Kaikki te, joilla kokemusta Teutonia merkistä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottava ja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottava ja harkitseva

Vieras
Elikkäs kyseinen merkki on minulle täysin outo, tiedän vain nimen, mutta olisi kiva jos jaksaisitte kertoa vähän merkistä kokemuksia! Niin hyviä kuin mahdollisesti huonojakin puolia. :)

Olin alunperin sitä mieltä että haluan ehdottomasti Emmaljungat, mutta nyt olisi tiedossa Teutonian yhdistelmävaunut edulliseen hintaan niin mietin että miksei sekin merkki kävisi jos vaan on hyvä. :)

ai teutonia on nykyään edullinen? kun me aikoinaan ostettiin, niin yhdistelmiä sai tuhannella markalla ja teutoniat maksoi 4500markkaa :D mut on ne halvemmat varmaan ku bugagoot tms?

Laadukkaat ja kestävät. Ei ehkä kuitenkaan markkinoiden näteimmät. Itse ollaan oltu oikein tyytyväisiä. Hinnaltaan Emmaljungan tasolla, Teutonia siis mun mielestä näistä kahdesta kestävämpi ja toimivampi mutta rumempi.

Meillä on kokemusta Teutonian Spiris S3 -vaunuista.
Todella laadukkaat vaunut ovat olleet - ja TODELLA kevyet työntää (paitsi hengessa jos aura ei ole vielä mennyt, mutta johtunee tuosta kolmipyöräisyydestä). Vaunut on olleet jo kahdella lapsella, eikä niissä juuri näy käytön jälkiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ai teutonia on nykyään edullinen? kun me aikoinaan ostettiin, niin yhdistelmiä sai tuhannella markalla ja teutoniat maksoi 4500markkaa :D mut on ne halvemmat varmaan ku bugagoot tms?

Käytettynä mutta hyväkuntoisena edulliset! ;)

Meillä ostettu Teutonia Prestige yksösten vaunuiksi vuonna 2007. Ovat toimineet moitteettomasti. Edelleen hyväkuntoiset.
Nyt kaksostenvaunut Team Alu S4 ja ihan superit. En kyllä vaihtais mihinkään muuhun.

Ovat kyllä kalliit Suomessa, mutta Saksasta kannattaa tsekata. Meillä ainakin kaksostenvaunut tuli halvemmaksi sieltä ostettuna kuin ne yksöstenvaunut täällä Suomessa.

Ai niin, ostettiin vielä mökille vaunuiksi käytetyt Teutoniat, ovat varmaan vuodelta 02 ja kuosi hieman haalistunut, mutta mekanismit toimii hyvin.

Meillä on Teutonian mistral sport tms ja tosi hyvät. Pehmeä kantokoppa mistä sai sitten vielä lämpöpussin. Iso istuinosa. Lapsi nyt 2v. ja mahtuu vielä hyvin nukkumaan niissä. Kevyet ja helppo ottaa mukaan. Kokemusta myös Brioista ja abc-merkistä. Nämä ehdottomasti parhaa.

Yhteistyössä