoitti:
Ensi viikolla odottaa lomareissu kotimaassa, voi olla et silloin tulee repsahduksia mutta TÄYTYYHÄN SITÄ NAUTTIAKIN elämästä, vai mitä ootte mieltä?
juuh..tuossa olet aivan oikeassa,että kyllä elämästä pitää nauttiakkin eikä sitä ketään jaksais kauaa,jos ei ikinä sais syödä mitä mieli tekee ja hiukan herkutellakkin :) !

hurjasti tsemppiä kaikille ja tosiaan kivasti on sujunut viime viikko liki kaikilla ja ne joilla ei oo niin toivotaan,että tää viikko ois parempi!!
tosin mulla on ollut tänään oikeen mässypäivä :ashamed: ja pisteet on syöty varmaan kaksinkertaisina,mutta huomenissa tiukkana taas niin eiköhän se siitä,toivottavasti :whistle: !!!
 
ellun kana
hei vain! oon vähän myöhässä-anteeksi. elikkäs puntari näytti 61.5 kg! tasan 1 kg vähemmän kuin viimeviikolla! JEEEEE!!!!!!!! =) =) ihmettelen kyllä et kuinkas täs näin kävi-on nimittäin tullut syötyä herkkuja tosi paljon.. :ashamed: mut siittä huolimati paino oli pudonnut-kiva kiva! :D :D
 

Yhteistyössä